eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i niszczarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Połczyn-Zdrój: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i niszczarek
Numer ogłoszenia: 105857 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Gwardii Ludowej 5, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662323 w. 226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zozpolczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i niszczarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa 5szt, Drukarka laserowa 1 szt, Komputer 4szt, Office 2003 Basic PL 1szt, Windows XP Professional PL OEM 1szt, Nowell Open Workgroups Suite 1szt z licencją dla 4 użytkowników, Monitor 1szt, Drukarka do etykiet 1szt, Kolektor danych 1szt, Skaner laserowy 1szt, Niszczerka biurowa 5szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.07.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117 z dnia 09.02.2004 r.) oraz Ustawy z dnia 07 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 551 z 2006 r.) - załącznik nr 2 do siwz 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Do oferty muszą być dołączone podpisane (parafowane) wszystkie załączniki zawarte w SIWZ.( załącznik od 1 do 3) Komisja będzie sprawdzać kompletność i ważność wymaganych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 117 z dnia 09.02.2004 r.) oraz Ustawy z dnia 07 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 551 z 2006 r.) - załącznik nr 2 do siwz 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Do oferty muszą być dołączone podpisane (parafowane) wszystkie załączniki zawarte w SIWZ.( załącznik od 1 do 3)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozpolczyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul.Gwardii Ludowej 5, 78-320 Połczyn Zdrój pokój 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 08:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul.Gwardii Ludowej 5, 78-320 Połczyn Zdrój-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drukarka laserowa 5szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klasa produktu: Drukarka laserowa czarno-białą; biurowy, domowy; Szybkość druku (mono): 18 str./min.; Maks. rozmiar nośnika: A4; Rozdzielczość w pionie (mono): 1200 dpi; Rozdzielczość w poziomie (mono): 1200 dpi; Wydajność: 8000 str./mies.; Gramatura papieru: 60-163 g/m2; Pojemność podajnika papieru: 260 szt.; Pojemność tacy odbiorczej: 150 szt.; Maks. pojemność podajników: 260 szt.; Zainstalowana pamięć: 8 MB; Prędkość procesora: 266 MHz; Złącza zewnętrzne: USB 2.0; Kabel USB PC min 2m; Obsługiwane języki drukarek PCL 5e Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows 98, Microsoft Windows ME, Microsoft Windows 2000, Microsoft Windows XP; Zainstalowane opcje: podajnik na 250 arkuszy, Podajnik z priorytetem poboru na 10 arkuszy, tacka odbiorcza na 150 arkuszy, dupleks ręczny; Gwarancja/rękojmia: Gwarancja producenta 12 msc.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: . Drukarka Laserowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szybkość drukowania 31 stron / min , formatu A4 Czas uzyskania pierwszej strony: 7 sekund , formatu A4 Czas nagrzewania: 12 sekund , formatu A4 Pamięć: 192 MB Procesor: 400MHz Język drukarki: PCL5e, PCL6, PostScript3 (oryginalny - nie emulacja) Format wydruku: A6, A5, A4 Pojemność papieru: 2 podajniki o łącznej pojemności 600 arkuszy Duplex przepływowy nieograniczony ilością stron Sortowanie: elektroniczne z obrotem Rozdzielczość : 1200 x 600 dpi Protokoły sieciowe: TCP/IP, IPX/SPX, SMB, AppleTalk Interfejsy : Ethernet 10 base-T/100base TX, USB 2.0, IEEE 1284 Wydajność tonera min. 15 000 stron Toner startowy w cenie drukarki Pobór prądu: Maksymalnie: 970 W.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komputery i oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer 4 Office 2003 Basic PL 1 Windows XP Professional PL OEM 1 szt 1 Novell Open Workgroup Suite 1 z licencją dla 4 użytkowników Oprogramowanie VPN z obsługą szyfrowania po protokole IPSEC do Routera Astaro - licencja 1 stanowisko 1 Mysz optyczna PS2 z przewijaniem 1 szt 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: . Monitor LCD 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Monitor LCD 19 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarka etykiet termotransferowa i termiczna -ilość 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka etykiet termotransferowa i termiczna -ilość 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kolektor danych- ilość 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolektor danych- ilość 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Skaner laserowy kodów kreskowych - ilość 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner laserowy kodów kreskowych - ilość 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Niszczarki Biurowe do dokumentów ilość 5 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niszczarki Biurowe do dokumentów ilość 5 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.