eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa i montaż z uruchomieniem urządzeń systemu telewizji przemysłowej i monitoringu w Oddziale Malta, Poznań ul. Wiankowa 3

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-28

Poznań: Dostawa i montaż z uruchomieniem urządzeń systemu telewizji przemysłowej i monitoringu w Oddziale Malta, Poznań ul. Wiankowa 3
Numer ogłoszenia: 106006 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35833 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8357901, faks 61 8334651.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż z uruchomieniem urządzeń systemu telewizji przemysłowej i monitoringu w Oddziale Malta, Poznań ul. Wiankowa 3.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż z uruchomieniem urządzeń systemu telewizji przemysłowej i monitoringu w Oddziale Malta, Poznań ul. Wiankowa 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z ww. dokumentem, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Na oferowane i wyceniane materiały i urządzenia Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami, wymogami Zamawiającego zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia i innymi przepisami prawa. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający będzie żądał dokumentów, potwierdzających spełnienie określonych przez Zamawiającego wymagań. Wszystkie oferowane i użyte do realizacji zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego powyższe ubezpieczenie. W celu właściwego przygotowania oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w Oddziale. Zamawiający zastrzega, że Oddział na czas wykonywanych prac nie może być w całości wyłączony z eksploatacji. Wykonawca obowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia miejsc objętych robotami, celem funkcjonowania części obiektu w sposób niezakłócający jego podstawowej działalności i ponosi wszelką odpowiedzialność z tego tytułu również wobec osób trzecich. Wymagana gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.13.00 - Obwody elektryczne 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 32.26.00.00 - Urządzenia do przesyłu danych 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 48.32.90.00 - System obrazowania i archiwizowania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sławomir Błaszczak prowadzący działalność pod nazwą Zakład Usługowo-Handlowy HELPDESK, Skórzewo, ul. Poznańska 119, 60-185 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219878,49

  • Oferta z najniższą ceną: 168264,00 / Oferta z najwyższą ceną: 219878,49

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.