eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze funkcjonalnym określonym jednostką A obejmującym oznaczone tereny funkcjonalne A1, A2, A3 i A4 terenu gminy Mirzec.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Mirzec: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze funkcjonalnym określonym jednostką A obejmującym oznaczone tereny funkcjonalne A1, A2, A3 i A4 terenu gminy Mirzec.
Numer ogłoszenia: 105921 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, fax 041 2713033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze funkcjonalnym określonym jednostką A obejmującym oznaczone tereny funkcjonalne A1, A2, A3 i A4 terenu gminy Mirzec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze funkcjonalnym określonym jednostką A obejmującym oznaczone tereny funkcjonalne A1, A2,A3i A4 terenu gminy Mirzec. Zakres zamówienia obejmuje wszelkie prace niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1/ Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały geodezyjne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Informację o posiadanych materiałach geodezyjnych na ternie gminy można uzyskać w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Starachowicach przy ul. dr . Wł. Borkowskiego 4, 27- 200 Starachowice. 2/sporządzenie tekstu i rysunku planu w skali określonej w art.16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Dz. U. Nr 80, poz.717z późn.zm. w zakresie ustalonym w art.15 tej ustawy i w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego /Dz. U. Nr 164, poz.1587/, zgodnie z ustawą o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz przepisami prawa geologicznego i górniczego a także zgodnie z uchwałą Nr XXXIV/164/2005 Rady Gminy w Mircu z dnia 31 sierpnia 2005 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części gminy Mirzec w granicach uwidocznionych w załączniku graficznym do uchwały stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Zgodnie ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz opracowaniem ekofizjograficznym ogólnym na obszarze tym występują następujące formy ochrony środowiska: - cały obszar gminy, poprzez wyznaczenie Obszaru Chronionego Krajobrazu Doliny Kamiennej - rozporządzenie Nr 89/2005 Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 11 lipca 2005 r. w sprawie obszarów chronionego krajobrazu /Dz. Urz. Woj. Św. z dnia 20 lipca 2005r. Nr 156 poz. 1950 /. Granice wyżej wymienionych stref określa mapa - studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Mirzec stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, - ochrona dziedzictwa kulturowego i zabytków oraz dóbr kultury współczesnej, - ograniczenia obowiązujące w zasięgu obszaru ochronnego GZWP Ostrowiec - Wierzbica, - ograniczenia występujące w zasięgu stref ochrony pośredniej ujęć wód podziemnych. 3/opracowanie prognozy skutków oddziaływania na środowisko i ekofizjografii spełniającej wymagania określone ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska / Dz.U. Nr 129 poz.902 z dnia 19.07.2006r. - Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo ochrony środowiska / oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 listopada 2002r. w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego /Dz. U. Nr 197, poz.1667 /, 4/przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków do planu, 5/przygotowanie zawiadomień o uzgodnieniu i opiniowaniu projektu planu miejscowego, w tym uczestniczenie w naradach, spotkaniach dotyczących wykonywanego zamówienia oraz sesjach Rady Gminy, na których podejmowane będą uchwały dotyczące planu, 6/sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalania planu- uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r.w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego /Dz. U. Nr 164, poz.1587 /, 7/przygotowanie projektu planu do opiniowania uzgodnień, 8/przygotowanie wniosku o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne, 9/przygotowanie projektu planu wraz z prognozą skutków oddziaływania na środowisko przyrodnicze do wyłożenia do publicznego wglądu, 10/analiza uwag wniesionych do projektu planu wraz ze wskazaniem sposobu ich rozwiązania, 11/przygotowanie i przekazanie projektu planu wraz z niezbędnymi dokumentami Radzie Gminy celem uchwalenia poszczególnymi sołectwami. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej a w wyniku procedur określonych w Ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach odrębnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste, objęte kosztami i terminami wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonanie przedmiotu zamówienia winno następować etapami wyszczególnionymi w harmonogramie terminowo- kosztowym załączonym do SIWZ. Plan należy wykonać: - z wykorzystaniem technik komputerowych w wersji elektronicznej - 2 egz. - w wersji wydrukowanej w technice kolorowej - 6 egz. - w wersji wydrukowanej w technice czarno - białej -1 egz. Istotne postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz w SIWZ. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ posiadają doświadczenie w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, rozumiane jako wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego- udokumentowane przez podanie informacji o pozycji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa oraz nazwy i adresu Zamawiającego, 5/ dysponują głównym projektantem wpisanym na listę członków właściwej Izby oraz przynależącym do właściwej Izby samorządy zawodowego, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy: - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, - w stosunku do których otwarto likwidacje lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, - zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.1-3 Prawa zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się również Wykonawców, którzy: - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1/Wypełniony formularz /Oferta/- zał. nr 1 bądź sporządzony wg. załączonego wzoru.Wymagana forma dokumentu - oryginał 2/Wypełniony druk oświadczenia, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustaw Pzp - zał. nr 2 i 3 bądź sporządzone wg załączonego wzoru. Wymagana forma dokumentu - oryginał. W przypadku składanie oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców. 3/Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składanie oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 4/Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składanie oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 5/Wypełniony zał. nr 3 bądź sporządzony wg załączonego wzoru druk prac /doświadczenie zawodowe / tj. wykonanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego udokumentowane poprzez podanie informacji o pozycji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa oraz nazwa i adres Zamawiającego. Wymagana forma wykazu - oryginał. Załączone do wykazu referencje- oryginał bądź kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składanie oferty przez Wykonawców występujących wspólnie z przedłożonego wykazu musi wynikać, że przynajmniej jeden z Wykonawców samodzielnie spełnia go w całości. 6/Wypełniony zał. nr 4- druk wykazu osób / potencjał kadrowy / lub wykaz sporządzony zgodnie z tym załącznikiem potwierdzający, że Wykonawca dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. głównym projektantem wpisanym na listę członków właściwej Izby Urbanistów. Wykonawca musi przedłożyć dokumenty stwierdzające, że w/w osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia. Wymagana forma wykazu - oryginał. Do w/w druku należy załączyć: - posiadane uprawnienia, - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Urbanistów potwierdzające przynależność tej osoby do w/w izby na dzień składania ofert. Wymagana forma dokumentów - oryginał bądź kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składanie oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia warunek mogą spełniać łącznie. 7/Zaakceptowany projekt umowy wraz z harmonogramem terminowo- kosztowym - stanowiący załącznik nr 5 8/Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9/Zamawiający żąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawidłowości w inny sposób. Upoważnienie do podpisywania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wnika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie to powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający wymaga zachowania układu tabel zamieszczonych w załącznikach do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. doświadczenie zawodowe -za wykonanie 2-ch i więcej miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmirzec.sisco.info

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mircu Mirzec Stary 9, 27- 220 Mirzec tel./fax / 041/ 2713033, godz. urzędowania 7.30 - 15.30 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mircu Mirzec Stary 9, 27- 220 Mirzec pokój nr 220 / sekretariat /.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.