eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W ZESTAWACH 1-11 NR POSTĘPOWANIA 10/SZ/10

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-03

Koszalin: DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W ZESTAWACH 1-11 NR POSTĘPOWANIA 10/SZ/10
Numer ogłoszenia: 105 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 357743 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223, ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO W ZESTAWACH 1-11 NR POSTĘPOWANIA 10/SZ/10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych i sprzętu medycznego dla Ambulatorium z Izbą Chorych PZOZ JW 1223 szczegółowo opisanego w załączniku numer od 1 do 11: ( zadania od 1 do 11), który stanowi integralną cześć niniejszej SIWZ. 1. Przedmiot dostawy powinien posiadać prawem RP certyfikaty -dopuszczenia- zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych( DZ.U. z 2004r. nr 93 poz.896 z późn.zm.), nie stwarzać zagrożenia dla bezpieczeństwa i zdrowia pacjentów, użytkowników i osób trzecich. 2. Dla zadań o numerze 1,2,3,4,5,6,7,10 należy dołączyć potwierdzenie producenta, że Wykonawca jest autoryzowanym dystrybutorem oferowanego asortymentu, posiada autoryzację do jego serwisowania lub dołączyć oświadczenie oferenta o posiadaniu takiej autoryzacji a dla firm sprzedających wyroby autoryzowanej firmy w Polsce - dokument autoryzowanej firmy w formie oświadczenia o posiadaniu takiej autoryzacji i zgodzie. 3. Atesty i certyfikaty na poszczególne asortymenty powinny być dostarczone Zamawiającemu wraz z dostawą sprzętu. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Koszalinie ul. 4-go Marca 5 . dokona montażu . uruchomienia sprzętu . przeszkolenia personelu i przetestowania umiejętności nabytych podczas szkolenia. 5. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokółem zdawczo-odbiorczym, sporządzonym przez upoważnionych przedstawicieli stron. Do protokółu odbioru Wykonawca załączy: . kartę gwarancyjną . instrukcję obsługi w języku polskim . protokół przeszkolenia personelu. 6. Oferowany sprzęt medyczny winien być produktem oryginalnym, fabrycznie nowym w oryginalnym opakowaniu. Warunki gwarancji: Okres gwarancji zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w poszczególnych formularzach ofertowych ( zadania od 1 do 11). Wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych obciążają Wykonawcę. 1. Przystąpienie do usunięcia awarii zgłoszonej przez Zamawiającego w okresie gwarancyjnym w dni robocze nie powinno przekroczyć 48 godzin od zgłoszenia. Zgłoszenie awarii będzie dokonane telefonicznie lub faxem. 2. W okresie gwarancji Wykonawca na własny koszt dokona przeglądu technicznego na żądanie zamawiającego 4 razy. 3. Liczba napraw gwarancyjnych uprawniająca do wymiany modułu (urządzenia) na nowe bez winy użytkownika - 3 naprawy. 4. W przypadku naprawy trwającej powyżej 4 dni Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć (zamontować) zastępcze urządzenie o tym samym przeznaczeniu wolne od wad. 5. W przypadku naprawy trwającej powyżej 4 dni Wykonawca zobowiązany będzie przedłużyć okres gwarancji o czas naprawy. 6. Zapewnienie pełnej autoryzowanej obsługi serwisowej przez uprawnioną jednostkę w Polsce w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym dla oferowanego sprzętu. 7. Autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości umożliwiającej podjęcie naprawy w terminie określonym w punkcie 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.15.72.00 - Zestawy tlenowe 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.71.11.30 - Chłodziarki 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty 38.41.20.00 - Termometry .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Meble medyczne (ilość i asortyment zgodnie z opisem i wizualizacją w załączniku numer 1 do SIWZ)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRIBO Sp. z o.o., Ul. Aleja Pokoju 5, 86-060 Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32378,80

  • Oferta z najniższą ceną: 32378,80 / Oferta z najwyższą ceną: 45603,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wózek medyczny funkcyjny, model podstawowy WK-40 lub równoważny - 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRIBO Sp. z o.o., Ul. Aleja Pokoju 5, 86-060 Nowa Wieś Wielka, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2603,31

  • Oferta z najniższą ceną: 2247,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2603,31

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Krzesełko transportowe - 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emergency Medical System Poland Sp z o.o. 50-554, Ul. Ułanów 7, 50-554 Lublin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1101,03

  • Oferta z najniższą ceną: 1101,03 / Oferta z najwyższą ceną: 3017,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Witryna chłodnicza - 1 sztuka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FROST Tomasz Jankowski, Ul. Dobra 9, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3864,96

  • Oferta z najniższą ceną: 3864,96 / Oferta z najwyższą ceną: 3864,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zestaw szyn Kramera - 3 komplety

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOX MET MEDICAL Sp z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 464,62

  • Oferta z najniższą ceną: 464,62 / Oferta z najwyższą ceną: 1508,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Stetoskop lekarski, internistyczny - 5 sztuk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NOVAMED Sp. z o.o., Pl. Jana Pawła II 3, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3424,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3424,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3424,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Bateria główna do defibrylatora AED Lifeline - 3 sztuki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDLINE Sp z o.o., Ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5277,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5277,72

  • Oferta z najniższą ceną: 5277,72 / Oferta z najwyższą ceną: 5277,72

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Termometr elektroniczny z elastyczną końcówką - 20 sztuk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOX MET MEDICAL Sp z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 410,88

  • Oferta z najniższą ceną: 410,88 / Oferta z najwyższą ceną: 410,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Nożyczki ratownicze - 10 sztuk.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOX MET MEDICAL Sp z o.o., Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195,20

  • Oferta z najniższą ceną: 195,20 / Oferta z najwyższą ceną: 1819,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.