eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomierz › Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Izery sp. z o.o. w Lubomierzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Lubomierz: Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Izery sp. z o.o. w Lubomierzu
Numer ogłoszenia: 106056 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55273 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych IZERY Sp z o.o., ul. Kargula i Pawlaka 16, 59-623 Lubomierz, woj. dolnośląskie, tel. 510 093 507, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń technicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Izery sp. z o.o. w Lubomierzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: w zależności od swoich bieżących potrzeb, Zamawiający w trakcie trwania umowy (przez okres 12 miesięcy) będzie składał Wykonawcy jednostkowe zamówienia na dostawę oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej. Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa - dotyczy oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej - na stacjach Wykonawcy. Miejscem dostawy oleju napędowego będzie ZUOK Izery Sp. z o.o. w Lubomierzu. Zaznacza się, że Zamawiający posiada zbiornik na paliwo Fuelmaster o pojemności 2 500 litrów. Realizacja dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia (bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt). Każda dostawa oleju napędowego będzie mieściła się w przedziale od 1 000 do 2 500 litrów, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy benzyny bezołowiowej będą realizowane na stacjach zamawiającego. Dostarczone przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 8 września 2006r. opublikowane w DZ.U. Nr 167 poz. 1185 z dnia 19.09.2006r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 23121100-2 - olej napędowy; 23111200-0 - benzyna bezołowiowa. 2. Wielkość zamówienia: Szacunkowe ilości paliw służące do kalkulacji ceny ofertowej: a) olej napędowy - 50 000 l b) benzyna bezołowiowa 95 - 1 000 l Zamówienie dotyczy zakupu ww. ilości paliw w okresie 1 roku. Podane ilości paliw mogą ulec zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu w zależności od potrzeb. 3. Wymagania jakościowe Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku (Dz. U. Nr 216 poz. 1825 z późn. zm.) oraz określone przez polskie normy: ON (PN-EN 590:2005), PB (PN-EN 228:2005). 4. Sposób realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją paliw znajdującą się w granicach administracyjnych gmin: Lubomierz, Gryfów Śląski, Wleń, Stara Kamienica (możliwie jak najbliżej od siedziby Zamawiającego). Dostawy będą realizowane na stacjach paliw Wykonawcy oraz do zbiornika Zamawiającego. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen minimalnych dnia dostawy podanych na www.paliwa.pl podwyższonych o wysokość marży brutto w % dla ON oraz Pb 95 podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Dostawy będą realizowane w systemie bezgotówkowym. Fakt poboru paliwa przez pracowników Zamawiającego zarejestrowany będzie w asygnacie zbiorczej prowadzonej przez personel stacji paliw Wykonawcy, stanowiącej podstawę do wystawienia faktury VAT z terminem płatności min. 30 dni od daty faktury. Asygnata zbiorcza zawierać będzie następujące dane: 1) imię i nazwisko pracownika Zamawiającego pobierającego paliwo, 2) numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę urządzenia, do którego zakupywane jest paliwo, 3) rodzaj pobieranego paliwa, 4) ilość pobieranego paliwa, 5) cenę minimalną dnia dostawy podanych na www.paliwa.pl 6) datę tankowania, 7) własnoręczny podpis pracownika Zamawiającego potwierdzający dokonany zakup. Wykonawca nie może obciążyć Zamawiającego za zakup paliwa nie zarejestrowany w asygnacie zbiorczej lub zarejestrowany z pominięciem jakichkolwiek z ww. danych. Kopia asygnaty zbiorczej dołączona będzie do faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę. 5. Warunki gwarancji: Wykonawca gwarantuje jakość paliw zgodną z obowiązującymi normami i przepisami. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych paliw na każde życzenie Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości oferowanych paliw (niezgodności z normami). 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 2 pkt 7 Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walucie obcej. 7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje zmian cen wynikających ze zmiany kursów walut. 9. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacja zamówienia określa wzór umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00-2, 23.11.12.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminna Spółdzielnia Samopomoc Chłopska, Stara Kamienica 79, 58-512 Stara Kamienica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 292920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 292920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 292920,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.