eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego (dalej inwestycja) p.n.Budowa Kieleckiego Centrum Kształcenia Praktycznego na rzecz wzrostu gospodarczego regionu świętokrzyskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 106100 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Kielce: Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego (dalej inwestycja) p.n.: Budowa Kieleckiego Centrum Kształcenia Praktycznego na rzecz wzrostu gospodarczego regionu świętokrzyskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Budowa Kieleckiego Centrum Kształcenia Praktycznego na rzecz wzrostu gospodarczego regionu świętokrzyskiego znajdującego się w Wykazie Projektów Zidentyfikowanych w ramach trybu pozakonkursowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WŚ na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 6 Rozwój Miast, Priorytet Inwestycyjny 10a inwestycje w edukację, umiejętności i uczenie się przez całe życie poprzez rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 71499-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 75509-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 36221736000000, ul. Ul. Jagiellońska 28, 25608 Kielce, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 41 367 68 72, faks , e-mail dominik.kraska@ckp.kielce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ckp.kielce.pl
Adres profilu: www.ckp.kielce.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.ckp.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego (dalej inwestycja) p.n.: Budowa Kieleckiego Centrum Kształcenia Praktycznego na rzecz wzrostu gospodarczego regionu świętokrzyskiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

CKP.720.1.261.2.2017-DK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu obowiązków Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego (dalej inwestycja) p.n.: Budowa Kieleckiego Centrum Kształcenia Praktycznego na rzecz wzrostu gospodarczego regionu świętokrzyskiego znajdującego się w Wykazie Projektów Zidentyfikowanych w ramach trybu pozakonkursowego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WŚ na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 6 Rozwój Miast, Priorytet Inwestycyjny 10a inwestycje w edukację, umiejętności i uczenie się przez całe życie poprzez rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej. 1.2. Ogólne złożenia inwestycji - przeznaczenie. Centrum Kształcenia Praktycznego w Kielcach (CKP) jest placówką oświatową Gminy Kielce, która jest przygotowywana do rozpoczęcia działalności edukacyjnej w nowej infrastrukturze. Celem tworzonego Centrum będzie realizowanie zadań z zakresu przygotowania zawodowego młodzieży i dorosłych wynikających z programów nauczania dla danego zawodu, a także innych zadań zleconych przez szkoły i organ prowadzący w ścisłej współpracy z przedsiębiorstwami i instytucjami rynku pracy. Praktyczna nauka zawodu prowadzona będzie w oparciu o nowoczesne pracowanie do nauki zawodu. Nowo tworzona infrastruktura obejmuje kompleks obiektów dydaktycznych o zróżnicowanej funkcji. W skład założenia projektowego wchodzą trzy połączone ze sobą obiekty: trzykondygnacyjny budynek dydaktyczny, dwukondygnacyjny budynek administracyjny oraz jednokondygnacyjny zespół pracowni do nauki zawodu. Projektowana inwestycja zlokalizowana będzie w Kielcach przy ul. Łódzkiej na działkach o numerach 5/11,5/25,5/28,5/31,5/34 i 368, obręb 0005. Teren położony jest w zachodniej części miasta Kielce przy trasie krajowej nr 74 w kierunku północno-zachodnim, w pasie zabudowy o charakterze przemysłowym i usługowym. 1.2.1. Budynek dydaktyczny. Budynek pełnić będzie funkcję reprezentacyjną - (najbardziej widoczny obiekt z całego założenia); szkoleniową i integracyjną - zaprojektowano 12 sal na dwóch kondygnacjach; hol z przyległą do niego salą konferencyjną , bar z zapleczem i miejsce wypoczynku dla uczniów i słuchaczy oraz pracowników szkoły. Budynek jest przestronny, doskonale doświetlony poprzez trzykondygnacyjny hol zwieńczony przeszklonym dachem, liczne fasady okienne, oraz dobrze skomunikowany poprzez dwie klatki schodowe i windę. W strefie wejścia, które będzie stanowić również główne wejście do zespołu zaprojektowano szatnię wieszakową z zapleczem, recepcję oraz zespół toalet. Program budynku dydaktycznego: - 7 sal wykładowych (ok 30 osób w sali)- Ip - 5 pracowni informatycznych - IIp - pokój nauczycielski - Ip - pokoje do pracy nauczycieli - IIp - aneksy socjalne- Ip,II p - biblioteka 100 m2 - składnica akt 70 m2 - sala konferencyjna z możliwością podziału na 4 części ok.200 osób - 220 m2 - bar z zapleczem - 50m2 - szatnia okryć wierzchnich z zapleczem na ok 200 osób - 30 m2 - recepcja z zapleczem - ok.20 m2 - dźwig osobowy - toalety na wszystkich kondygnacjach dla łącznie ok. 430 osób - pomieszczenia techniczne i gospodarcze 1.2.2. Budynek