To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106178 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Brother, Toshiba, Epson, Samsung.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70773-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, krajowy numer identyfikacyjny
1212648200000, ul.
ul. Nowolipie
2,
00150
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 6038608. 6037691, faks
226 037 642, e-mail
zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Brother, Toshiba, Epson, Samsung.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZP-1116/17/38/Ł
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek: Brother, Toshiba, Epson, Samsung, zwanych dalej w dokumentacji przetargowej "asortymentem". 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na cztery zadania: a) Zadanie nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Brother; b) Zadanie nr 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Toshiba; c) Zadanie nr 3 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Epson; d) Zadanie nr 4 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Samsung. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego ilości zawierają (odpowiednio do zadania) załączniki nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, będące jednocześnie Formularzami cenowymi. 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment: a) był fabrycznie nowy, tj. taki, do którego produkcji nie użyto składników poprzednio używanych, nieregenerowany w jakimkolwiek stopniu, niepoddany procesowi ponownego napełniania lub wymianie jakichkolwiek części w procesie prefabrykacji, bez śladów uszkodzenia, pełnowartościowy; b) był wolny od wad prawnych i technicznych uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem; c) spełniał normy ISO/IEC 19752:2004 lub ISO/IEC 19752:2017 (dla tonerów czarnych), normy ISO/IEC 19798:2007 lub ISO/IEC 19798:2017 (dla tonerów kolorowych) lub inne normy równoważne do wskazanych powyżej norm - obowiązek wykazania równoważności norm spoczywa na Wykonawcy; d) posiadał certyfikat bezpieczeństwa CE - oznakowany znakiem CE w przypadku, gdy dostarczany asortyment zawiera układy elektroniczne i podlega pod dyrektywę EMC; e) posiadał termin ważności/trwałości nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dostawy. 5. Wskazane w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej nazwy/producent, typy i modele urządzeń oraz w kol. nr 3 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej symbole asortymentu służą wyłącznie do opisu przedmiotu zamówienia, tj. wskazania parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych oraz właściwej identyfikacji przez Wykonawców pożądanego przez Zamawiającego asortymentu. 6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu równoważnego w postaci zamienników pod warunkiem, że będzie on gwarantował wydajność nie gorszą niż odpowiedni asortyment produkowany lub firmowany przez producenta urządzenia wskazanego w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej i będzie zgodny, co do wymagań określonych przez Zamawiającego w kol. nr 5 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej. 7. Przez asortyment równoważny rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami wskazanymi w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne oraz posiadające analogiczne funkcje, np. informację o stanie zużycia wkładu. 8. Wykonawca, który zaoferuje asortyment równoważny do wskazanego przez Zamawiającego w kol. nr 3 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, jest zobowiązany, zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, wykazać, że oferowany przez niego asortyment równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w kol. nr 5 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej i charakteryzuje się m.in. porównywalną, tj. taką samą lub lepszą jakością wydruku, kolorystyką, pojemnością i wydajnością. 9. Asortyment równoważny nie może ograniczać pełnej współpracy z programem nadzorującym pracę urządzenia wskazanego w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej, m.in. monitorującym stan materiałów eksploatacyjnych. 