eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 105998 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Kraków: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66075-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 67038-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna, krajowy numer identyfikacyjny 12139041500000, ul. ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553, e-mail 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): zamowienia3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

69/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej, w tym: czapka robocza letnia z daszkiem - 1000 szt., czapka robocza zimowa - 500 szt., czapka ochronna twarda - 10 szt., koszula robocza flanelowa - 1200 szt., ubranie ochronne kwasoodporne - 20 szt., kombinezon wodochronny - 20 szt., kombinezon roboczy - 20 kpl., kurtka 3/4 przeciwdeszczowa z kapturem - 400 st., ubranie olejoodporne letnie - 34 kpl., ubranie olejoodporne ocieplane - 12 kpl., trzewiki bezpieczne z wkładką antyprzebiciową - 800 par., półbuty robocze damskie - 100 par, buty ocieplane typu botki - 4y, trzewiki bezpieczne dla spawaczy - 4 pary, sandały bezpieczne - 1 para, półbuty zawodowe - 0 par, trzewiki sztyblety - 10 par, buty gumowe - 20 par, buty gumowe kwasoodporne - 10 par, obuwie do piaskowania i śrutowania - 1 para, rękawice robocze antystatyczne - 3600 par, rękawice olejoodporne antystatyczne - 480 par, rękawice robocze powlekane - 20000 par, rękawice bawełniane techniczne białe - 10200 par, rękawice robocze wzmocnione skórą - 960 par, rękawice kriogeniczne - 1 para, rękawice olejoodporne grube - 960 par, rękawice oleoodporne ze ciągaczem - 960par, rękawice monterskie - 960 par, rękawice ochronne ocieplane - 1560 par,rękawice termiczne - 120 ar, rękawice antyprzecięciowe - 96 par, rękawice kwasoodporne - 960 par, rękawice z nylonu - 48 par, rękawice spawalnicze - 48 par, rękawice kwasoodporne antystatyczne - 120 par, rękawice bawełniane nakrapiane- 2000 par, rękawice jednorazowe nitrylowe - 15000 rękawic robocze gumowe - 24 pary, rękawice ochronne antywibracyjne - 12 par, okulary ochronne przeciwodpryskowe - 500 sz., rękawice ochronne przeciwodpryskowe antystatyczne - 10 szt., osłona twarzy - 100 szt., ochronniki słuchu - 20 szt., ochronniki słuchu - 50 szt., wkładki przeciwhałasowe wielokrotnego żytku - 600 szt., kask ochronny plastikowy - 100 szt., kask ochronny plastikowy antystatyczny - 25 szt., kombinezon lakierniczy - 500 szt., kamizelka ostrzegawcza odblaskowa - 300 szt., przyłbica automatyczna samościemniająca - 5 szt., tarcza spawalnicza szt., szelki bezpieczeństwa - 2 kpl., szelki bezpieczeństwa - 3 kpl., bielizna antyelektrostatyczna zimowa - 22 kpl., bielizna antyelektrostatyczna letnia - 22 kpl., skarpety antyelektrostatyczne - 140 par, czapka letnia antystatyczna - 20 szt., ubranie robocze antystatyczne - 20 kpl., fartuch antyelektrostatyczny ESD - 40 szt., koszula antystatyczna zimowa - 30 szt., koszula antystatyczna letnia - 30 szt., garsonka pielęgniarki ze spodniami - 10 kpl., koszula z długimi rękawami ratownika medycznego - 5 szt., koszula z krótkimi rękawami ratownika medycznego - typ polo - 6 szt., spodnie zimowe ratownika medycznego 1 szt.,spodnie letnie ratownika medycznego - 3 szt., kurtka całosezonowa ratownika medycznego - 1 szt., bluza podpinka do kurtki ratownika medycznego - 1 szt., obuwie całosezonowe ratownika medycznego - 2 pary, pantofle personelu szpitalnego damskie - 8 par, maska chirurgiczna jednorazowa - 1200 szt., czepek flizelinowy - 180 szt., półmaska wielokrotnego użytku - 200 kpl., półmaska przeciwpyłowa FFP2 - 8000 szt., półmaska przeciwpyłowa FFP3 - 800 szt., półmaska przeciwpyłowa FFP1- 1000 szt., filtropochłaniacz I - 600 szt. filtropochłaniacz II - 150 szt., filtropochłaniacz III - 600 szt., pochłaniacz IV - 200 szt, kurtka robocza odblaskowa - 3 kpl. ubranie robocze odblaskowe - kpl., ubranie robocze ocieplane - 500 kpl.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 18000000-0
Dodatkowe kody CPV: 18000000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Odzież robocza i ochronne
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT71015.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
VESTIM Group Sp. z o.o., , ul. Puławska 14/18, 26-600, Radom, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68511.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68511.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 102705.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.