eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Dostawa i wymiana wodomierzy zimnej wody, wodomierzy ciepłej wody użytkowej i ciepłomierzy dla lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobach MTBS Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach, Rudzie Śląskiej, Zabrzu i Knurowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Tarnowskie Góry: Dostawa i wymiana wodomierzy zimnej wody, wodomierzy ciepłej wody użytkowej i ciepłomierzy dla lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobach MTBS Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach, Rudzie Śląskiej, Zabrzu i Knurowie
Numer ogłoszenia: 106078 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, faks (032) 380 90 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mtbstg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100% udziałem Gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana wodomierzy zimnej wody, wodomierzy ciepłej wody użytkowej i ciepłomierzy dla lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobach MTBS Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach, Rudzie Śląskiej, Zabrzu i Knurowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Zakres rzeczowy robót stanowić będzie: a) wywieszenie na tablicach ogłoszeń w budynkach, informacji o wykonywanych robotach oraz uzgodnienie z administracją budynku terminu realizacji robót, b) dostawę wraz z wymianą następujących urządzeń pomiarowych oraz akcesoriów: -Wodomierze zimnej wody w ilości 100 sztuk ( z czego 38 sztuk bez montażu), w tym 20 sztuk wodomierzy przedpłatowych, -Wodomierze ciepłej wody w ilości 154 sztuk (w tym 20 sztuk wodomierzy przedpłatowych), -Ciepłomierze średnicy 15 mm w ilości 291 sztuk (w tym 20 sztuk. ciepłomierzy przedpłatowych), -Ciepłomierze średnicy 31,75 mm (gwint) w ilości 3 sztuk, -Zawory kulowe średnicy 15 mm -186 sztuk. c) dokonanie odczytu demontowanych urządzeń pomiarowych, d) wymiana uszczelek, e) dokonanie odczytu (numer urządzenia i ilość zarejestrowanych jednostek) urządzeń pomiarowych po zamontowaniu, f) oplombowanie urządzeń pomiarowych plombami z niepowtarzalnymi numerami na śrubunkach za urządzeniami pomiarowymi, g) wykonanie kontroli szczelności instalacji, sprawdzenie czy każdy punkt poboru wody jest opomiarowany, h) sporządzenie protokołu demontażu i montażu urządzenia pomiarowego, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, i) przygotowanie, w formie papierowej i elektronicznej, tabelarycznego zestawienia wykonanych prac i przekazanie Zamawiającemu wraz z oryginałami protokołów wymiany jako załącznik zgłoszenia do odbioru. 2.Zabudowane wodomierze ciepłej i zimnej wody posiadać muszą co najmniej następujące parametry: a) nominalnym strumieniu objętości (ciągłym strumieniu objętości) Q3 = 2,5 m3 h, średnica 15 mm, długość montażowa 110 mm, b) suchobieżny (z zabezpieczeniem na działanie zewnętrznego pola magnetycznego), mokrobieżny lub hybrydowy, c) klasa metrologiczna minimum R większe lub równe 160 dla wodomierzy zimnej i ciepłej wody, z zachowaniem jak najlepszej dokładności pomiaru w każdej pozycji montażu, d) zatwierdzenie typu wydane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar oraz odpowiadać wymogom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008 r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2008 r., nr 5, poz. 29) lub ocenę zgodności (badanie typu CE zgodnie z MID) oraz odpowiadać wymogom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2007 r., nr 3, poz. 27) i atesty higieniczne wydane przez Państwowy Instytut Higieny, e) posiadać cechę legalizacyjną nadaną w roku realizacji dostawy do Zamawiającego, f) zabezpieczenie przed tworzeniem się skroplin na wewnętrznej stronie okna odczytowego, g) zabezpieczenie osłony licznika przed zewnętrzną ingerencją (ściskanie, możliwość oddzielenia liczydła od korpusu itp.), h) wysoka wytrzymałość i trwałość zastosowanych materiałów, i) Zamawiający oczekuje zapewnienia udzielenia gwarancji na wodomierze na okres minimum 60 miesięcy. 