Ogłoszenie z dnia 2009-01-28
Międzyzdroje: Świadczenie kompleksowej usługi sportowej i organizacja zajęć rozwojowych i szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 10606 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyzdroje, ul. Książąt Pomorskich 5, Międzyzdroje, woj. , tel. 091 3275652, faks 0913275630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi sportowej i organizacja zajęć rozwojowych i szkoleniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia kompleksowej usługi sportowej i organizacji zajęć rozwojowych i szkoleniowych na rzecz Zamawiającego przez podmioty wskazane przez Zamawiającego, według harmonogramu, o którym mowa w ust. 3. Usługa o której mowa w zdaniu poprzedzającym składa się z: a) udostępnieniu wyposażonych w odpowiednie meble, urządzenia i sprzęt stanowiących własność Wykonawcy pomieszczeń szczegółowo wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, znajdujących się na terenie obiektu sportowego - części stadionu miejskiego - określonego w umowie dzierżawy nr G.7224/817/243/2006 z dnia 9 października 2006 r. b) udostępnieniu sprzętu sportowego szczegółowo wskazanego w załączniku nr 2 do umowy c) dozorze pozostawionych przez podmioty korzystające z przedmiotu umowy pozostawionej na terenie obiektu odzieży, obuwia, i.t.p. d) korzystaniu z usług trenerskich e ) ) sprawowania stałego monitoringu obiektu f) zabezpieczenia magazynu na składowanie sprzętu będącego własnością Zamawiającego 2. Usługa, o której mowa w ust. 1a,b,c,d, obejmuje 200 godzin miesięcznie, wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 3 do umowy. 3. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której Zamawiający w danym miesiącu nie wykorzysta w pełni limitu godzin wskazanego w ust. 2 - limit ten, w miesiącu następnym ulega podwyższeniu o liczbę niewykorzystanych godzin w miesiącu poprzedzającym. Podwyższenie limitu godzin nie powoduje zwiększenia wynagrodzenia wskazanego w § 5 ust. 1. Każdorazowo taka sytuacja powinna być stwierdzona protokołem podpisanym przez Strony umowy. 4. Ponadto Strony oświadczają, iż w ostatnim miesiącu wykonywania przedmiotowej umowy dokonane zostanie protokolarne podliczenie niewykorzystanych godzin w okresie obowiązywania umowy. Następnie, stosownie do ich ilości, Strony podpiszą porozumienie, w którym wskażą termin wykorzystania godzin o których mowa w zdaniu poprzedzającym. Z tego tytułu Wykonawca nie otrzyma od Zamawiającego dodatkowego wynagrodzenia. 5. Szczegółowy harmonogram korzystania z usługi Zamawiający dostarczać będzie Wykonawcy co miesiąc w terminie do 28 dnia miesiąca poprzedzającego. Wzór harmonogramu stanowi załącznik nr 4 6. Strony ustalają, że zmiany do harmonogramu może wprowadzać jedynie Zamawiający i tylko te zmiany wiążą Wykonawcę przy realizacji postanowień przedmiotowej umowy. Każdorazowo zmiana do harmonogramu przedstawiana będzie w formie aneksu do niego i pisemnie zaakceptowana przez Wykonawcę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 300000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Klub Biegacza Sportingu, ulica 1000 -Lecia PP 3, 72-500 Międzyzdroje, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 300000
- Oferta z najniższą ceną: 300000 oferta z najwyższą ceną: 300000
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.