eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Odnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-10

Ogłoszenie nr 105939 - 2017 z dnia 2017-07-10 r.

Mińsk Mazowiecki: Odnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512501-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 71158670000000, ul. ul. Warszawska 219, 05300 Mińsk Mazowiecki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 257 582 891, faks 257 582 891, e-mail zdpmm@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiatminski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odnowy nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP. 3-343/28/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1: Odnowa nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni na drogach: a) nr 2235W Redzyńskie - Laliny, od km 4+675 do km 5+325, dł. 650,00mb, gmina Latowicz b) nr 2233W Rozstanki - Strachomin - Borki, od km 2+440 do km 2+940, dł. 500,00mb, gmina Latowicz c) nr 2244W Siennica - Łękawica - Cegłów, od km 7+420 do km 8+400, dł. 980,00mb, gmina Cegłów d) nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew, od km 8+700 do km 9+420, dł. 720,00mb, gmina Cegłów e) nr 2256W Wola Rafałowska - Guzew - Mała Wieś - Kuflew, od km 6+245 do km 6+895, dł. 650,00mb, gmina Mrozy f) nr 2257W Dąbrowa - Trojanów, od km 2+604 do km 3+554, dł. 950,00mb, gmina Mrozy g) nr 2222W ul. Sosnkowskiego, od km 13+870 do km 14+215, dł. 345,00mb, miasto Mińsk Mazowiecki h) nr 2249W Kałuszyn - Garczyn Mały - Czarnogłów - Wiśniew, od km 2+200 do km 3+000, dł. 800,00mb, gmina Kałuszyn Zadanie 2: Odnowa nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1- 2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni na drogach: a) nr 2206W Dobre - Kąty Borucza - Krawcowizna, od km 0+700 do km 1+350, dł. 650,00mb, gmina Dobre b) nr 2208W Radoszyna - Drop - Nojszew, od km 0+000 do km 0+700, dł. 700,00mb, gmina Dobre c) nr 2222W Dębe Wielkie - Chrośla - Jedrzejnik - Kędzierak, od km 5+530 do km 6+130, dł. 600,00mb, gmina Dębe Wielkie d) nr 2218W Dębe Wielkie - Pustelnik - Helenów, od km 6+000 do km 6+600, dł. 600,00mb, gmina Dębe Wielkie e) nr 2202W Stary Konik - Halinów - Mrowiska - Chobot, od km 5+130 do km 6+050, dł. 920,00mb, gmina Halinów f) nr 2203W Wielgolas Brzeziński - Desno - Chobot - Kąty Goździejewskie, od km 5+600 do km 5+850, dł. 200,00mb, gmina Halinów g) nr 2218W Dębe Wielkie - Pustelnik - Helenów, od km 9+950 do km 10+450, dł. 500,00mb, gmina Stanisławów h) nr 2212W Jędrzejów - Jakubów - Dobre, od km 3+500 do km 4+000, dł. 500,00mb, gmina Jakubów i) nr 2226W Jakubów - Wiśniew - Kluki, od km 3+500 do km 3+850, dł. 350,00mb, gmina Jakubów 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 4.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: Zadanie 1: minimum 4 osoby do czynności polegających na wykonaniu nawierzchni; Zadanie 2: minimum 4 osoby do czynności polegających na wykonaniu nawierzchni; 4.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt 4.1., które winno zawierać ilość osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaj zawartej umowy o pracę i czas jej obowiązywania oraz zakres wykonywanych czynności, w ramach każdej z umów o pracę, przed upływem terminu przekazania placu budowy. W przypadku niewykonania tego obowiązku, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo powstrzymania się z przekazaniem placu budowy do dnia złożenia oświadczenia. 4.3. W przypadku zmiany osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, przedłożenie Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.2, w terminie 7 dni od daty dokonania tej zmiany. 4.4. W trakcie realizacji umowy w ramach wykonywania przez Zamawiającego czynności kontrolnych odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4.1. czynności, Wykonawca przedłoży na żądanie Zamawiającego w szczególności: a) oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. Zamawiający uprawniony będzie ponadto do przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy. 4.5. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający będzie mógł wezwać, w wyznaczonym przez siebie terminie do przedłożenia wskazanych poniżej dowodów w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4.1. czynności: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT920781.79
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., pbdim@pbdim.com.pl, ul. Kolejowa 28, 05-300, Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1240537,16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1240537,16
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1584813,37
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT838961.82
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., pbdim@pbdim.com.pl, ul. Kolejowa 28, 05-300, Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1141079,94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1141079,94
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1466476,04
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.