eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Zorganizowanie i przeprowadzenie kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Miasta Bielska-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Bielsko-Biała: Zorganizowanie i przeprowadzenie kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Miasta Bielska-Białej
Numer ogłoszenia: 105896 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Karola Miarki 11, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4995600, faks 033 4995652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.bip.wizja.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kolonii letnich dla dzieci i młodzieży z terenu Miasta Bielska-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie kolonii letnich dla 70 dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 16 lat z terenu Miasta Bielska-Białej, w okresie lipiec-sierpień 2012r., w miejscowości nadmorskiej, w dwóch 14-dniowych turnusach. Przedmiot zamówienia obejmuje: Miejsce pobytu, obiekt: miejscowość nadmorska, teren ośrodka powinien być usytuowany z dala od dróg o dużym natężeniu ruchu i musi być ogrodzony, zakwaterowanie dzieci w budynkach murowanych, z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka, wc, ciepła woda bez ograniczeń), pokoje maksymalnie 4-osobowe ze standardowym wyposażeniem (łóżko, szafka nocna przy każdym łóżku, stół, krzesła odpowiadające ilości dzieci w pokoju), ośrodek musi dysponować: terenem sportowo-rekreacyjnym, świetlicą, salą do prowadzenia zajęć terapeutycznych, drobnym sprzętem sportowym i musi zapewnić nieodpłatny dostęp do w/w obiektów i sprzętu, czas trwania turnusu:14 dni, przez 14-dniowy turnus należy rozumieć: 12 noclegów, 12 dni z całodziennym wyżywieniem, śniadanie i prowiant na drogę w ostatni dzień pobytu, kolonia obejmuje dwa 14-dniowe turnusy zorganizowane w różnych terminach. liczba uczestników kolonii: uczestnikami kolonii będą dzieci i młodzież w wieku 7 - 16 lat, ogółem 70 dzieci, zamawiający we własnym zakresie zorganizuje nabór uczestników kolonii, a lista uczestników kolonii przekazana będzie wykonawcy na 14 dni przed planowanym turnusem, wymogi dotyczące żywienia: 5 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) zapewnienie suchego prowiantu oraz napojów w czasie podróży powrotnej oraz w czasie ewentualnych całodniowych wycieczek zaplanowanych w programie kolonii, dzieci muszą mieć stały dostęp do napojów - wykonawca przez całą dobę udostępni w stołówce lub w innym miejscu zimne napoje, kompot, bądź herbatę, transport: wykonawca zapewni transport z Bielska-Białej do miejsca wypoczynku oraz z powrotem, przewóz dzieci odbędzie się pociągiem lub autokarem, w przypadku przewozu dzieci autokarem pojazd musi być: sprawny, klimatyzowany, wyposażony w dostateczną ilość miejsc siedzących zgodnie z liczbą przewożonych uczestników,wyposażony w toaletę, przed wyjazdem dzieci na kolonię wykonawca przedstawi zamawiającemu dokument potwierdzający przeprowadzenie kontroli pojazdu przez Policję, ubezpieczenie: wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie obowiązuje od momentu przekazania dzieci pod opiekę wychowawców do momentu odebrania dzieci przez opiekunów/rodziców, wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia OC, opieka - na turnusie wykonawca zapewnia: całodobową opiekę uprawnionych wychowawców, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 2009r. Nr 218 poz. 1696 z póź. zm.), osobę/osoby realizujące program terapeutyczny, bezpłatną opiekę medyczną lekarsko-pielęgniarską tj. pielęgniarka obecna w ośrodku 24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę, zakup lekarstw i materiałów opatrunkowych dla dzieci, opiekę ratownika. pozostałe wymagania - wykonawca przedstawi: wykonawca przedstawi sprawozdanie merytoryczne z realizacji zajęć terapeutycznych w ciągu 14 dni od zakończenia kolonii..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Pzp stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania warunku należy przedłożyć informację o wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie - przygotować w oparciu o załącznik nr 4,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią bazą noclegową rekreacyjno-wypoczynkową niezbędną do wykonania zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełniania warunku wykonawca musi przedłożyć opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o dysponowaniu odpowiednią bazą noclegową rekreacyjno-wypoczynkową niezbędną do wykonania zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: przekształcenie firmy, zmiana brzmienia nazwy firmy, adresu siedziby firmy. W przypadku wystąpienia powyższych zmian, stosowne postanowienia umowy ulegają zmianie automatycznie bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.bip.wizja.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. K. Miarki 11 43-300 Bielsko-Biała III piętro pokój 307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 11:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. K. Miarki 11 43-300 Bielsko-Biała III piętro pokój 307.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.