administracyjny. Budynek zaprojektowano jako dwukondygnacyjny, połączony bezpośrednio z budynkiem dydaktycznym. Obiekt pełnić będzie funkcję zaplecza administracyjnego całego zespołu. Budynek ma prosty ergonomiczny układ pomieszczeń z komunikacją pionową w postaci klatki schodowej (klatka schodowa wspólna z budynkiem dydaktycznym). Program budynku administracyjnego: - pomieszczenia biurowe 12 pokoi na dwóch kondygnacjach - serwerownia - parter - pokój socjalny 15 m2, - parter - sala konferencyjna ok. 35 m2 - 2 pokoje noclegowe z węzłami sanitarnymi - sekretariat i pokoje dyrektorów - parter - wc dla ok 100 osób - klatka schodowa 1.2.3. Budynek do praktycznej nauki zawodu (warsztaty). Budynek o rozczłonkowanej bryle składający się z dwóch większych prostopadłościennych modułów połączonych dwoma niższymi, będących miedzy innymi komunikacją pomiędzy pracowniami. Rozczłonkowanie bryły wynika z zaprojektowanych funkcji. Moduły odpowiadają poszczególnym zespołom pracowni. Wejście główne do budynku zaprojektowano poprzez hol budynku dydaktycznego. Strefę pierwszą i niejako śluzę stanowi szatnia z indywidualnymi szafkami, przylegająca bezpośrednio do korytarza łączącego pracownie z wejściem głównym. Wszystkie zespoły pracowni skomunikowane są przestronnymi korytarzami z doświetleniem górnym i bocznym. Na przecięciu korytarzy zaprojektowano dwa węzły komunikacyjne -hole. Zlokalizowano tam miejsca wypoczynku, pokoje socjalne dla uczniów i słuchaczy, toalety. Są to też miejsca przewidziane na lokalizację informacji wizualnej w postaci banerów, monitorów informacyjnych i innych kierujących uczniów i słuchaczy do poszczególnych sal. Duży pokój socjalny przy pierwszym węźle komunikacyjnym zaprojektowano z wyjściem do ogródka wypoczynkowego. Przewiduje się doświetlenie wszystkich pracowni światłem dziennym. Pomieszczenia zorientowane od strony południowej przylegać będą do podcienia. Dostęp do pracowni przewidziano w postaci drzwi rozwieralnych oraz w postaci bram panelowych z oknami, służących łatwemu transportowi urządzeń w miarę potrzeb. Zespół pracowni regeneracji i obsługi samochodów zlokalizowano w najbardziej oddalonym module. Zapewniono tej funkcji obsługę niezależną poprzez odrębny zjazd na teren oraz wejścia z zewnątrz. Na potrzeby tej części przewidziano odrębne zespoły szatniowe - z częścią czystą i częścią brudną. W budynku będzie znajdować się zespół pracowni do praktycznej nauki zawodu. W skład zespołu wchodzić będą: pracownie mechaniczne - 14 sal w tym - pracownie komputerowe na 16 osób - 3 pracownie - pracownie spawania , ciecia i łączenia metali - 3 pracownie - pracownie technik wytwarzania - 2 pracownie - pracownie tokarek, frezarek, pracownia blacharska, ślusarska- 4 pracownie - pracownie budowy, montażu oraz eksploatacji maszyn i urządzeń - 2 pracownie pracownie metod programowania układów sterowania numerycznego CNC - 2 pracownie pracownie samochodowe - 4 pracownie i w tym - pracownia diagnostyki samochodowej - pracownia montażu i obsługi pojazdów samochodowych - pracownia układów sterowania silników - pracownia budowy i eksploatacji pojazdów samochodowych pracownie elektryczno-elektroniczno- informatyczne - 7 pracowni pracownie urządzeń i technik komputerowych na 12 stanowisk z zapleczami - 3 pracownie pracownie elektryczne z zapleczami -2 pracownie pracownie elektroniczne z zapleczami -2 pracownie pracownie mechatroniki i robotyki - 2 pracownie Poza tym: - pomieszczenie socjalne - zespoły wc dla łącznie ok. 300 osób - kantorek nauczycielski (ogólny) - serwerownie i pomieszczenia techniczne - zespół pomieszczeń magazynowo technicznych wypożyczalnia sprzętu magazyn podręczny pomieszczenie informatyka/serwerownia rozdzielnie elektryczne - pomieszczenia gospodarcze - szatnie z przechowywaniem odzieży roboczej dla łącznie ok.300 osób przebywających jednocześnie w budynku - szatnia nauczycieli Podstawowe rozwiązania technologiczne Większość pracowni warsztatowych zorganizowana została z podziałem na część praktyczną i teoretyczną. W części praktycznej uczeń/słuchacz korzysta z maszyn i urządzeń pod stałym nadzorem nauczyciela (warsztat samochodowy, obrabiarki zwykłe, numeryczne, ślusarki, frezarki, cięcie, spawanie, mechatronika, elektronika elektryka)W części teoretycznej sali , uczeń będzie miał możliwość na bieżące sporządzanie notatek (miejsca siedzące przy ławce). Zasilanie zainstalowanych urządzeń do nauki w pracowniach realizowane będzie od góry w odpowiednich peszlach systemowych. Do pracowni samochodowych, montażu i obsługi maszyn, prac. frezarek, metod cięcia, CNC, mechatroniki i robotyki przewidziano doprowadzenie instalacji sprężonego powietrza. Pracownie związane z obsługą samochodów wyposażone zostaną w podnośniki dwukolumnowe (3 sztuki) do obsługi samochodów osobowych, bramy wjazdowe do każdego stanowiska zaopatrzone w kurtyny