10. Asortyment równoważny nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń wskazanych w kol. nr 2 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta ww. urządzeń. Przez powyższe Zamawiający rozumie w szczególności w odniesieniu do pojęcia "jakość" cechy zapewniające wierne odwzorowanie na wydruku pliku skierowanego do urządzenia drukującego, czyli zachowanie geometrii oraz kolorystyki (rozkładu szarości przy druku czarno-białym) nieodbiegających wizualnie od obrazu na monitorze komputera (z uwzględnieniem różnic percepcji dla barw oraz rozbieżności wynikających z zastosowanych profili kolorystycznych i metod kalibracji monitora). Przez wierne odwzorowanie Zamawiający rozumie taki wydruk, który zawiera wszystkie skierowane do urządzenia elementy pliku graficznego, zachowujące zadaną geometrię oraz kolorystykę, a zarazem nie zawiera jakichkolwiek dodatkowych elementów (np. zabrudzenia, ślady pracy urządzeń drukujących pozostawione przez elementy niebiorące bezpośrednio udziału w nanoszeniu obrazu na papier, powstające zazwyczaj w wyniku niedostatecznej szczelności pojemnika z tonerem). Dla jednoznacznego stwierdzenia niedotrzymania parametrów jakościowych wystarczające jest porównanie obrazu przygotowanego do wydruku na ekranie monitora z gotowym wydrukiem, a następnie, w razie różnicy zdań, co do przyczyny nieprawidłowości, opinia producenta urządzenia bądź jego autoryzowanego serwisu lub test porównawczy przeprowadzony z udziałem innych materiałów eksploatacyjnych, według uznania Zamawiającego. Ponadto asortyment równoważny musi zapewniać pod względem technicznym i jakościowym właściwą i pełną eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń. 11. Zamawiający wymaga, aby asortyment był dostarczony w oryginalnych opakowaniach oraz by posiadał zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. Asortyment winien posiadać na opakowaniu zewnętrznym i produkcie następujące informacje: a) nazwa lub logo producenta; b) symbol lub numer katalogowy; c) nazwa (typ) urządzenia, do którego jest przeznaczony; d) termin ważności/trwałości (co najmniej 12-miesięczny, licząc od daty podpisania protokołu odbioru dostawy). 12. Na opakowaniach zewnętrznych asortymentu równoważnego muszą być wypisane wszystkie typy urządzeń, z którymi asortyment równoważny jest kompatybilny. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) transportu asortymentu do obiektu, o którym mowa w Rozdz. II pkt. 22 dokumentacji przetargowej; b) rozładunku asortymentu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 14. Wykonawca udzieli na dostarczony asortyment minimum: a) 12-miesięcznej gwarancji liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta asortymentu. W przypadku, gdy gwarancja producenta asortymentu będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążącą dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę; b) 24-miesięcznej rękojmi za wady dostarczonego asortymentu liczonej od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru. 15. Przy dostawie asortymentu równoważnego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia z dostawą asortymentu po jednej sztuce więcej z każdego typu asortymentu równoważnego niż wskazana jest w kol. 7 załączników nr 2a÷d do dokumentacji przetargowej. Zamawiający losowo wybierze jedną sztukę z każdego typu asortymentu równoważnego do przeprowadzenia testów celem sprawdzenia zgodności dostarczonego asortymentu równoważnego z wymaganiami Zamawiającego, w tym min. zgodności parametru wydajności z ilością wydruków określoną przez Wykonawcę. 16. Wykonawca w celu dokonania przez Zamawiającego testów dostarczy także Zamawiającemu na swój koszt i ryzyko po jednej sztuce odpowiedniego urządzenia w ukompletowaniu umożliwiającym wykonanie określonej ilości wydruków (m.in. bęben, grzałka, papier A4, itp.) i odbierze je od Zamawiającego po wykonaniu testu. Testy będą odbywać się w sposób jawny w magazynie Wydziału Teleinformatyki Komendy Stołecznej Policji, ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa w obecności upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Pożądane jest, aby Wykonawcę podczas testów reprezentowały osoby posiadające wiedzę merytoryczną w zakresie oferowanego asortymentu. 17. Niedostarczenie przez Wykonawcę do testów wraz z dostawą asortymentu po jednej sztuce więcej z każdego typu asortymentu równoważnego lub, gdy wynik testów będzie świadczył o niezgodności lub niespełnianiu parametrów dostarczonego asortymentu równoważnego z wymaganiami Zamawiającego będzie skutkowało odmową przyjęcia dostawy Wykonawcy przez Zamawiającego jako nieodpowiadającej treści umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Brother. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT58129.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 13751.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Toshiba. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT23638.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23513.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Epson. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22479.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5338.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Samsung. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40504.07 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39955.32 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.