To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-27
Lublin: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Wykonanie robót remontowych mających wpływ na utrzymanie rezultatu projektu Funduszu Norweskiego dotyczącego budowy KP w Terespolu
Numer ogłoszenia: 105987 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90609 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5354606, faks 81 5354313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zadania pn.: Wykonanie robót remontowych mających wpływ na utrzymanie rezultatu projektu Funduszu Norweskiego dotyczącego budowy KP w Terespolu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganym technologią standardem robót zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych oraz we wzorze umowy. Za ujęcie wszystkich robót ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie Wykonawca. 2. Zakres wnioskowanego zamówienia obejmuje wykonanie robót malarskich korytarzy KP w Terespolu. 3. Postulowane przez Zamawiającego wymagania stawiane wykonawcy: a) akceptacja warunków umowy w całości, b) wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych tożsamych z ofertą oraz wymaganiami Zamawiającego określonymi w STWiORB, stanowiącymi integralną część umowy, obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla jego realizacji jak również uzyskanie/opracowanie przez Wykonawcę określonych w SIWZ dokumentów, a w szczególności: niezbędnych opinii, inwentaryzacji powykonawczych, protokołów z prób i badań, d) Wykonawca winien przed podpisaniem umowy zapoznać się z warunkami lokalizacyjno - terenowymi placu budowy, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w niniejszej dokumentacji i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami i uwzględnił je w wynagrodzeniu, e) Wykonawca przystępując do postępowania uzyskał wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie przedmiotu umowy, f) podczas przygotowania oferty Wykonawca oparł swoją wiedzę na danych przekazanych przez Zamawiającego, na własnej fachowej analizie i doświadczeniu oraz wizjach remontowanego obiektu, g) Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy oraz badania konieczne do przeprowadzenia celem realizacji zadania, h) Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia odpowiedzialności i udzielenia gwarancji oraz rękojmi z tytułu wad przedmiotu umowy, i) termin wykonania przedmiotu zadania: - 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania niniejszej umowy. 4. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: - 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krymar Marta Mikucewicz, ul. Narutowicza 25, 21-505 Janów Podlaski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8204,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9000,00
Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w dniu 25.05.2016 r. udzielił zamówienia podstawowego Wykonawcy KRYMAR Marta Mikucewicz, ul. Narutowicza 25, 21 - 505 Janów Podlaski, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. W ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 35% wartości zamówienia podstawowego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego obejmującego w swoim zakresie: - malowanie wybranych pomieszczeń, - wymiana zestawów podłogowych PEL (puszek podłogowych), - wymiana opraw oświetleniowych. Zamówienie uzupełniające stanowi 27,3 % wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby endoskopii, sterylizacji i bloku operacyjnego
- Dostawa wyrobów medycznych. NOZ.25.05.24
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 7 części
- Zakup licencji i subskrypcji oprogramowania i urządzeń informatyki śledczej
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej pomiędzy budynkami Gospodarcza 22 i Gospodarcza 24 w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.