powietrzne, stoły montażowe z imadłami, niezależną wentylację oraz odciągi spalin łącznie do 5 stanowisk. Pracownie technik wytwarzania zorganizowane będą z podziałem na część blacharską i ślusarską. Pracownia nowoczesnych metod cięcia metali wyposażona zostanie w suwnice montowaną do konstrukcji żelbetowej. Pracownia połączona dwuskrzydłowymi drzwiami z pracownią spawania oraz pracownią złącz próbnych. Stanowiska w pracowni złącz próbnych jako boksy systemowe z kurtynami oddzielającymi je od siebie oraz od komunikacji w sali. Każde stanowisko wyposażone w stół spawalniczy oraz wentylację. Pracownie elektroniczne i elektryczne (1 pracownia elektroniczna) ze stanowiskami praktycznymi w postaci boksów otwartych systemowych, z wymiennymi panelami wyposażenia. Pracownia elektroniczna wyposażona zostanie w stanowiska do lutowania. Każde stanowisko lutownicze z kanałem wyciągowym. Pracownie UTK zorganizowane będą z podziałem na dwie części za pomocą ściany parawanowej składanej. Stanowiska usytuowane w dystansie od ścian. Zasilanie stanowisk za pomocą kanałów instalacyjnych w posadzce. Pracownie informatyczne, elektroniczne, elektryczne, UTK i mechatroniki i robotyki -wyposażone w klimatyzację. 1.2.4. Zestawienie powierzchni - dane ogólne projektowanego zespołu budynków. powierzchnia zabudowy kompleksu budynków - 6478,0 m2 w tym: budynek administracyjny - 304,0 m2 budynek dydaktyczny - 1048,0 m2 budynki pracowni nauki zawodu - 5126,0 m2 ? kubatura - 49 000 m3 ? powierzchnia netto budynku - 7835,6 m2 ? powierzchnia użytkowa (PU) - 6704,3 m2 ? powierzchnia ruchu (PR) - 1131,3 m2 ? wysokość górnej krawędzi elewacji - 13,95m budynek administracyjny - 10,15 m budynki pracowni nauki zawodu - 6,38 m ? ilość kondygnacji budynek administracyjny 2 budynek dydaktyczny 3 budynki pracowni nauki zawodu 1 ? nachylenie dachu - 3° ? długość budynku - 13 312,0 m ? szerokość elewacji frontowej południowej - 6 647,5 m 2. INFORMACJE O TERMINACH I ETAPACH REALIZACJI INWESTYCJI. 2.1. Zamawiający wymaga, aby Usługa była realizowana od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia i rozliczenia realizacji Inwestycji (Etap I, II i III) oraz w okresie pierwszych 12 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane (Etap IV). 2.2. Zakres prac budowlanych i wyposażenia inwestycji realizowany będzie w następujących etapach i orientacyjnych terminach: a) Etap I - weryfikacja dokumentacji budowlano - wykonawczej dla inwestycji w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności składających się na dokumentację opracowań i dokumentów (w szczególności ich zgodność z kosztorysami) oraz weryfikacji ewentualnych błędów lub wyjaśnienia niezgodności. Wykonawca dokona inspekcji terenu budowy oraz przeprowadzi szczegółową weryfikację pod kątem zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową. Współpraca w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015r., poz. 2164) oraz zasad stosowanych dla przetargów na przedsięwzięcia współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w zakresie wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, dostaw i usług Planowany termin: od podpisania umowy do końca III kwartału 2017r. b) Etap II - Nadzór nad realizacją i wykonywaniem wszelkich czynności związanych z Inwestycją (roboty budowlane i wykończeniowe): Planowany termin: od podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych (I kwartał 2018r.) do uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie (III kwartał 2019r.) c) Etap III - Nadzór nad wyposażeniem w specjalistyczne maszyny i urządzenia, uruchomienie pracowni do praktycznej nauki zawodu zakończony protokołami odbioru: instalacji podłączeniowej, montażu urządzeń, pierwsze uruchomienia: Planowany termin: III kwartał 2019r. d) Etap IV - Nadzór nad usuwaniem wad i/lub usterek przez wykonawcę robót budowlanych oraz dostawców wyposażenia i wykonawców usług, w okresie pierwszych 12 miesięcy okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane Planowany termin: od III kwartał 2019r. do III kwartał 2020r. 2.3. W zakresie rękojmi udzielonej przez Wykonawcę Usługi zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego. 2.4. Okres realizacji Umowy zależy od okresu realizacji robót budowlanych oraz prac wykończeniowych, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski i w związku z tym może on ulec wydłużeniu lub skróceniu. Zamawiający ma prawo do zawieszenia realizacji niniejszej Umowy na okres zawieszenia robót budowlanych. Zawieszenie następuje w drodze pisemnego poinformowania przez Zamawiającego bądź jego upoważnionego przedstawiciela, o którym mowa w par. 7 ust. 1 Umowy, ze wskazaniem daty rozpoczęcia zawieszenia Umowy. Wznowienie realizacji Umowy następuje na pisemne wezwanie Zamawiającego bądź jego upoważnionego przedstawiciela, o którym mowa w par. 7 ust. 1 Umowy, w terminie podanym w wezwaniu, lecz nie wcześniej niż 7 dni od daty otrzymania. Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe wynagrodzenie. 2.5. Wykonawca będzie uczestniczył również w przekazaniu terenu budowy oraz w odbiorach wskazanych w niniejszym Załączniku. ZAKRES PRAC I OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY. 3.1. Inspektor nadzoru zapozna się z dokumentacją projektową a następnie dokona weryfikacji dokumentacji budowlano-wykonawczej dla inwestycji w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności składających się na dokumentację opracowań i dokumentów (w szczególności ich zgodność z kosztorysami) oraz weryfikacji ewentualnych błędów lub wyjaśnienia niezgodności. Wykonawca dokona inspekcji terenu budowy oraz przeprowadzi szczegółową weryfikację pod kątem zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową. Weryfikacja dokumentacji zostanie przeprowadzona w sprawnym tempie, najpóźniej do końca III kwartału 2017 r. W wyniku przeprowadzonej weryfikacji dokumentacji projektowej Inspektor nadzoru zaproponuje konkretne rozwiązania możliwe do wprowadzenia do treści umów na wykonawcę robót budowlanych, dostaw i usług, które opracuje wspólnie z Zamawiającym. Jeżeli zmiany te nie będą możliwe do naniesienia na tym etapie, rozwiązania zaproponowane przez Inspektora nadzoru dotyczyć będą niezbędnych zmian do wprowadzenia w ramach nadzoru sprawowanego przez projektanta w trakcie realizacji robot. 3.2. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do współpracy w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015r., poz. 2164) oraz zasad stosowanych dla przetargów na przedsięwzięcia współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w zakresie wyłonienia wykonawcy robót budowlanych, dostaw i usług. 3.3. W procedurach wyborów: wykonawcy robót budowlanych oraz dostawców i usługodawców, Inspektor nadzoru zobowiązany będzie do współpracy z Zamawiającym w przygotowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZów) i ogłoszeń o Zamówieniach, przygotuje i uzgodni z Zamawiającym ewentualne wyjaśnienia do SIWZów oraz odpowiedzi na pytania oferentów w ścisłej współpracy z Projektantem (w szczególności w przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych), autorami dokumentacji na wyposażenie obiektu (w przypadku przetargów na wyłonienie dostawców i wykonawców usług), a także przygotuje inne dokumenty niezbędne do sfinalizowania postępowań, w tym: unieważnienia postępowań, wezwania do wyjaśnienia przez wykonawców złożonych ofert, zawiadomień o poprawieniu oczywistych omyłek pisarskich czy zawiadomień o poprawieniu oczywistych omyłek rachunkowych. 3.4. W przypadku konieczności unieważnienia postępowań na wybór wykonawcy robót budowlanych czy też dostawców wyposażenia i wykonawców usług, Inspektor nadzoru zobowiązany będzie w ramach wynagrodzenia umownego razem z Zamawiającym niezwłocznie wszczynać kolejne postępowania i wykonywać ponownie czynności wymienione w pkt. 3.2 i 3.3. 3.5. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do współpracy w przygotowaniu i udziału w ewentualnych postępowaniach odwoławczych. 3.6. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do udziału w ewentualnych wizjach lokalnych przyszłego placu budowy przez wykonawców biorących udział w postępowaniu na wybór wykonawcy robót budowlanych, dostawców wyposażenia i wykonawców usług. 3.7. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do udziału w przygotowaniu we współpracy z wyłonionym wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym harmonogramu rzeczowo - finansowego, stanowiącego podstawę rozliczeń opisanych w umowie oraz udział w przygotowaniu harmonogramów dostaw i realizacji usług. 3.8. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy analiza dokumentacji projektowej - przewidzianej do realizacji, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z weryfikacją kosztorysów inwestorskich wymaganych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych. Analiza dokumentacji na dostawy wyposażenia i usługi. 3.9. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy robót budowlanych placu budowy oraz uczestnictwo przy udziale Zamawiającego, w tym przekazaniu. 3.10. Wykonawca poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie wykonywał czynności określone w art. 25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2016r., poz. 290), tj. sprawował nadzór inwestycyjny całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002r. Nr 108, poz. 953) oraz inne obowiązki określone przez Zamawiającego, a w szczególności: 1. zawiadamia nadzór budowlany o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych oraz nadzoruje uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o dopuszczeniu do użytkowania; 2. sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów, wyrobów, urządzeń itp., zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 3. ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach w inwestycji ze wskazaniem inspektora - koordynatora, zgodnie z przepisami, prawa budowlanego; 4. kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie wytyczenia geodezyjnego oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne, dopilnowanie odbioru podłoża przez geologa i potwierdzenia tego faktu stosownym zapisem; 5. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania i wyceny robót; 6. kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych i konserwatorskich, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, kontrola zastosowanych materiałów w ilości wynikającej z kosztorysu ofertowego przedstawionego przez wykonawcę robót budowlanych, zgodności stosowanych urządzeń i materiałów co do jakości z wymogami określonymi wart. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj.: Dz. U. z 2016 r. poz. 290), dokumentacją projektową, ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2016r., poz. 1570); 7. kontrola terminów wykonania poszczególnych etapów zadania inwestycyjnego; 8. stała obecność na terenie budowy zapewniająca nadzór nad inwestycją - przez stały nadzór rozumie się obecność na budowie Inspektora nadzoru robót budowlanych - Koordynatora Zespołu Inspektorów nadzoru w okresie realizacji Etapu II i III w ilości tygodniowych pobytów wskazanych z Ofercie Wykonawcy, nie mniej jednak niż co najmniej 3 razy tygodniowo każdorazowo po co najmniej 5 godzin oraz obecność na terenie budowy inspektorów branżowych w zależności od specjalności, stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót. W pozostałym okresie realizacji Umowy (Etap I i IV) przez stały nadzór rozumie się obecność na terenie budowy wszystkich inspektorów branżowych, w zależności od specjalności, w tym Inspektora nadzoru robót budowlanych - Koordynatora Zespołu Inspektorów nadzoru, stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót. Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny, a to oznacza że wszelkie czynności wymagające obecności Inspektorów Nadzoru poza wskazanym limitem nie zwalnia ich z obecności wpisami do dziennika budowy. Jednocześnie poszczególni inspektorzy winni organizować swoją pracę w dostosowaniu do bieżących potrzeb realizowanej Inwestycji, wynikających z aktualnie wykonywanych prac. Zamawiający wymaga od Wykonawcy takiej organizacji swojego czasu pracy, aby nie powodował on przerw w wykonywaniu przedmiotu Umowy, w tym prowadzeniu robót oraz prac i zobowiązuje Wykonawcę do niezwłocznego przystępowania do odbioru robót zgłaszanych przez wykonawcę robót budowlanych. Dodatkowo Inspektorzy Nadzoru zobowiązani są do prowadzenia książki obecności, z której będą wynikały terminy przebywania na budowie. Książka ta będzie znajdowała się w siedzibie Wykonawcy na terenie budowy, gdzie Inspektor zarejestruje podpisem swoje pojawienie się, a następnie wyjście z terenu budowy. 9. prowadzenie narad koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych; 10. na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień oraz egzekwowanie od projektanta stosownych poprawek; 11. nadzorowanie i rozliczanie ewentualnych robót zaniechanych, zamiennych, uzupełniających i dodatkowych; 12. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów; 13. uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych; 14. rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania prac, a w razie potrzeby zasięgania opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; 15. czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w czasie realizacji inwestycji; 16. bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; 17. wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 18. informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji w okresach miesięcznych w terminie 7 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego w formie pisemnych sprawozdań oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni od otrzymania żądania; 19. sporządzanie raportów interwencyjnych dotyczących nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet Inwestycji w terminie 2 dni od zdarzenia; 20. sporządzanie raportów rozliczeniowych w terminie 14 dni od zakończenia określonego etapu inwestycji określonego w Harmonogramie rzeczowo - finansowym; 21. uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót oraz wyposażenia w okresie pierwszych 12 miesięcy gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych oraz dostawców wyposażenia i wykonawców usług; 22. rozliczenie inwestycji wraz z analizami techniczno-ekonomicznymi, w tym przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od wykonawcy robót budowlanych oraz dostawców wyposażenia i wykonawców usług, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur i innych dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 4 dni od daty przedłożenia; 23. kontrola harmonogramu rzeczowo-finansowego pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno-organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy; 24. monitorowanie listy dostaw inwestorskich i dopilnowanie złożenia zamówień w odpowiednim czasie; 25. opracowanie i wdrożenie systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu realizacji inwestycji; 26. opracowanie i wdrożenie systemu odbioru wykonanych robót, z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenia rozruchów technologiczno-instalacyjnych, dostarczenia kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru; 27. testowanie poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia ich zgodności i wykonania z dokumentacją techniczną i sprawdzenia ich wzajemnego współdziałania; 28. nadzór nad usuwaniem wad i usterek wykonawcy robót budowlanych oraz dostawców wyposażenia i wykonawców usług, w okresie pierwszych 12 miesięcy gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot z tytułu należytego wykonania umów; 29. kontrola kosztów we wszystkich fazach realizacji inwestycji, w tym opracowanie procedur dotyczących raportowania, monitorowania, kontroli kosztów i wydatków dotyczących inwestycji, a w szczególności: a) opracowanie i wdrożenie systemu raportowania kosztów, b) przygotowanie raportów dotyczących kosztów w formie wymaganej przez Zamawiającego oraz przeprowadzenie dystrybucji tego dokumentu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, c) analiza harmonogramów płatności wykonawców robót, dostaw oraz prac budowlano - montażowych i przedstawienie jej wyników Zamawiającemu, d) analiza wraz z potwierdzeniem zasadności wnioskowanych płatności przez wykonawców, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, e) regularne organizowanie spotkań dotyczących kosztów inwestycji, f) wykonanie rozliczeń końcowych i dokonanie ich uzgodnień z wykonawcą robót, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego 30. przygotowanie całokształtu spraw do odbioru przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonanie odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji, w tym sprawdzenie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i/lub ulegających zakryciu, dostaw wyposażenia, realizacji usług. Wykonawca potwierdzi zgłoszoną przez wykonawcę robót budowlanych gotowość do odbioru, dokonania odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokołu wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą, jak również dokona w ramach Etapu IV dwóch odbiorów gwarancyjnych: ? pierwszego odbioru gwarancyjnego obiektu w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a umożliwiającym sprawdzenie w okresie obowiązywania niniejszej Umowy, usunięcia przez wykonawcę robót czy też dostawcę wyposażenia lub wykonawcę usług, ewentualnych wad i/lub usterek stwierdzonych przy tym odbiorze; ? drugiego odbioru gwarancyjnego obiektu w 12 miesiącu okresu gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych. Odbiór w 12 miesiącu okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane będzie jednocześnie odbiorem końcowym Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego. 31. dokonywanie przeglądów gwarancyjnych w ramach Etapu IV, 32. przygotowanie całokształtu inwestycji do wciągnięcia do ewidencji środków trwałych Zamawiającego, w tym przygotowanie kompleksowej dokumentacji temu służącej. Przygotowanie dla Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów PT, OT i książki obiektu, inwentaryzacji początkowej obiektu; 33. przygotowanie dokumentacji służącej do uregulowania przewidzianych prawem rejestrów, w tym: ksiąg wieczystych, ewidencji nieruchomości - w związku z zakańczanymi zadaniami inwestycyjnymi; 34. podejmowanie w trakcie trwania umowy także innych działań, które zabezpieczałyby interes Zamawiającego i przyczyniłyby się do sprawnego realizowania inwestycji, 35. współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od Wykonawców robót / dostaw / usług roszczeń; 36. sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań; 37. współudział w rozliczeniu rzeczowym kontraktu na roboty budowlane, dostawy, usługi; 38. przyjmowanie od Zamawiającego / administratora wybudowanego obiektu, zgłoszeń dotyczących wad i/lub usterek wykonawcy robót czy też dostawcy wyposażenia lub wykonawcy usług, zaistniałych w okresie pierwszych 12 miesięcy gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych oraz niezwłoczne dokonywanie przeglądów w tym zakresie; 39. zgłaszanie do wykonawcy robót czy też dostawcy wyposażenia lub wykonawcy usług, zaistniałych wad i/lub usterek oraz ustalanie terminów ich usunięcia, 40. nadzorowanie realizacji robót czy też prac związanych z usuwaniem wad i/lub usterek ujawnionych podczas odbioru końcowego robót / dostaw / usług, czy też ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi na roboty budowlane oraz poświadczanie ich wykonania; 41. przygotowanie uaktualnionej oceny technicznej zrealizowanej Inwestycji; 42. Wykonawca nie może samodzielnie podejmować decyzji mających wpływ na wzrost kosztów nadzorowanego zadania inwestycyjnego, jak również nie jest upoważniony do zlecania dodatkowych robót bez pisemnej pod rygorem nieważności, zgody Zamawiającego, z wyjątkiem robót, których wykonanie jest niezbędne w celu likwidacji istniejącego stanu zagrożenia życia, zdrowia lub mienia. 