eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Przebudowa budynku Gimnazjum publicznego i SP nr 2 przy ul. Wolińskiej w Kamieniu Pomorskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 106117 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Kamień Pomorski: Przebudowa budynku Gimnazjum publicznego i SP nr 2 przy ul. Wolińskiej w Kamieniu Pomorskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529327-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Pomorski, krajowy numer identyfikacyjny 52835600000, ul. Stary Rynek 1, 72400 Kamień Pomorski, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3821142, 3823965, faks 913 825 028, e-mail um@kamienpomorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku Gimnazjum publicznego i SP nr 2 przy ul. Wolińskiej w Kamieniu Pomorskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PIGK.271.53.2017.AR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa Gimnazjum Publicznego oraz Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wolińskiej w Kamieniu Pomorskim" 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do SIWZ. 3. Przedmiary pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczaniu ceny. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie w trakcie przerwy wakacyjnej szkoły. Wykonawca zabezpieczy istniejące instalacje i sieci, a także będzie dbał o porządek na drodze dojazdowej na plac budowy. 5. Odbiory - Zamawiający przewiduje dokonanie odbioru robót osobno dla etapu I i osobno dla etapu II. W związku z rozpoczęciem w dniu 1 września br. roku szkolnego w Gimnazjum Publicznym i Szkole Podstawowej nr 2 i koniecznością uzyskania przed tym dniem decyzji zezwalającej na użytkowanie tych obiektów, Wykonawca na dzień dokonania odbioru I etapu przedłoży Zamawiającemu dokumentację zawierającą: a) oryginał dziennika budowy, b) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i Polskimi Normami Budowlanymi i doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy; c) oświadczenie kierownika budowy o zastosowanych wyrobach budowlanych; d) protokoły badań i sprawdzeń: - protokół z badania instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji - przewodów oraz uziemień i aparatów; - powykonawczy opis techniczny, - inne wynikające z wymagań STWiOR Dokumenty wymienione w pkt. 5 od a-e Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć również na dzień odbioru etapu II, a ponadto: - instrukcję bezpieczeństwa p.poż. obiektu i urządzeń z nim związanych z tablicami informacyjnymi drogi ewakuacyjnej, - certyfikaty i/lub aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wykorzystanych materiałów pochodzących od Wykonawcy lub przez niego zakupionych, - protokół z kontroli i oględzin wentylacji, - inne wynikające z wymagań STWiOR 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać roboty budowlane etapami, to jest: - do dnia 31.07.2017 r. należy zrealizować prace: " Piwnica - zamknięcie ciągu komunikacji pionowej -1.3 i -1.6 " Parter- podział sali 0.5 (sala przedmiotów) na dwie sale (0.4, 0.5 ) i zamknięcie ciągu komunikacyjnego na potrzeby pomieszczeń dla MOSiR: " Parter- wykonanie przejścia pomiędzy budynkiem Gimnazjum a Szkołą Podstawową: " Parter- podział 0.13 (komunikacja) na dwie odrębne strefy pożarowe (0.13-komunikacja i 0.14-komunikacja): " Parter- wymiana drzwi w pom. 0.14(komunikacja) na drzwi o odporności ogniowej EI30- 11 sztuk (oznaczenie na rys. EI 30) " Piętro I- adaptacja istniejącej sali 1.3 (sala/polski) na salę 1.3(fizyka) " Piętro I- zamknięcie ciągu komunikacji pionowej 1.2 i 1.5 " Piętro I- adaptacja sali 1.20 (sala/religia) na 1.20 (sala/chemia) " Piętro I- adaptacja sali 1.21 (gabinet pedagog) na 1.21 (zaplecze/magazyn) - do dnia 31.08.2017 r. należy zrealizować prace związane z adaptacją II piętra na szkołę muzyczną " Piętro II- wydzielenie z 2.7(komunikacja) pom. 2.1(sala) " Piętro II- podział sali 2.1(sala/matematyka) na sale 2.2(sala), 2.3(sala) " Piętro II- podział sali 2.3(sala/fizyka) na sale 2.5(sala), 2.6(sala), 2.7(sala) " Piętro II- podział sali 2.4(sala/biologia) na sale 2.8(sala), 2.9(sala), 2.10(sala) " Piętro II- zamknięcie ciągu komunikacji pionowej 2.2 i 2.5 " Piętro II- adaptacja sali 2.8 (gabinet pomocy lekarskiej) na 2.14 (pomieszczenie socjalne) " Piętro II- podział sali 2.9(sala/chemia) na sale 2.16(sala), 2.16(sala), 2.17(sala) " Piętro II- adaptacja pomieszczenia 2.10 (zaplecze gabinet. chemii) na 2.18(sala) " Piętro II- wydzielenie zamkniętego ciągu komunikacyjnego 2.31 części administracyjnej. " Piętro II- adaptacja pomieszczenia 2.20 (gabinet psycholog) na 2.30 (sekretariat) " Piętro II- podział sali 2.19(sala/religia) na pom. 2.27 (pokój nauczycielski), 2.28 (archiwum), 2.29 (gabinet dyrektora) " Piętro II- wymiana skrzydeł drzwi w pom. 2.13 (komunikacja) na skrzydła akustyczne pełne Uwaga. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych (spełniających wymagania podane w STWiORB) materiałów lub urządzeń. Wykonawca, który, na etapie realizacji robót, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający przekaże wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. 8. Wykonawca we własnym zakresie: - zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania, - zapewni dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy, Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym). 9. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: a) dozór budowy i ochronę mienia, b) realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych, c) utrudnienia związane z realizacją zadania. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko lub składowisko materiału z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci. Koszty wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu należy dostarczyć Zamawiającemu. 11. Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm nie zaakceptowanych przez Zamawiającego jako podwykonawcy. 12. Nadzór autorski zapewnia Zamawiający. 13. Wykonawca zapewni dla zrealizowania robót udział kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub kierownicy robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, 14. Wykonawca z tytułu rękojmi odpowiada za wady fizyczne rzeczy stwierdzone przed upływem pięciu lat. Uwagi: a) Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. b) Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). c) Wynagrodzenie za przedmiot umowy ryczałtowe.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111220-6, 45223100-7, 45262311-4, 45262500-6, 45300000-0, 45410000-4, 45421100-5, 45430000-0, 45431200-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT407974.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Remontowo-Budowlanych Stanisław Jankowski, , ul. Zielona 3, 2-40, Kamień Pomorski, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 485658.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 485658.53
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 589975.19
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.