eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Budowa siedziby Urzędu Miasta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Skierniewice: Budowa siedziby Urzędu Miasta
Numer ogłoszenia: 105905 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa siedziby Urzędu Miasta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót a) Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacją techniczną i przedłożonymi przedmiarami robót. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte przedmiarem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu robót. c) W zakres robót Wykonawcy wchodzą: próby techniczne, odbiory robót zanikających, badania niezbędne w związku z wykonanymi robotami budowlanymi oraz odbiór końcowy, a także sporządzenie dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowę pomieszczeń parteru oraz klatki schodowej zabytkowego budynku ratusza - siedziby Urzędu Miasta Skierniewice, a także zewnętrzną pochylnię dla niepełnosprawnych wraz ze schodami. Budynek ratusza znajduje się na dz. nr ew. 191 obręb 9 i 169 obręb 10, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice. W zakres inwestycji wchodzą m.in.: . rozbiórka fragmentów ścian . demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w obrębie parteru . rozbiórka istniejących stopni w strefie wejściowej . rozbiórka istniejących warstw posadzkowych . rozbiórka boazerii drewnianych . rozbiórka lad z okienkami kasowymi pomieszczeń kasy i obsługi interesanta . usunięcie lamperii . wykonanie nowych otworów i wnęk wraz z obsadzeniem nadproży, wg części konstrukcyjnej - uzupełnienia i zamurowania fragmentów ścian cegłą pełną - wykonanie ścianek w technologii GKI na ruszcie metalowym - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych wraz ze schodami - konstrukcja żelbetowa - okładzina nawierzchni z granitu strzegomskiego płomieniowanego - balustrada ze stali nierdzewnej - elementy osłaniające ze szkła bezpiecznego hartowanego z dekoracją w postaci herbów miejskich wykonanych metodą piaskowania - wykonanie posadzek - warstwy posadzkowe na gruncie: - piasek stabilizowany 30cm - podkład betonowy 10cm - 2 x izolacja przeciwwodna - styropian ekstrudowany 8cm - 2 x folia izolacyjna - gładź cementowa zbrojona siatką o 4,5 o oczkach 10x10cm - posadzka kamienna marmurowa 3cm - wykonanie okładzin ścian wg projektu - montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych a także węzła c.o. oraz szafy teletechnicznej - montaż lad i okładzin kasowych oraz przy punkcie informacyjnym - wykonanie sufitu w pomieszczeniach WC - remont schodów żeliwnych. Zabytkowy Ratusz jest siedzibą Urzędu Miasta Skierniewice. Przez cały czas trwania robót budowlanych obiekt pozostanie czynny. Wykonawca winien przewidzieć wykonywanie robót w systemie wielozmianowym, z włączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Ponadto Wykonawca umożliwi Zamawiającemu pobór energii elektrycznej niezbędnej do obsługi imprez w czasie trwającego w dniach 18.09.2015r. - 20.09.2015r. Święta Kwiatów, Owoców i Warzyw. 2. Dane liczbowe części obiektu objętego opracowaniem: Kubatura: 826,90m3 w tym klatka schodowa: 126,94m3 Powierzchnia zabudowy: 210,00m2 Powierzchnia użytkowa parteru: 137,26m2 UWAGA: a) Przez termin zakończenie całości robót należy rozumieć wykonanie robót, zgłoszenie ich do odbioru oraz ich odbiór bez zastrzeżeń, usterek i wad potwierdzony przez inspektora nadzoru wymienionego w umowie pomiędzy stronami. b) Przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią robót dodatkowych. c) Teren objęty projektem jest wpisany do rejestru zabytków. Wszelkie prace i zmiany muszą być uzgadniane z Zamawiającym i Konserwatorem Zabytków. d) W trakcie realizacji inwestycji obiekt będzie czynny. Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy prac oraz sposób zabezpieczenia terenu budowy do akceptacji. e) Tam gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje i systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. f) Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67, ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 74.22.40.00 - 74.22.40.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium a) Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. b) Wadium może być wniesione w następujących formach: - Przelewem na rachunek nr konta: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. Nr 81 1020 3352 0000 1402 0193 3969 z dopiskiem - wadium - oferta na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn: Budowa siedziby Urzędu Miasta - Poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - Gwarancji bankowej - Gwarancji ubezpieczeniowe j - Poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. Poz. 1804) c) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert - Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. - Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Chwilą wpłaty wadium jest chwila wpływu na konto a nie data złożenia przelewu. d) Wadium należy wnieść na okres związania ofertą e) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. f) Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp g) Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach opisanych w SIWZ podlega wykluczeniu z postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) Na dowód tego Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, a także dokumenty wymagane w SIWZ Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.). Na dowód tego Wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 6 SIWZ, a także dokumenty wymagane w SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowaniem co najmniej dwóch robót budowlanych związanych z wykonaniem obiektów kubaturowych o wartości minimum 540 000,00zł (słownie: pięćset czterdzieści tysięcy 00/100) brutto każda. Na dowód tego Wykonawca złoży: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2.a) SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp dotyczący osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku gdy jest to wymagane są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Dopuszcza się posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w kilku branżach przez jedną osobę. Na dowód tego Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku gdy jest to wymagane są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniony jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 540 000,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Na dowód tego Wykonawca powinien załączyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 540 000,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści tysięcy złotych 00/100) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę. Ocena spełnienia warunku wymaganego od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. Kosztorys ma jedynie charakter pomocniczy i informacyjny dla Zamawiającego i nie ma wpływu na zobowiązania wynikające z przyjęcia ceny ryczałtowej, - Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w przedmiarze robót (kosztorys ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w przedmiarze. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w przedmiarze, - Przedmiar należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, - Ilości podane w każdej pozycji przedmiaru są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (roboty) po jego wykonaniu, - Niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w przedmiarze zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, krótkie opisy pozycji przedstawione w przedmiarze są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych i projektach. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1-4 Ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt III.2.a) SIWZ 5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w przypadku gdy jest to wymagane są członkami właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, do których może dojść w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od działalności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 540 000,00 zł (słownie: pięćset czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 7. Wskazać części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 7 wpisuje Nie dotyczy. UWAGA: W przypadku korzystania z podwykonawców, przed podpisaniem umowy z podwykonawcą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wzór umowy z podwykonawcą. 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ 9. Dowód wniesienia wadium - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt III.6. Niniejszej SIWZ 10. Informację o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej wg wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ. 11. Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 12. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 Ustawy Pzp do oferty należy dołączyć dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 Ustawy Pzp b) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. O ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej- załącznik nr 8 do SIWZ c) Dokumenty wymienione w punktach IV.2. SIWZ (za wyjątkiem dowodu wniesienia wadium) oraz IV.3.a) SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot d) Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 Pzp, została wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców e) Dokumenty wymienione w pkt: IV.1.a) SIWZ (oferta), IV.2.b) SIWZ (Dowód wniesienia wadium), podmioty składają wspólnie jako podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego f) W przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. IV.1. i IV.2. SIWZ muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: - przedłużenia terminu realizacji - terminów płatności - Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy pod warunkiem, że zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub (w przypadku zmiany terminu realizacji zadania) wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę (warunki pogodowe, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, zwłoka lub odmowa w wydaniu pozwoleń i uzgodnień przez odpowiednie urzędy, konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej) wycofanie z produkcji określonego rodzaju urządzeń i zastąpienie ich nowocześniejszymi o lepszych parametrach technicznych - Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, Wydział Inwestycji Kubaturowych, pokój nr 15 (wejście od Pl. Św. Floriana).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 13:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.