To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-10
Ogłoszenie nr 106002 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.
Kłodzko: Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego - 2017 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 504774-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
890723858, ul.
Objazdowa
20,
57-300
Kłodzko, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748680180, faks
748680190, e-mail
sekretariat@zdp.klodzko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.bip.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego - 2017 rok
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDP.2000/AZ/09/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zadania nadana przez Zamawiającego: "Przebudowa nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu kłodzkiego - 2017 rok" 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są: roboty budowlane 3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przebudowy nawierzchni dróg powiatowych z podziałem na zadania: 1) zadanie nr 1 pn.: "Przebudowa trzech odcinków nawierzchni drogi powiatowej nr 3234D Domaszków - Różanka o łącznej długości 500 m". Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: - ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym - grubości średniej 10 cm, na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; - wykonanie części przelotowej przepustu pod drogą z rur żelbetowych O 60 cm wraz z rozebraniem istniejącego przepustu oraz wykonaniem robót ziemnych; - wykonanie ścianek czołowych z kamienia łamanego na zaprawie cementowej; - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubości średniej 6 cm z wywozem urobku na odległość do 3 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację urobku; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm, grubości 4 cm; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-12 mm, grubości 4 cm; - czyszczenie rowu z namułu przy grubości namułu większej od 20 cm; - prostowanie drogowych słupków kamiennych; 2) zadanie nr 2 pn.: "Przebudowa trzech odcinków nawierzchni drogi powiatowej nr 3340D w Wojborzu o łącznej długości 600 m". Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: - ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym - grubości średniej 10 cm, na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; - wykonanie regulacji włazów studni rewizyjnych oraz regulacja wpustu ulicznego; - wykonanie nowej studzienki ściekowej z wpustem i przykanalikiem długości 3 m oraz rozebranie istniejącej studzienki ściekowej wraz z wykonaniem robót ziemnych; - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubości średniej 6 cm z wywozem urobku na odległość do 3 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację urobku; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm, grubości 4 cm; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-12 mm grubości 4 cm; 3) zadanie nr 3 pn.: "Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 3312D na odcinku Nowa Ruda Słupiec - Ścinawka Średnia na długości 660 m" Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: - wykonanie wykopów wraz z wykonaniem koryta gł. 10 cm pod proj. zjazdy; - frezowanie pnia o średnicy 150 cm; - wykonanie części przelotowej przepustu pod zjazdem z rur żelbetowych O 50 cm wraz z wykonaniem robót ziemnych; - regulacja włazów studni rewizyjnych oraz regulacja wpustu ulicznego pod wiaduktem; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna, gr. 10 cm na zjazdach; - wykonanie ścianek czołowych z kamienia łamanego na zaprawie cementowej; - ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym - grubości średniej 10 cm, na szerokości 100 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; - czyszczenie rowu z namułu przy grubości namułu większej od 20 cm; - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubości średniej 6 cm z wywozem urobku na odległość do 3 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację urobku; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 4 cm; - nawierzchnia z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-11 mm grubości 4 cm; 4) zadanie nr 4 pn.: "Przebudowa nawierzchni drogi powiatowej nr 3302D ul. Batorów w Szczytnej na długości 600 m" Zakres prac w ramach realizacji zadania obejmuje: - wykonanie wykopów wraz z wykonaniem koryta gł. 10 cm pod proj. zjazdy; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna gr. 10 cm na zjazdach; - frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, grubości średniej 6 cm z wywozem urobku na odległość do 3 km wraz z opłatą za składowanie lub utylizację urobku; - ścinanie i uzupełnianie poboczy kruszywem łamanym - grubości średniej 10 cm, na szerokości 50 cm wraz z uzupełnieniem, plantowaniem i odpowiednim zagęszczeniem; - czyszczenie rowu z namułu przy grubości namułu większej od 20 cm; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca i wyrównawcza, beton asfaltowy 0-16 mm grubości 4 cm; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna, beton asfaltowy 0-12 mm, grubości 4 cm; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 3 do SIWZ - kosztorys ofertowy. Szczegółowe warunki wykonania robót określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) - załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego i nie będą powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji projektowej. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy, który jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudniał, we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: 1) operatorów/kierowców: koparki, ładowarki, frezarki, ścinarki poboczy, równiarki do profilowania, walca drogowego, rozkładarki mas bitumicznych; 2) osoby usuwające drzewa oraz plantujące skarpy rowów przydrożnych; 3) osoby wykonujące prace przy wykonywaniu odwodnienia drogi; 4) osoby wykonujące prace brukarskie; 5) osoby czyszczące jezdnie; 6) osoby utrzymujące czasową organizację ruchu. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone szczegółowo w załączniku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT829268.29 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 953876.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Dostawa artykułów spożywczych dla CAPOW w Kłodzku przy ul. dr J. Korczaka 1.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Gminnego w Krosnowicach
- Przebudowa trzech odcinków drogi powiatowej nr 3329D w miejscowości Ścinawka Dolna o łącznej długości 0,95 km
- Przebudowa dróg wraz z budową sieci wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Kłodzko - II etap
- Odświeżenie oznakowania poziomego na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego
- "Zakup ciągnika"
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.