3.11. Wykonawca weryfikuje również to, czy Podwykonawcy zatrudnieni przez wykonawcę robót budowlanych na budowie wykonują rzeczywiście takie roboty, które wykonawca robót budowlanych w swej ofercie dla Zamawiającego deklarował jako roboty planowane przez niego do podzlecenia. Inni Podwykonawcy powinni być usunięci z placu budowy. W przypadkach podzlecania przez wykonawcę robót budowlanych innych robót dla podwykonawstwa, Wykonawca weryfikuje zdolności wykonawcze wskazanego Podwykonawcy i wnioskuje do Zamawiającego o wyrażenie zgody na jego zatrudnienie na budowie lub odrzucenie takiego Podwykonawcy dla wykonawstwa robót wskazanych przez wykonawcę robót budowlanych. Wykonawca na bieżąco ma obowiązek stosować i kontrolować zapisy umowy dotyczące Podwykonawców. Wykonawca ma obowiązek stwierdzać kompletność dokumentów sprzedaży wykonanych robót (m.in. z potwierdzeniami przelewów dla Podwykonawców oraz oświadczeń Podwykonawców o niezaleganiu z płatnościami wykonawcy robót budowlanych w stosunku do Podwykonawców). 4. KWALIFIKACJE I UPRAWNIENIA DOTYCZĄCE EKSPERTÓW - INSPEKTORA NADZORU. 4.1. Wykonawca musi zapewnić wysoko wykwalifikowany personel zdolny do nadzoru procesu budowlanego na roboty budowlane, dostawy i usługi oraz sprawowania nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. 4.2. Wykonując swoją funkcję Wykonawca powinien stworzyć niezbędną strukturę organizacyjną odpowiednią do zakresu przedmiotu umowy. 4.3. Minimalne wymagania dotyczące Zespołu Wykonawcy: 1) Inspektor nadzoru robót budowlanych. Wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: ? wykształcenie wyższe techniczne, ? co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowane, w kierowaniu / nadzorowaniu robót budowlanych polegających na budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości nadzorowanych / kierowanych robót minimum 20 milionów zł netto. ? uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 1725). 2) Inspektor nadzoru robót drogowych. Wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: ? wykształcenie wyższe techniczne, ? co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót/budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowane, w kierowaniu / nadzorowaniu robót drogowych o wartości nadzorowanych / kierowanych robót minimum 3 milionów zł netto. ? uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 1725). 3) Inspektor nadzoru robót sanitarnych Wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: ? wykształcenie wyższe techniczne, ? co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót/budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowane, w nadzorowaniu / kierowaniu robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i/lub kanalizacji na budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych minimum 20 milionów zł netto, - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacji bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacji bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 1725). 4) Inspektor nadzoru robót elektrycznych Wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: ? wykształcenie wyższe techniczne, ? co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót/budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowane, w kierowaniu / nadzorowaniu robotami elektrycznymi i/lub elektrotechnicznymi na budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych minimum 20 milionów zł netto. ? uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 1725). 5) Inspektor nadzoru robót teletechnicznych Wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: ? wykształcenie wyższe techniczne, ? co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika robót/budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowane, w kierowaniu / nadzorowaniu robotami teletechnicznymi na budowie obiektu użyteczności publicznej o wartości robót budowlanych minimum 20 milionów zł netto. ? uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 1725). 6) Specjalista ds. rozliczeń Wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: ? wykształcenie wyższe, ? co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w rozliczaniu zadań inwestycyjnych polegających na budowie co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej współfinansowanego ze środków UE o wartości rozliczanych robót budowlanych minimum 25 milionów zł netto. 