eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń garażowo-gospodarczych na sale szkoleniowe boksu, judo i lekkiej atletyki przy ul. Świteź- Sportowa dz. Nr 115 i 236/6 w Pile.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-26

Piła: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń garażowo-gospodarczych na sale szkoleniowe boksu, judo i lekkiej atletyki przy ul. Świteź- Sportowa dz. Nr 115 i 236/6 w Pile.
Numer ogłoszenia: 10583 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Bydgoska 76, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2132783, 2142831, faks 67 2132776.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń garażowo-gospodarczych na sale szkoleniowe boksu, judo i lekkiej atletyki przy ul. Świteź- Sportowa dz. Nr 115 i 236/6 w Pile..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń garażowo-gospodarczych na sale szkoleniowe boksu, judo i lekkiej atletyki przy ul. Świteź- Sportowa dz. Nr 115 i 236/6 w Pile. 1) Roboty budowlane: - sala treningowa - Judo Ściany i ścianki, tynki wewnętrzne, podłoża i podsadzki; docieplenie dachu; docieplenie ścian zewnętrznych, stolarka drzwiowa i okienna; sala treningowa - Boks Ściany i ścianki, tynki wewnętrzne, podłoża i podsadzki; stolarka drzwiowa i okienna; docieplenie dachu; docieplenie ścian zewnętrznych . 2) Drogi pieszo jezdne i krawężniki; podłoża i nawierzchnie 3. ROZWIĄZANIA ARCHITEKTONICZNO- BUDOWLANE: 3.1 Fundamenty :- Istniejące ławy fundamentowe- bez zmian 2.2 Izolacje wodochronne: - izolacje stóp fundamentowych -2x papa asfaltowa, - izolacja pozioma posadzki na gruncie - 2x folia budowlana gr.0,5 mm, - izolacja pionowa -poziome odcięcie izolacji na poziomie 20 cm powyżej terenu. 2.3 Konstrukcja budynku: - Budynek wybudowany w technologii tradycyjnej- ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z betonu komórkowego oraz cegły ceramicznej pełnej, dach w konstrukcji z płyt panwiowych. - Nadproża stalowe- lokalizacja i poziom montażu podano na rysunkach- wg proj. branżowego - Ramy stalowe -wg proj. branżowego Ściany fundamentowe - Ściany fundamentowe zewnętrzne- istniejące - Izolacja przeciwwilgociowa od zewnętrznej strony budynku - Ściany fundamentowe wewnętrzne- istniejące Ściany nadziemia - Ściany zewnętrzne- istniejące murowane z betonu komórkowego oraz cegły ceramicznej pełnej, izolacja termiczna z styropianu gr. 16cm, plus 3 cm styropianu na formowanie pionowych podziałów elewacji, wykończone tynkiem silikatowym, płytami fasadowymi imitującymi drewno- wg rysunków elewacji. - Ściany wewnętrzne- konstrukcyjne- istniejące- wykończone tynkiem cementowo-wapiennym, pokryte farbą lateksową, lub płytkami ceramicznymi- wg rysunków szczegółowych - Ściany wewnętrzne- działowe: a) ciągi komunikacyjne, sale treningowe, pokój trenera, pokój sędziego - tynk cem.-wap. - ściana murowana z cegły dziurawki lub gazobetonu na zaprawie cementowo-wapiennej . systemowej klejowej. - tynk cem.-wap. b) toalety ogólnodostępne, pomieszczenia higieniczno-sanitarne; murowane - płytki ceramiczne - tynk cem.-wap. - ściana murowana z cegły dziurawki lub gazobetonu na zaprawie cementowo-wapiennej. lub systemowej klejowej. - ściana murowana z bloczków silikatowych na zaprawie cementowo- wapiennej lub systemowej klejowej - tynk cem.-wap. systemowe ścianki dzielące kabiny ustępowe, systemowe z płyt wiórowych, laminowanych c) obudowa szachtów technologicznych-ściana murowana z cegły dziurawki lub gazobetonu na zaprawie cementowo-wapiennej lub systemowej klejowej. 2.4 Stropodachy Strop z płyt panwiowych- istniejący. - pokrycie zewnętrzne należy zdemontować - płyty panwiowe należy docieplić dachową wełną mineralną; między wełną mineralną, a stropem umieścić paroizolację. - zewnętrzną warstwę wodoochronną stanowi folia dachowa PCV. 2.5 Podłogi Posadzka tradycyjna- na gruncie - Skuć istniejącą posadzkę na gruncie. - Posadzka ułożona na warstwie styropianu podłogowego - Pod styropianem wykonać podkład betonowy; między podkładem, a styropianem ułożyć 2 warstwy folii budowlanej. - Zewnętrzna warstwa wykończeniowa z płytek gresowych i płytek ceramicznych - układane na gładzi cementowej - Na istniejącej posadzce w pomieszczeniu kotłowni wykonać podsypkę piaskową i zagęścić. Podłoga sportowa - Skuć istniejącą posadzkę na gruncie. - Posadzka ułożona na warstwie styropianu podłogowego; pod styropianem wykonać podkład betonowy grubości 15cm. - Na warstwę styropianu podłogowego wylać gładź cementową. - Między podkładem, a styropianem ułożyć 2 warstwy folii budowlanej; na warstwie gładzi cementowej, położyć warstwę elastycznej pianki i dwie warstwy legarów płytę wiórową; podłogę należy wykończyć wykładziną sportową PCV. 2.6 Wentylacja - