To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106117 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Kamień Pomorski: Przebudowa budynku Gimnazjum publicznego i SP nr 2
przy ul. Wolińskiej w Kamieniu Pomorskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529327-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Pomorski, krajowy numer identyfikacyjny
52835600000, ul.
Stary Rynek
1,
72400
Kamień Pomorski, państwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
091 3821142, 3823965, faks
913 825 028, e-mail
um@kamienpomorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Gimnazjum publicznego i SP nr 2 przy ul. Wolińskiej w Kamieniu Pomorskim
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PIGK.271.53.2017.AR
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa Gimnazjum Publicznego oraz Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wolińskiej w Kamieniu Pomorskim" 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano-wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik do SIWZ. 3. Przedmiary pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczaniu ceny. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie w trakcie przerwy wakacyjnej szkoły. Wykonawca zabezpieczy istniejące instalacje i sieci, a także będzie dbał o porządek na drodze dojazdowej na plac budowy. 5. Odbiory - Zamawiający przewiduje dokonanie odbioru robót osobno dla etapu I i osobno dla etapu II. W związku z rozpoczęciem w dniu 1 września br. roku szkolnego w Gimnazjum Publicznym i Szkole Podstawowej nr 2 i koniecznością uzyskania przed tym dniem decyzji zezwalającej na użytkowanie tych obiektów, Wykonawca na dzień dokonania odbioru I etapu przedłoży Zamawiającemu dokumentację zawierającą: a) oryginał dziennika budowy, b) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i Polskimi Normami Budowlanymi i doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy; c) oświadczenie kierownika budowy o zastosowanych wyrobach budowlanych; d) protokoły badań i sprawdzeń: - protokół z badania instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji - przewodów oraz uziemień i aparatów; - powykonawczy opis techniczny, - inne wynikające z wymagań STWiOR Dokumenty wymienione w pkt. 5 od a-e Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć również na dzień odbioru etapu II, a ponadto: - instrukcję bezpieczeństwa p.poż. obiektu i urządzeń z nim związanych z tablicami informacyjnymi drogi ewakuacyjnej, - certyfikaty i/lub aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wykorzystanych materiałów pochodzących od Wykonawcy lub przez niego zakupionych, - protokół z kontroli i oględzin wentylacji, - inne wynikające z wymagań STWiOR 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać roboty budowlane etapami, to jest: - do dnia 31.07.2017 r. należy zrealizować prace: " Piwnica - zamknięcie ciągu komunikacji pionowej -1.3 i -1.6 " Parter- podział sali 0.5 (sala przedmiotów) na dwie sale (0.4, 0.5 ) i zamknięcie ciągu komunikacyjnego na potrzeby pomieszczeń dla MOSiR: " Parter- wykonanie przejścia pomiędzy budynkiem Gimnazjum a Szkołą Podstawową: " Parter- podział 0.13 (komunikacja) na dwie odrębne strefy pożarowe (0.13-komunikacja i 0.14-komunikacja): " Parter- wymiana drzwi w pom. 0.14(komunikacja) na drzwi o odporności ogniowej EI30- 11 sztuk (oznaczenie na rys. EI 30) " Piętro I- adaptacja istniejącej sali 1.3 (sala/polski) na salę 1.3(fizyka) " Piętro I- zamknięcie ciągu komunikacji pionowej 1.2 i 1.5 " Piętro I- adaptacja sali 1.20 (sala/religia) na 1.20 (sala/chemia) " Piętro I- adaptacja sali 1.21 (gabinet pedagog) na 1.21 (zaplecze/magazyn) - do dnia 31.08.2017 r. należy zrealizować prace związane z adaptacją II piętra na szkołę muzyczną " Piętro II- wydzielenie z 2.7(komunikacja) pom. 2.1(sala) " Piętro II- podział sali 2.1(sala/matematyka) na sale 2.2(sala), 2.3(sala) " Piętro II- podział sali 2.3(sala/fizyka) na sale 2.5(sala), 2.6(sala), 2.7(sala) " Piętro II- podział sali 2.4(sala/biologia) na sale 2.8(sala), 2.9(sala), 2.10(sala) " Piętro II- zamknięcie ciągu komunikacji pionowej 2.2 i 2.5 " Piętro II- adaptacja sali 2.8 (gabinet pomocy lekarskiej) na 2.14 (pomieszczenie socjalne) " Piętro II- podział sali 2.9(sala/chemia) na sale 2.16(sala), 2.16(sala), 2.17(sala) " Piętro II- adaptacja pomieszczenia 2.10 (zaplecze gabinet. chemii) na 2.18(sala) " Piętro II- wydzielenie zamkniętego ciągu komunikacyjnego 2.31 części administracyjnej. " Piętro II- adaptacja pomieszczenia 2.20 (gabinet psycholog) na 2.30 (sekretariat) " Piętro II- podział sali 2.19(sala/religia) na pom. 2.27 (pokój nauczycielski), 2.28 (archiwum), 2.29 (gabinet dyrektora) " Piętro II- wymiana skrzydeł drzwi w pom. 2.13 (komunikacja) na skrzydła akustyczne pełne Uwaga. Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych (spełniających wymagania podane w STWiORB) materiałów lub urządzeń. Wykonawca, który, na etapie realizacji robót, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający przekaże wykonawcy do realizacji plac budowy obejmujący teren określony dokumentacją projektową. 8. Wykonawca we własnym zakresie: - zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania, - zapewni dostawę wody i energii elektrycznej dla potrzeb placu budowy, Koszty urządzenia zaplecza budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają wykonawcę (koszty winny być uwzględnione w wynagrodzeniu ryczałtowym). 9. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za: a) dozór budowy i ochronę mienia, b) realizację przedmiotu zamówienia w dni wolne od pracy, w godzinach popołudniowych, czy w godzinach nocnych, c) utrudnienia związane z realizacją zadania. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko lub składowisko materiału z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci. Koszty wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu należy dostarczyć Zamawiającemu. 11. Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm nie zaakceptowanych przez Zamawiającego jako podwykonawcy. 12. Nadzór autorski zapewnia Zamawiający. 13. Wykonawca zapewni dla zrealizowania robót udział kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub kierownicy robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, 14. Wykonawca z tytułu rękojmi odpowiada za wady fizyczne rzeczy stwierdzone przed upływem pięciu lat. Uwagi: a) Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca. b) Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów gospodarowania odpadami zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). c) Wynagrodzenie za przedmiot umowy ryczałtowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45111220-6,
45223100-7,
45262311-4,
45262500-6,
45300000-0,
45410000-4,
45421100-5,
45430000-0,
45431200-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT407974.46 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 485658.53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KAMIEŃ POMORSKI
- Dostawa ciągnika rolniczego dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Kamieniu Pomorskim
- ,,Dostosowanie drogi ewakuacyjnej poziomej z kondygnacjami I p. oraz obudowa klatki schodowej służącej do ewakuacji i wymiana cz. podłóg (w internacie) w budynku ZSP w Benicach".
więcej: przetargi KAMIEŃ POMORSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.