2.1 Zabudowane wodomierze ciepłej i zimnej wody - przedpłatowe posiadać muszą co najmniej następujące parametry. a) nominalnym strumieniu objętości (ciągłym strumieniu objętości) Q3 = 2,5 m3 h, średnica 15 mm, długość montażowa 110 mm, b) suchobieżny (z zabezpieczeniem na działanie zewnętrznego pola magnetycznego), mokrobieżny lub hybrydowy, c) klasa metrologiczna minimum R większe lub równe 160 dla wodomierzy zimnej i ciepłej wody, z zachowaniem jak najlepszej dokładności pomiaru w każdej pozycji montażu, d) zatwierdzenie typu wydane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar oraz odpowiadać wymogom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 7 stycznia 2008 r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2008 r., nr 5, poz. 29) lub ocenę zgodności (badanie typu CE zgodnie z MID) oraz odpowiadać wymogom Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2007 r., nr 3, poz. 27) i atesty higieniczne wydane przez Państwowy Instytut Higieny, e) posiadać cechę legalizacyjną nadaną w roku realizacji dostawy do Zamawiającego, f) zabezpieczenie przed tworzeniem się skroplin na wewnętrznej stronie okna odczytowego, g) zabezpieczenie osłony licznika przed zewnętrzną ingerencją (ściskanie, możliwość oddzielenia liczydła od korpusu itp.), h) wysoka wytrzymałość i trwałość zastosowanych materiałów, i) Zamawiający oczekuje zapewnienia udzielenia gwarancji na wodomierze na okres minimum 60 miesięcy, j) System musi posiadać zestaw unikalnych 6-cyfrowych kodów przedpłatowych pozwalających na jego funkcjonowanie przez minimum 5 lat (licząc że 1 kod wystarcza na rozliczenie 1 miesiąca pracy), k) Minimalna żywotność baterii musi wynosić 6 lat, l) System powinien informować o zużyciu baterii. 3.Zabudowane ciepłomierze średnicy 15mm spełniać muszą następujące wymagania: a) Typ ciepłomierza, ilość: - ciepłomierze kompaktowe, z przetwornikiem przepływu wirnikowym w 2 klasie dokładności wg normy EN1434, całkowicie odporne na silne pola magnetyczne, średnica montażowa 15mm, b) Wyświetlanie aktualnych danych: zużycia ciepła, objętości wody, temperatury zasilania i powrotu, różnicy temperatur, c) Ciepłomierz musi posiadać ocenę zgodności z dyrektywa MID wydana przez notyfikowana jednostkę certyfikująca, być oznakowany cecha ze znakiem CE i MID. Wymagane dostarczenie Certyfikatu Badania Typu WE (deklaracji zgodności) zgodnie z powyższym, d) Posiadać zasilanie bateryjne o okresie eksploatacji nie krótszym niż 5lat, e) Stopień ochrony obudowy nie mniejszy niż IP 54, f) Okres gwarancji minimum 60 miesięcy, g) Aktualna dokumentacja techniczno ruchowa (DTR) i karta katalogowa w języku polskim, h) Dostępność w handlu na terenie Polski i spełnianie wymagań niniejszych warunków technicznych, i) Zapewnione dokonywanie napraw i legalizacji w Polsce - podać punkty serwisowe, j) Dostarczone jako komplety ze śrubunkami i uszczelkami dla połączeń śrubunkowych, k) Przystosowany do nałożenia plomb zabezpieczających, l) Przyjęte rozwiązania techniczne w ciepłomierzu winne zapobiec świadomym lub przypadkowym zmianom wskazań przez osoby niepowołane, m) Zgodność z normami i przepisami: - Dyrektywa 2004 22 EC Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie przyrządów pomiarowych, a w szczególności załącznika MI-004 Ciepłomierze, - EN-1434 - Ciepłomierze. Część 1-6, - EN-61000 - kompatybilność elektromagnetyczna. Część 2-4, - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2007 r. W sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać ciepłomierze i ich podzespoły, oraz szczegółowego zakresu sprawozdań wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z dnia 04.01.2008r, Nr 2, poz. 2), - Ustawa z dnia 11.05.2001 r. - Prawo o miarach, z późniejszymi zmianami. 3.1. Zabudowane ciepłomierze średnicy 15mm- przedpłatowe spełniać muszą następujące wymagania: a) Typ ciepłomierza, ilość: - ciepłomierze kompaktowe, z przetwornikiem przepływu wirnikowym w 2 klasie dokładności wg normy EN1434, całkowicie odporne na silne pola magnetyczne średnica montażowa 15mm, b) Wyświetlanie aktualnych danych: zużycia ciepła, objętości wody, temperatury zasilania i powrotu, różnicy temperatur, c) Ciepłomierz musi posiadać ocenę zgodności z dyrektywa MID wydana przez notyfikowana jednostkę certyfikująca, być oznakowany cecha ze znakiem CE i MID. Wymagane dostarczenie Certyfikatu Badania Typu WE (deklaracji zgodności) zgodnie z powyższym, d) Posiadać zasilanie bateryjne o okresie eksploatacji nie krótszym niż 5lat, e) Stopień ochrony obudowy nie mniejszy niż IP 54, f) Okres gwarancji minimum 60 miesięcy, g) Aktualna dokumentacja techniczno ruchowa (DTR) i karta katalogowa w języku polskim, h) Dostępność w handlu na terenie Polski i spełnianie wymagań niniejszych warunków technicznych, i) Zapewnione dokonywanie napraw i legalizacji w Polsce - podać punkty serwisowe, j) Dostarczone jako komplety ze śrubunkami i uszczelkami dla połączeń śrubunkowych, k) Przystosowany do nałożenia plomb zabezpieczających, l) Przyjęte rozwiązania techniczne w ciepłomierzu winne zapobiec świadomym lub przypadkowym zmianom wskazań przez osoby niepowołane, m) System musi posiadać zestaw unikalnych 6-cyfrowych kodów przedpłatowych pozwalających na jego funkcjonowanie przez minimum 5 lat (licząc że 1 kod wystarcza na rozliczenie 1 miesiąca pracy), o) System powinien informować o zużyciu baterii, p) Zgodność z normami i przepisami: - Dyrektywa 2004 22 EC Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie przyrządów pomiarowych, a w szczególności załącznika MI-004 Ciepłomierze, - EN-1434 - Ciepłomierze. Część 1-6, - EN-61000 - kompatybilność elektromagnetyczna. Część 2-4, - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2007 r. W sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać ciepłomierze i ich podzespoły, oraz szczegółowego zakresu sprawozdań wykonywanych podczas, prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z dnia 04.01.2008r, Nr 2, poz. 2), - Ustawa z dnia 11.05.2001 r. - Prawo o miarach, z późniejszymi zmianami. 