eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miedziana Góra › Przebudowa dróg oraz rewitalizacja centrum Gminy Miedziana Góra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-09

Miedziana Góra: Przebudowa dróg oraz rewitalizacja centrum Gminy Miedziana Góra
Numer ogłoszenia: 10597 - 2009; data zamieszczenia: 09.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedziana-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg oraz rewitalizacja centrum Gminy Miedziana Góra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg oraz rewitalizacja centrum Gminy Miedziana Góra. Zamówienie składa się z dwóch zadań inwestycyjnych, tj.: 1.1.Przebudowa drogi gminnej nr 002131 T Kostomłoty przez wieś w miejscowości Kostomłoty II gmina Miedziana Góra w celu poprawy bezpieczeństwa i stworzenia spójnego układu komunikacyjnego regionu , obejmującego wykonanie m.in.: 1) przebudowę jezdni drogi gminnej na długości 588 m i szerokości 5,0 m 2) budowę dwustronnego chodnika dla pieszych o szerokości zmiennej od 1,5 do 4,0 m, umożliwiającego w części parkowanie równoległe. 3) budowę zjazdów na posesje w ilości 47 szt. 4) budowę przepustu o średnicy 600 mm i długości 6,0 m. 5) budowę sieci kanalizacji deszczowej składającej się z: - rur typu SPIRO SN 8 o średnicach od 300 - 800 mm o łącznej długości 536 m - przykanalików o średnicy 200 mm i długości łącznej 128 m - studni kanalizacyjnych żelbetowych w ilości 17 szt. - studzienek ściekowych ulicznych z kratą typu ciężkiego - 27 kpl. 1.2. Rewitalizacja Centrum Gminy Miedziana Góra w Miedzianej Górze, obejmującego wykonanie m.in.: 1) przebudowę dróg wewnętrznych o łącznej powierzchni - 3676 m2 2) budowę parkingów o łącznej powierzchni - 1154 m2 3) budowę chodników dla pieszych o łącznej powierzchni - 1501 m2 3) budowę placów o łącznej powierzchni - 1735 m2 4) budowę obiektów małej architektury. 5) budowę sieci kanalizacji deszczowej składającej się z: - rur PP lub SPIRO lub jednorodnych PVC SN 8 o średnicach od 300 - 600 mm o łącznej długości 663 m - przykanalików o średnicy 200 mm - studni kanalizacyjnych żelbetowych w ilości 36 szt. - studzienek ściekowych ulicznych - 51 kpl. - odwodnienia liniowego o długości łącznej - 94 m. 6) budowę sieci kablowej do zasilania oświetlenia drogowego i parkowego 7) budowę oświetlenia drogowego i parkowego o łącznej ilości 30 punktów świetlnych 8) przebudowę linii kablowych niskiego napięcia 2. UWAGA!!! Przedmiot zamówienia określony w pkt. 3.2.1. obejmuje m.in. wykonanie kanalizacji deszczowej od studni S17 do studni S1 oraz odcinku rurociągu od studni S1 do studni S0 wraz z włączeniem do tej studni. Wykonanie studni S0 oraz budowa przepustu pod droga powiatowa nr 0288 T stanowi odrębne zadanie inwestycyjne, nie będące przedmiotem niniejszego postępowania. Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót mają charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z uwarunkowaniami terenu, dokumentacją projektową i innymi niezbędnymi w tym zakresie dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Użyte w specyfikacji, załącznikach do specyfikacji nazwy produktów, źródło pochodzenia mają znaczenie jako wskazanie przez Zamawiającego oczekiwanej jakości materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do wskazania produktów równoważnych. Na wykonawcy spoczywa ciężar wskazania równoważności. 3. Jeżeli w toku wykonywania robót budowlanych Wykonawca stwierdzi, że przedłożona dokumentacja projektowa zawiera wady, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie umowy, albo jeżeli zajdą inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, niezwłocznie zawiadomi o tym Zamawiającego. Zamawiający po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego z udziałem Projektanta, Inspektora Nadzoru dokona modyfikacji zakres przedmiotu zamówienia w sposób odpowiadający przepisom prawa budowlanego, normom i zasadom wiedzy technicznej. W tym przedmiocie strony zawrą aneks do umowy, modyfikujący zakres robót budowlanych. 4. Inne uwarunkowania : 4.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w projekcie i specyfikacjach technicznych, jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. W ofercie należy określić parametry i producenta przyjętych materiałów zamiennych. 4.2. Wykonawca powinien wydzielić i zabezpieczyć teren prowadzonych robót. 4.3. Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na wykonaniu dodatkowych zjazdów, chodników, oraz parkingów na terenie objętym postępowaniem. Zamawiający może udzielić, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 4% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesięciu tysięcy zł.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie - Wadium - Przebudowa dróg oraz rewitalizacja centrum Gminy Miedziana Góra). b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożony w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą oraz winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP. 4.1. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt. III.2), nie złożył dokumentów o których mowa w tymże punkcie oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.2. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tz. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: - dwie roboty budowlane w zakresie remontu, przebudowy lub budowy dróg o wartości minimum 700.00,00 PLN (brutto) każda i dwie roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości minimum 300.000,00 PLN (brutto) każda lub - dwie roboty budowlane obejmujące jednocześnie roboty drogowe i budowę kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości minimum 1.000.000,00 PLN (brutto) każda z nich. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: 4.1 Kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej 4.2 Kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w specjalności sanitarnej, 4.3 Kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w specjalności elektrycznej - należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na poziomie co najmniej 20% wysokości ceny brutto oferty własnej. Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP - z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty; 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających wymogom określonym powyżej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do oferty, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencji, protokoły odbioru. 4) wykaz oraz dokumenty osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca stwierdzające, że kierownik budowy i kierownicy robót posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: drogowej, sanitarnej, elektrycznej, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego - załączniki nr 4 do oferty. 5) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załączniki nr 5 do oferty. 2. Uwaga: 2.1. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2.2. Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1, 2 natomiast pełnomocnik w imieniu wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w pkt. 1 ppkt 3, 4, 5. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które musi mieć formę pisemną. Dokumenty o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedziana-gora.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Miedzianej Górze, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 11:00, miejsce: : Sekretariat Urzędu Gminy w Miedzianej Górze, ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt może być finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego oraz Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.