eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Mazowiecki › Modernizacja zaplecza kuchennego w Zespole Szkół Nr 2 wraz z wyposażeniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 106058 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Maków Mazowiecki: Modernizacja zaplecza kuchennego w Zespole Szkół Nr 2 wraz z wyposażeniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 519149-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Maków Mazowiecki, krajowy numer identyfikacyjny 55066830900000, ul. ul. Moniuszki 6, 06200 Maków Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 297 171 002, faks 297 171 507, e-mail urzad@makowmazowiecki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.makowmazowiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja zaplecza kuchennego w Zespole Szkół Nr 2 wraz z wyposażeniem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis zadania ROBOTY ROZBIÓRKOWE: prace obejmować będą pomieszczenia piwniczne, parteru kuchni oraz sekretariatu i pokoju dyrekcji. Wśród prac uwzględnione są: demontaże skrzydeł drzwiowych, wykucie ościeżnic drzwiowych i ościeżnic okiennych, odbicie tynków wewnętrznych, rozebranie ścianek działowych, rozebranie posadzek oraz okładzin ściennych, wykucie otworów w ścianach oraz wywiezienie gruzu z budynku. MODERNIZACJA PIWNICY - prace polegać będą na: wymurowaniu ścianki działowej w celu powiększenia magazynu warzyw, urządzeniu nowej komunikacji oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej na posadzce. W zakresie prac wykończeniowych uwzględnione są: posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm wraz z cokolikiem, montaż drzwi drewnianych oraz okien uchylnych, licowanie ścian płytkami o wymiarach 20 x 20 cm, przecieranie istniejących tynków wraz z uzupełnieniem i przygotowaniem podłoża wraz z dwukrotnym malowaniem farbami emulsyjnymi ścian i sufitów - zgodnie z projektem. MODERNIZACJA KUCHNI - w celu zwiększenia powierzchni roboczej oraz użytkowej zaplecza kuchennego zostaną wydzielone nowe pomieszczenia z już istniejących. Prace budowlane obejmować będą: * Jadalnię: - czyszczenie podłoża ścian i sufitu, wraz z koniecznymi uzupełnieniami, w celu wykonania dwukrotnego malowania farbą emulsyjną (kolor do uzgodnienia z dyrektorem szkoły), - zamurowanie otworu istniejącego okienka wydawczego posiłków w celu przesunięcia jego umiejscowienia w stronę drzwi wejściowych do jadalni o około 110 cm (zgodnie z projektem), - przesunięcie drzwi wewnętrznych do kuchni o około 100 cm (zgodnie z projektem) wraz z wyburzeniem otworu w celu ich ponownego montażu, - wyburzenie otworu drzwiowego w celu montażu drzwi wewnętrznych prowadzących do zmywalni (zgodnie z projektem). * Zmywalnię (wydzieloną z odrębnego pomieszczenia): - zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego prowadzącego na hol szkoły (zgodnie z projektem), - usytuowanie nowego otworu drzwiowego prowadzącego do kuchni (zgodnie z projektem), - wykonanie ścianki działowej dzielącej pomieszczenie na zmywalnię i biuro intendenta, ścianka zawierać będzie trzy okienka o wymiarach 90 cm x 90 cm (zgodnie z projektem). * Biuro intendenta (wydzielone z odrębnego pomieszczenia): - wyburzenie otworu drzwiowego w celu usytuowania drzwi wewnętrznych prowadzących do kuchni (zgodnie z projektem). * Pomieszczenie socjalne (wydzielone z odrębnego pomieszczenia): - wykonanie ścianki działowej w celu wyodrębnienia pomieszczenia socjalnego wraz z montażem drzwi i okienek o wymiarach 80 cm x 90 cm (zgodnie z projektem). * Kuchnia: - wyburzeniu otworu w ścianie między kuchnią a istniejącym gabinetem dyrektora szkoły w celu urządzenia komunikacji między pomieszczeniami (zgodnie z projektem), - w istniejącym magazynie naczyń dokonane zostanie wyburzenie ściany działowej w celu ponownego jej usytuowania o około 100 cm w stronę wejścia do kuchni, powiększając tym samym wnękę porządkową (zgodnie z projektem). * Szatnię: - istniejący układ zostanie zmieniony poprzez domurowanie ścianki działowej w celu wydzielenia łazienki z odrębnym WC (zgodnie z projektem). Prace modernizacyjne w zakresie branży sanitarnej (wodno - kanalizacyjnej) polegać będą na doprowadzeniu wody zimnej w nowe usytuowania sprzętów kuchennych i sanitarnych, wraz z montażem term elektrycznych w miejscach wskazanych do wykorzystania w zakresie ciepłej wody, rozprowadzenie instalacji ciepłej wody oraz kanalizacji technologicznej z zaplecza kuchni (zgodnie z projektem). Prace modernizacyjne w zakresie wentylacji polegać będą na poprowadzeniu kanałów wentylacyjnych ponad dach budynku (zgodnie z projektem). Prace związane z zakupem i montażem wyposażenia pomieszczeń zaplecza kuchennego polegać będą na dostawie, usytuowaniu i podłączeniu urządzeń o parametrach zgodnych ze specyfikacją stanowiącą załącznik do dokumentacji projektowej. Prace modernizacyjne w zakresie branży elektrycznej polegać będą na rozprowadzeniu nowej instalacji elektrycznej w zakresie oświetlenia ogólnego, gniazd wtyczkowych, połączeń wyrównawczych i instalacji dla projektowanych urządzeń elektrycznych oraz zasilenie wentylacji, przeniesienia instalacji SSW, CCTV, dzwonka szkolnego, radiowęzła, instalacji telefonicznej i komputerowej (zgodnie z projektem). W związku z zagospodarowaniem pomieszczeń gabinetu dyrektora szkoły oraz sekretariatu na potrzeby kuchni zostaną one przeniesione do klasy szkolnej, która na ten cel zostanie poddana adaptacji. Prace modernizacyjne polegać będą na: - wymurowaniu ścianki działowej (oddzielającej oba pomieszczenia) wraz z montażem drzwi wewnętrznych zarówno między pomieszczeniami jak i wejściowych do sekretariatu (drewniane, pełne, brązowe, z wyciszeniem akustycznym) (zgodnie z projektem), - oczyszczeniu podłoża ścian i sufitu, wraz z niezbędnymi uzupełnieniami, w celu dwukrotnego malowania farbą emulsyjną (kolor uzgodnić z dyrektorem szkoły), - obudowaniu płytą kartonowo - gipsową rur zlokalizowanych pod sufitem oraz wzdłuż ścian, - wymianie kratek wentylacyjnych w projektowanym gabinecie dyrektora, - przeniesieniu instalacji teletechnicznych: alarm, dzwonek, monitoring, telefon i Internet z istniejących pomieszczeń do adaptowanych (schematy zgodnie z projektem).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45421100-5
Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45320000-6, 45430000-0, 45440000-3, 45233250-6, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT259582.09
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Remontowo Budowlane "Arbud" Kaszuba Arkadiusz , , ul. Tadeusza Kościuszki 16 , 06-100, Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 346.310,62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 346.310,62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 346.310,62
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.