7) Ekspert ds. zamówień publicznych Wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: ? wykształcenie wyższe prawnicze lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, ? co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w samodzielnym przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym minimum dwa postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane i jedno na dostawy lub usługi o łącznej wartości minimum 25 milionów zł netto, które zostały pozytywnie ocenione przez kontrolę Jednostki pośredniczącej lub wdrażającej lub zarządzającej lub UKS lub RIO lub NIK lub UZP lub komisję z UE. 4.4. Zamawiający nie ogranicza zespołu jedynie do tych stanowisk, które zostały powyżej wymienione. Jeżeli Wykonawca uzna za stosowne zaangażowanie dodatkowych osób powinien to uczynić. 4.5. Wykonawca powinien dostarczyć osobom z Zespołu niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, które może być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. 4.6. W przypadku zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę, jako osoby pozostającej w dyspozycji Wykonawcy do realizacji umowy, oraz podczas nieobecności któregokolwiek Eksperta, wynikającej z okresu urlopowego lub choroby Kierownik Zespołu ma obowiązek zapewnić zastępstwo na cały okres założonej pracy Eksperta dla uniknięcia opóźnień w realizacji robót. Wykonawca ma obowiązek zastąpić nieobecną osobę, osobą posiadającą nie niższe kwalifikacje. Na takie zastępstwo konieczna jest pisemna zgoda Zamawiającego. 4.7. Inspektor nadzoru robót budowlanych będzie pełnił równocześnie funkcję Koordynatora Zespołu Inspektorów nadzoru. 4.8. Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez Inspektora nadzoru robót budowlanych pełniącego równocześnie funkcję Koordynatora Zespołu Inspektorów nadzoru funkcji na innych kontraktach realizowanych równolegle. 5. POMIESZCZENIA BIUROWE INSPEKTORA NADZORU. 5.1. W gestii Wykonawcy jest: a) zapewnienie w trakcie realizacji Etapu II i III na placu budowy zaplecza biurowego w postaci jednego pomieszczenia umożliwiającego stałą obecność zespołu Wykonawcy i przedstawiciela Zamawiającego (pomieszczenie biurowe o powierzchni min. 15m2 zaopatrzone w instalację elektryczną i grzewczą) - planowany termin przekazania placu budowy wykonawcy robót budowlanych: I kwartał 2018 roku; b) zorganizowanie zaplecza najpóźniej w terminie 4 tygodni po przekazaniu placu budowy. 5.2. Wykonawca poniesie wszystkie koszty utrzymania i użytkowania całego zaplecza. Pokrycie wszelkich kosztów wynikających z utrzymania obiektów i całości przedmiotu umowy, w tym opłat (energia elektryczna, cieplna, woda, wywóz ścieków, śmieci itp.) oraz ich ochrony do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku nie usunięcia przez Wykonawcę do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy jakichkolwiek elementów zagospodarowania placu budowy, materiałów, urządzeń, śmieci itd. - do czasu potwierdzonego przez Zamawiającego na piśmie ich usunięcia. 5.3. Wykonawca ponosi koszty związane z ewentualnym zakwaterowaniem Ekspertów, dojazdem do pracy, tak w Polsce jak i z/do kraju macierzystego, transportem lokalnym, diety, ubezpieczenie medyczne i inne wydatki związane z zatrudnieniem oraz inne świadczenia wynikające z przepisów i obowiązków wykonywanych na budowie. 5.4. Wykonawca winien dysponować sprzętem komputerowym z licencjonowanym oprogramowaniem oraz sprzętem do zapisu cyfrowego (aparat, kamera) niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 5.5. Wykonawca zapewnia odzież ochronną i sprzęt ochronny dla swojego personelu, także dla przedstawicieli Nadzoru Autorskiego i Zamawiającego na własny koszt. 5.6. Wykonawca wyposaży członków Zespołu Nadzoru w telefony komórkowe czynne całą dobę, a także w niezbędny sprzęt do wykonywania bieżących wyrywkowych badań polowych oraz zabezpieczy wyposażenie w następujące urządzenia biurowe: sprzęt do zapisu cyfrowego, sprzęt komputerowy z odpowiednim licencjonowanym oprogramowaniem, drukarkę oraz urządzenia do kopiowania i przesyłania dokumentów (kserokopiarka - min. format A3), dostęp do internetu, niszczarka dokumentów, skaner, aparat cyfrowy oraz inny sprzęt wymagany przy realizacji zamówienia (np. niwelator, dalmierze, itp.). Ze sprzętu Wykonawcy korzystać mogą inni uczestnicy procesu inwestycyjnego tj. Zamawiający i Projektant, w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT197000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek, biuro@ekoinwest.kielce.pl, Wincentego Witosa 103B/47, 25-561, Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 197000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 197000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 959400
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.