To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106058 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Maków Mazowiecki: Modernizacja zaplecza kuchennego w Zespole Szkół Nr 2 wraz z wyposażeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519149-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Maków Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny
55066830900000, ul.
ul. Moniuszki
6,
06200
Maków Mazowiecki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
297 171 002, faks
297 171 507, e-mail
urzad@makowmazowiecki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.makowmazowiecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja zaplecza kuchennego w Zespole Szkół Nr 2 wraz z wyposażeniem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis zadania ROBOTY ROZBIÓRKOWE: prace obejmować będą pomieszczenia piwniczne, parteru kuchni oraz sekretariatu i pokoju dyrekcji. Wśród prac uwzględnione są: demontaże skrzydeł drzwiowych, wykucie ościeżnic drzwiowych i ościeżnic okiennych, odbicie tynków wewnętrznych, rozebranie ścianek działowych, rozebranie posadzek oraz okładzin ściennych, wykucie otworów w ścianach oraz wywiezienie gruzu z budynku. MODERNIZACJA PIWNICY - prace polegać będą na: wymurowaniu ścianki działowej w celu powiększenia magazynu warzyw, urządzeniu nowej komunikacji oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej na posadzce. W zakresie prac wykończeniowych uwzględnione są: posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm wraz z cokolikiem, montaż drzwi drewnianych oraz okien uchylnych, licowanie ścian płytkami o wymiarach 20 x 20 cm, przecieranie istniejących tynków wraz z uzupełnieniem i przygotowaniem podłoża wraz z dwukrotnym malowaniem farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - zgodnie z projektem. MODERNIZACJA KUCHNI - w celu zwiększenia powierzchni roboczej oraz użytkowej zaplecza kuchennego zostaną wydzielone nowe pomieszczenia z już istniejących. Prace budowlane obejmować będą: * Jadalnię: - czyszczenie podłoża ścian i sufitu, wraz z koniecznymi uzupełnieniami, w celu wykonania dwukrotnego malowania farbą emulsyjną (kolor do uzgodnienia z dyrektorem szkoły), - zamurowanie otworu istniejącego okienka wydawczego posiłków w celu przesunięcia jego umiejscowienia w stronę drzwi wejściowych do jadalni o około 110 cm (zgodnie z projektem), - przesunięcie drzwi wewnętrznych do kuchni o około 100 cm (zgodnie z projektem) wraz z wyburzeniem otworu w celu ich ponownego montażu, - wyburzenie otworu drzwiowego w celu montażu drzwi wewnętrznych prowadzących do zmywalni (zgodnie z projektem). * Zmywalnię (wydzieloną z odrębnego pomieszczenia): - zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego prowadzącego na hol szkoły (zgodnie z projektem), - usytuowanie nowego otworu drzwiowego prowadzącego do kuchni (zgodnie z projektem), - wykonanie ścianki działowej dzielącej pomieszczenie na zmywalnię i biuro intendenta, ścianka zawierać będzie trzy okienka o wymiarach 90 cm x 90 cm (zgodnie z projektem). * Biuro intendenta (wydzielone z odrębnego pomieszczenia): - wyburzenie otworu drzwiowego w celu usytuowania drzwi wewnętrznych prowadzących do kuchni (zgodnie z projektem). * Pomieszczenie socjalne (wydzielone z odrębnego pomieszczenia): - wykonanie ścianki działowej w celu wyodrębnienia pomieszczenia socjalnego wraz z montażem drzwi i okienek o wymiarach 80 cm x 90 cm (zgodnie z projektem). * Kuchnia: - wyburzeniu otworu w ścianie między kuchnią a istniejącym gabinetem dyrektora szkoły w celu urządzenia komunikacji między pomieszczeniami (zgodnie z projektem), - w istniejącym magazynie naczyń dokonane zostanie wyburzenie ściany działowej w celu ponownego jej usytuowania o około 100 cm w stronę wejścia do kuchni, powiększając tym samym wnękę porządkową (zgodnie z projektem). * Szatnię: - istniejący układ zostanie zmieniony poprzez domurowanie ścianki działowej w celu wydzielenia łazienki z odrębnym WC (zgodnie z projektem). Prace modernizacyjne w zakresie branży sanitarnej (wodno - kanalizacyjnej) polegać będą na doprowadzeniu wody zimnej w nowe usytuowania sprzętów kuchennych i sanitarnych, wraz z montażem term elektrycznych w miejscach wskazanych do wykorzystania w zakresie ciepłej wody, rozprowadzenie instalacji ciepłej wody oraz kanalizacji technologicznej z zaplecza kuchni (zgodnie z projektem). Prace modernizacyjne w zakresie wentylacji polegać będą na poprowadzeniu kanałów wentylacyjnych ponad dach budynku (zgodnie z projektem). Prace związane z zakupem i montażem wyposażenia pomieszczeń zaplecza kuchennego polegać będą na dostawie, usytuowaniu i podłączeniu urządzeń o parametrach zgodnych ze specyfikacją stanowiącą załącznik do dokumentacji projektowej. Prace modernizacyjne w zakresie branży elektrycznej polegać będą na rozprowadzeniu nowej instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia ogólnego, gniazd wtyczkowych, połączeń wyrównawczych i instalacji dla projektowanych urządzeń elektrycznych oraz zasilenie wentylacji, przeniesienia instalacji SSW, CCTV, dzwonka szkolnego, radiowęzła, instalacji telefonicznej i komputerowej (zgodnie z projektem). W związku z zagospodarowaniem pomieszczeń gabinetu dyrektora szkoły oraz sekretariatu na potrzeby kuchni zostaną one przeniesione do klasy szkolnej, która na ten cel zostanie poddana adaptacji. Prace modernizacyjne polegać będą na: - wymurowaniu ścianki działowej (oddzielającej oba pomieszczenia) wraz z montażem drzwi wewnętrznych zarówno między pomieszczeniami jak i wejściowych do sekretariatu (drewniane, pełne, brązowe, z wyciszeniem akustycznym) (zgodnie z projektem), - oczyszczeniu podłoża ścian i sufitu, wraz z niezbędnymi uzupełnieniami, w celu dwukrotnego malowania farbą emulsyjną (kolor uzgodnić z dyrektorem szkoły), - obudowaniu płytą kartonowo - gipsową rur zlokalizowanych pod sufitem oraz wzdłuż ścian, - wymianie kratek wentylacyjnych w projektowanym gabinecie dyrektora, - przeniesieniu instalacji teletechnicznych: alarm, dzwonek, monitoring, telefon i Internet z istniejących pomieszczeń do adaptowanych (schematy zgodnie z projektem).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45421100-5
Dodatkowe kody CPV:
45262500-6,
45320000-6,
45430000-0,
45440000-3,
45233250-6,
45310000-3,
45332200-5,
45332300-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT259582.09 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 346.310,62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MAKOWA MAZOWIECKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.