eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Miedźna etap I - Budowa kolektora zrzutowego z oczyszczalni Lemna w Miedźnej-Bodzowie do rzeki Pszczynki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-29

POZYCJA 10608

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Góra: uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Miedźna etap I - Budowa kolektora zrzutowego z oczyszczalni Lemna w Miedźnej-Bodzowie do rzeki Pszczynki Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., do kontaktów: Mirian Żurek - w zakresie zagadnień merytorycznych(0606670693), ul. Topolowa 6, 43-227 Góra, woj. śląskie, tel. 032 2117160, 4489443, fax 032 2117160, 4489443 w. 33, e-mail: gzik@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną., Mirian Żurek - osoba w zakresie zagadnień merytorycznych, ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola, woj. śląskie, tel. (032) 448-94-43, fax (032) 448-94-43, e-mail: gzik@post.pl, www.gzgk.miedzna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka z o.o.; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Miedźna etap I - Budowa kolektora zrzutowego z oczyszczalni Lemna w Miedźnej-Bodzowie do rzeki Pszczynki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miedźna - Bodzów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:a.Wykonanie rurociągu z rur polietylenowych (PE;PEHD) o średnicy zewnętrznej 250 mm - długość 1079 mb b.Studnie rewizyjne z kręgów betonowych śr. 1000cm i 1200cm - 13 szt c.Wykonanie podłoży z materiałów sypkich w obrębie rurociągu d. Roboty ziemne, odtworzeniowe, kształtowanie terenów zielonych wraz z robotami towarzyszącymi. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W zakresie robót budowlanych, objętych przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający nałożył na Wykonawców następujące wymagania:1.Wykonają zamówienie w terminie do dnia 30 wrzesień 2007r.( ze względu na współfinansowanie inwestycji ze źródeł zewnętrznych konieczne jest wykonanie do dnia 15.05.2007r 300 mb rurociągu zrzutowego wraz z robotami towarzyszącymi)2.Udzielą gwarancji: na okres 36 miesięcy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro a poniżej 5 278 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 UPZP,nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1,wykonają zamówienie w terminie do dnia 30.09.2007 (ze względu na współfinansowanie inwestycji ze źródeł zewnętrznych konieczne jest wykonanie do dnia 15.05.2007r 300 mb rurociągu zrzutowego wraz z robotami towarzyszącymi), udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, złożonych przez wykonawców w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, Aktualny odpis z właściwwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS,Aktualną informację z KRK, Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ)za odpowiednie doświadczenie uznane zostanie potwierdzone wykonanie co najmniej: 2-ch obiektów obejmujących rurociągi wodociągowe lub kanalizacyjne a. z rur PE, PEHD o średnicy zew. powyżej 200 mm b.o długości sieci min. 1.000mb każdy c. o wartości min. 550 000 zł każdy, przy czym przez obiekt rozumie się sieć wykonaną w ramach jednego zadania inwestycyjnego spełniającą powyższe warunki określone w pkt a,b,c;Wykaz osób (na poziomie kierownictwa budowy)które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- warunek minim. 1osoba z upr. bud. bez ograniczeń do kierowania roborami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń:wodoc.,kanal.,ciepl.,wentyl. i gazowych,posiadająca prawo pełnienia samodzielnych funkcji techn. w budownictwie, Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, Kosztorys ofertowy,Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza realizować w systemie podwykonawstwa (zgodnie z załącznikiem nr 5)przy uwzględnieniu wymagań zawartych w specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gzgk.miedzna.pl. Opłata: 97,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć: a. w oddziale Zamawiającego tj. w Woli ul. Poprzeczna 1 lub za zaliczeniem pocztowtym w cenie 97.60 zł brutto plus koszty przesyłki; b. Na stronie internetowej Zamawiającego od dnia zamieszczenia ogłoszenia na stronie Biuletynu Zammówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 14:30, Otwarcie nastąpi w pokoju nr 1 Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. ul. Poprzeczna 1; 43-225 Wola.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Finansowanie umowy odbywać się będzie z udziałem środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.