3.2 Zabudowane ciepłomierze średnicy 31,75 mm (gwint) spełniać musza następujące wymagania: a) Typ ciepłomierza, ilość: - ciepłomierze kompaktowe, z przetwornikiem przepływu wirnikowym w 2 klasie dokładności wg normy EN1434, całkowicie odporne na silne pola magnetyczne średnica montażowa 31,75 mm, b) Wyświetlanie aktualnych danych: zużycia ciepła, objętości wody, temperatury zasilania i powrotu, różnicy temperatur, c) Ciepłomierz musi posiadać ocenę zgodności z dyrektywa MID wydana przez notyfikowana jednostkę certyfikująca, być oznakowany cecha ze znakiem CE i MID. Wymagane dostarczenie Certyfikatu Badania Typu WE (deklaracji zgodności) zgodnie z powyższym, d) Posiadać zasilanie bateryjne o okresie eksploatacji nie krótszym niż 5lat, e) Stopień ochrony obudowy nie mniejszy niż IP 54, f) Okres gwarancji minimum 60 miesięcy, g) Aktualna dokumentacja techniczno ruchowa (DTR) i karta katalogowa w języku polskim, h) Dostępność w handlu na terenie Polski i spełnianie wymagań niniejszych warunków technicznych, i) Zapewnione dokonywanie napraw i legalizacji w Polsce - podać punkty serwisowe, j) Dostarczone jako komplety ze śrubunkami i uszczelkami dla połączeń śrubunkowych, k) Przystosowany do nałożenia plomb zabezpieczających, l) Przyjęte rozwiązania techniczne w ciepłomierzu winne zapobiec świadomym lub przypadkowym zmianom wskazań przez osoby niepowołane, m) Zgodność z normami i przepisami: - Dyrektywa 2004 22 EC Parlamentu Europejskiego i Rady Europy z dnia 31 marca 2004 r. w sprawie przyrządów pomiarowych, a w szczególności załącznika MI-004 Ciepłomierze, - EN-1434 - Ciepłomierze. Część 1-6, - EN-61000 - kompatybilność elektromagnetyczna. Część 2-4, - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2007 r. W sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać ciepłomierze i ich podzespoły, oraz szczegółowego zakresu sprawozdań wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z dnia 04.01.2008r, Nr 2, poz. 2), - Ustawa z dnia 11.05.2001 r. - Prawo o miarach, z późniejszymi zmianami, Uwaga Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie urządzeń o innych parametrach niż podane w opisie zamówienia pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w przedmiocie zamówienia opisanym w niniejszej SIWZ. Zgodnie z przepisami zawartymi w art. 30 ust. 3 Ustawy Pzp Wykonawca winien wykazać, że oferowane materiały, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez komisję przetargową, która sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego ewentualnej decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nie równoważności zaproponowanych zamienników. 4. Zamawiający informuje, że wodomierze jak też ciepłomierze znajdują się w zewnętrznych szachtach na klatkach schodowych budynków, w przypadku ul. Towarowa 1 dostęp do ciepłomierzy zapewnią pracownicy Zamawiającego. Ciepłomierze śr. 15mm: ul. Kokota w Rudzie Śląskiej- 86szt.; ul. Ułanów w Knurowie - 118szt.; ul. Francuska w Tarnowskich Górach- 62szt.; ul. Janika oraz Opolska w Zabrzu - 25 sztuk. Ciepłomierze śr. 31,75mm: ul. Towarowa 1 - 3 szt. Wodomierze ciepłej wody użytkowej: ul. Ułanów w Knurowie - 92szt.; ul. Francuska w Tarnowskich Górach - 62szt. Wodomierze zimnej wody: ul. Francuska w Tarnowskich Górach - 62 szt. (38 szt. bez montażu). 5. Szczegółowe zestawienie adresów, a jednocześnie kolejność wykonywania zamówienia, pod którymi montowane będą wodomierze, oraz ciepłomierze należy ustalić z Administracją Domów Mieszkalnych w Tarnowskich Górach dla budynków znajdujących się w tym mieście i Administracją Domów Mieszkalnych w Zabrzu dla budynków znajdujących się w Rudzie Śląskiej, Zabrzu i Knurowie. Wykonawca zobowiązany jest do skutecznego informowania lokatorów (minimum 3 razy) jak również administrację o terminie wymiany wodomierzy na poszczególnych budynkach. 6. Miejsce wykonywania zamówienia: Tarnowskie Góry ul. Francuska 15 oraz Francuska 17, Tarnowskie Góry ul. Towarowa 1, Ruda Śląska ul. Kokota 22, Kokota 24, Kokota 26 oraz Kokota 28, Zabrze, ul. Janika 30 oraz Opolska 15, Knurów ul. Ułanów 15 oraz Ułanów 17. 