eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Brukarz z uprawnieniami do obsługi narzędzi udarowych ręcznych, zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych oraz przecinarek do nawierzchni dróg - usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Wałbrzych: Brukarz z uprawnieniami do obsługi narzędzi udarowych ręcznych, zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych oraz przecinarek do nawierzchni dróg - usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 106124 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8407300, faks 074 8407376.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Brukarz z uprawnieniami do obsługi narzędzi udarowych ręcznych, zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych oraz przecinarek do nawierzchni dróg - usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie dla osób bezrobotnych; w ramach zamówienia przewidziane są dwie edycje dla 10 osób każda; wymiar godzinowy: Moduł I 66 godz. (45 min) teoria, 26 godz (45 min) praktyka; Moduł II 24 godz. (45 min) teoria, 104 godz (45 min) praktyka.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 19.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca: 1) posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy 2) złoży oświadczenie w w/w zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje w sposób należyty co najmniej dwie usługi szkoleniowe o wartości min. 25 000 PLN dla grup min. 5-osobowych w zakresie prac brukarskich lub w zakresie operatorów maszyn do robót drogowych, przy czym jeżeli Wykonawca we wskazanym okresie wykonał lub wykonuje więcej niż 2 usługi o zakresie, rozmiarze i wartości, o jakich mowa powyżej warunek zostanie spełniony, jeśli co najmniej 80% tych usług zostało wykonano należycie 2) złoży oświadczenie w w/w zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w w/w zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca: 1) dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej osobami o doświadczeniu, wykształceniu i kwalifikacjach określonych w pkt 2 SOPZ pn. Kadra 2) złoży oświadczenie w w/w zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w w/w zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    usługi szkoleniowe o wartości min. 25 000 PLN dla grup min. 5-osobowych w zakresie prac brukarskich lub w zakresie operatorów maszyn do robót drogowych;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Potwierdzenie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, o jakim mowa w § 26 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263), że ośrodek szkoleniowy spełnia wymagania określone w § 25 Rozporządzenia j.w; 2)Wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodny z Załącznikiem nr 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 styczna 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach poza szkolnych; 3) Wzór suplementu w formie załącznika do zaświadczenia, o jakim mowa w pkt 2 zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych lub alternatywnie wzór dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193 z późń. zm.) tj. nr z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania dokumentu, tematy i wymiar godzin edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej; 4) Wzór świadectwa potwierdzającego pozytywny wynik sprawdzianu na uprawnienia operatora zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych, operatora przecinarek do nawierzchni dróg w zakresie kl. III oraz narzędzi udarowych ręcznych wydany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263); 5) Wzór książeczki operatora maszyn roboczych wydanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług - 5
  • 3 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
  • 4 - Doświadczenie kadry - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie po jej zawarciu w przypadku: 1. Konieczności zmiany terminu realizacji/zakończenia szkolenia z przyczyn nieleżących po stronie: a) Wykonawcy (np. działanie siły wyższej, niesprzyjające warunki pogodowe); w takim przypadku Wykonawca winien wyznaczyć niezwłocznie (w porozumieniu z zamawiającym) nowy termin realizacji/zakończenia szkolenia i uzyskać zgodę zamawiającego na wprowadzenie niniejszej zmiany, przy czym zamawiający zastrzega, że powodem zmiany terminu nie może być brak dostępności kadry prowadzącej szkolenie b) Zamawiającego (np. brak możliwości skompletowania grupy szkoleniowej w terminie pozwalającym na planowe rozpoczęcie szkolenia); w takim przypadku zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą uzgodni nowy termin realizacji szkolenia 2. Zmiany miejsca realizacji szkolenia (za wyjątkiem zajęć praktycznych z MODUŁU II) pod warunkiem, że nowe miejsce będzie spełniało wymogi określone przez zamawiającego i umożliwi realizację założonego minimum programowego 3. Zmiany wzoru któregokolwiek dokumentu potwierdzającego zakończenie szkolenia w sytuacji kiedy zmianie ulegną obowiązujące w tym zakresie przepisy 4. Zmniejszenia przez Wykonawcę kwoty preliminowanych kosztów związanych z realizowanym przedmiotem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urzadpracy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, parter, pokój 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu, ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, parter, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.