eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilica › Wykonanie przebudowy chodników w Pilicy w ciągu DW 790

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Pilica: Wykonanie przebudowy chodników w Pilicy w ciągu DW 790
Numer ogłoszenia: 105982 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy, ul. Żarnowiecka 46a, 42-436 Pilica, woj. śląskie, tel. 032 6735104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy chodników w Pilicy w ciągu DW 790.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy chodników w km 33+697,00 - 34+388,01 w Pilicy w ciągu DW 790. Ogólny zakres robót obejmuje: - rozebranie wszystkich elementów starego chodnika, - remont i odtworzenie odwodnienia ulicznego, - montaż krawężnika betonowego na ławie z oporem, - odtworzenie w strefie przykrawężnikowej podbudowy i nawierzchni drogi, - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego, z zabudową obrzeża na ławie betonowej, - odtworzenie fragmentu pasa zieleni przychodnikowej, - oznakowanie pionowe i poziome organizacji ruchu docelowe, - tymczasowe oznakowanie organizacji ruchu na czas budowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Oryginalny kod CPV: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) wniesionym do dnia 11.06.2008 r. do godz. 9.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 8.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 8.2.1 dysponują kierownikiem budowy oraz kierownikiem robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: - drogowej bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 8.2.2 posiadają doświadczenie w zakresie prac tożsamych lub podobnych - wykonali min. 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 500.000 zł (brutto) w zakresie budowy lub przebudowy chodników o nawierzchni z kostki betonowej. 8.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : 8.3.1 posiadają średni roczny obrót za ostatnie 3 lata co najmniej 1 500.000 zł brutto 8.3.2 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem, w kwocie co najmniej 500.000 zł 8.3.3 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min 800 000 zł Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) 9.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3 Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty zgodnie z cz.6 pkt. 6.9 i 6.10. 9.4 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.5 Sprawozdanie finansowe ( dla potrzeb niniejszego postępowania - wystarczy dołączyć do oferty bilans oraz rachunek zysków i strat) a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności ( dopuszcza się dokument - oświadczenie - wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania zawierający informację o braku obowiązku sporządzania bilansu oraz w/w dane tj. obroty, zobowiązania i należności ) za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9.6 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 9.7 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane. Należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nich terminem ważności. Zamawiający uzna uprawnienia równoważne, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. 9.8 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4. 9.9 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiącece przed upływem terminu składania ofert. 9.10 Polisę, a w przypadku jej braku innny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.11 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2. i 9.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.12 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.13 Dokumenty określone w pkt 9.11. lub 9.12. winny być złożone w formie oryginału lub kopii, wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonymprzez wykonawcę. 9.14 W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 9.1, 9.2, 9.4 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt 9.3 winny być przedłożone w imieniu wszystkich wykonawców. 9.15 Warunki wymagane od wykonawców składających wspólną ofertę zostaną spełnione, jeśli dokumenty wymienione w pkt. 9.5, 9.6, 9.8, 9.9 i 9.10 potwierdzą łącznie ich spełnienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy ul. Żarnowiecka 46a, 42-436 Pilica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy ul. Żarnowiecka 46a, 42-436 Pilica pokój nr 17 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.