7. Wykonawca ma obowiązek zgłaszania wszelkich nieprawidłowości liczników niezwłocznie po podjęciu takiej wiedzy do ADM Zabrze(tel. 32 271-94-21), ADM Tarnowskie Góry (tel. 32 285-22-13) bez naliczania dodatkowych kosztów..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu zakresu zamówienia podstawowego tj. dostarczenie wraz z wymianą wodomierzy zimnej wody, wodomierzy ciepłej wody użytkowej i ciepłomierzy, zaworów kulowych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.21.00.00 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych 38.42.11.00 - Wodomierze 38.55.10.00 - Liczniki energii .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 09.05.2016 r. do godz. 10:00 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -w pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz.275 z późn.zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski o Tarnowskie Góry. 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem Wadium - dostawa urządzeń pomiarowych. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1).w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie, omyłki, o której mowa w art 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2).w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Ponadto z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym prze Zamawiającego. 13. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a)Opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. UWAGA! Jeżeli wykonawca wskazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 2.4., polega na zasobach innych pomiotów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów, o których mowa w tym punkcie, dotyczących tych podmiotów. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 2.1 do 2.4 Rozdziału XI SIWZ oprócz dokumentów wyszczególnionych wyżej, należy złożyć oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Formularza Oferty. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt. 2.4. Rozdział XI SIWZ wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich podczas wykonywania przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie to powinno wskazywać na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek wykonawcy w celu realizacji zamówienia, określać zakres i formę udostępniania zasobów oraz okres jakiego to zobowiązanie dotyczy. Powyższe oznacza, iż wykonawca celem udowodnienia zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji danego zamówienia, o ile korzysta z zasobów innych podmiotów, jest zobowiązany do przedłożenia stosownego oświadczenia tych podmiotów w formie pisemnego zobowiązania. UWAGA! Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć: 1.Wypełniony Formularz Oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ); 2.Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje treść bez żadnych zastrzeżeń (zawarte w treści Formularza Oferty). 3.Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 6 do Formularza Oferty. 4.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5.W przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 6.W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, można je złożyć łącznie z ofertą (ale w oddzielnej kopercie, by nie było na stałe związane/połączone z ofertą) lub złożyć w siedzibie Zamawiającego pok. nr 203(sekretariat - czynny w godz. 7:00-15:00). Kserokopię tych dokumentów można dołączyć do oferty. UWAGA! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ. UWAGA! Ocena spełnienia warunków udziału wykonawców w przedmiotowym postępowaniu dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia nie spełnia); niespełnienie chociażby jednego z postawionych warunków z pkt 1 i pkt 2 niniejszego Rozdziału (XI) SIWZ, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. UWAGA! W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełnienia warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie: - średni kurs NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidywane możliwości dokonania zmian w zawartej umowie Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: Zmiana wynagrodzenia wykonawcy - może nastąpić w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku Vat; b) zmiany powierzchni zarządzanego zasobu, która może ulec zmniejszeniu w związku ze sprzedażą lokali komunalnych lub też zwiększeniu w związku z planowana budową komunalnych budynków mieszkalnych oraz pozyskiwaniem budynków ,lokali. Zmiany osobowe: a) zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, żądanymi prze Zamawiającego, a także osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne, legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, sekretariat pokój 203.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, sekretariat pokój 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.