eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec - Kolbuszowa - Leżajsk w km 42+892 - 43+224 strona prawa w m. Raniżów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-15

Rzeszów: Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec - Kolbuszowa - Leżajsk w km 42+892 - 43+224 strona prawa w m. Raniżów.
Numer ogłoszenia: 106128 - 2009; data zamieszczenia: 15.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie , ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, faks 017 8609460.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 875 Mielec - Kolbuszowa - Leżajsk w km 42+892 - 43+224 strona prawa w m. Raniżów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - Rozebranie obrzeży; - Rozebranie krawężników; - Rozebranie chodnika z płyt betonowych; - Rozebranie nawierzchni zjazdów; - Wykonanie koryta; - Ustawienie obrzeży; - Ustawienie krawężników; - Wykonanie podbudowy; - Wykonanie nawierzchni chodnika; - Wykonanie nawierzchni zjazdów; - Wykonanie regulacji wysokościowej studni rewizyjnej; - Wykonanie regulacji pionowej studni teletechnicznej;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 800 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min.: Stanowisko -Kierownik budowy,całkowite doświadczenie(ilość lat)3 UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej. 3) posiadają potencjał sprzętowy - min.: - środek transportu - koparka - zagęszczarka - piły do cięcia kostki brukowej 4) posiadają doświadczenie w realizacji robót: w ciągu ostatnich pięciu lat min: wykonanie min. 2 000 m2 chodników w ciągu ostatnich 5 lat (na załączniku Nr 5 do oferty), poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały należycie wykonane (referencje). 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. 6) dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych :stopień zagęszczenia gruntu 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Dopuszcza się podwykonawstwo. III. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty; odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6) Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w pkt 5.1.4 wg. formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do oferty oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) (w referencjach musi być wykazany zakres robót w m2). 8) Zakresy robót, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do oferty (w przypadku realizacji robót siłami własnymi należy wpisać nie dotyczy). 9) Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 10) Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt 5.1.6.Instrukcji dla wykonawców 11) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 40 lub po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym (na koszt Wykonawcy)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2009 godzina 09:15, miejsce: Ofertę należy złożyć w Podkarpackim Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.