Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-28
Rymań: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 105900 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymań , ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3583127, faks 94 3583151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ryman.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby realizacji Projektu Aktywność Rozwija, realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - na 9 części wymienionych niżej: Część Nr 1 - dostawa książek, filmów, map Część Nr 2 - dostawa pomocy i środków dydaktycznych do zajęć przyrodniczo-matematycznych Część Nr 3 - dostawa pomocy i akcesoriów do zajęć sportowych Część Nr 4 - dostawa pomocy i akcesoriów do zajęć plastycznych Część Nr 5 - dostawa materiałów do zajęć dydaktycznych Część Nr 6 - dostawa nagród w konkursach Część nr 7 - dostawa urządzeń elektronicznych i instrumentów muzycznych Część Nr 8 - dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego Część Nr 9 - dostawa wyrobów biurowych Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.32.12.00-1, 30.20.00.00-1, 31.71.10.00-3, 48.00.00.00-8, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5, 37.44.00.00-4, 37.31.00.00-4, 30.19.20.00-1, 18.93.11.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnieienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie określa się minimalnych standardów; ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podatku od towarów i usług VAT, 2) konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: a) działania siły wyższej, b) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności 3) zmiana warunków finansowania zamówienia. 4) dostarczenie produktu zamiennego za cenę określoną w ofercie, na uzasadniony wniosek wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, jeżeli produkt o wymaganych parametrach jest niedostępny na rynku. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel wykonawcy, zatwierdzony przez kierownika Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 3, muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryman.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rymań, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań u p. Małgorzaty Tkacz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Rymań, ul. Szkolna 7, 78-125 Rymań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Wniosek Nr UDA-POKL.09.01.02-32-200/12-00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - cz. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa książek, filmów, map. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - cz. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy i środków dydaktycznych do zajęć przyrodniczo-matematycznych. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 39.16.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - cz. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy i akcesoriów do zajęć sportowych. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - cz. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy i akcesoriów do zajęć plastycznych. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - cz. 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów do zajęć dydakycznych. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - cz. 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nagród w konkursach. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1, 30.20.00.00-1, 18.93.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - cz. 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń elektronicznych i instrumentów muzycznych. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.10.00-3, 37.31.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - cz. 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa specjalistycznego oprogramowania komputerowego. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pomocy i akcesoriów dydaktycznych, urządzeń elektronicznych, specjalistycznych programów komputerowych, materiałów do zajęć dydaktycznych oraz wyrobów biurowych na potrzeby wykonania Projektu pn.: AKTYWNOŚĆ ROZWIJA - realizowanego przez Gminę Rymań w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - cz. 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów biurowych. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części (Toad, Intellij)
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
więcej: Plecaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.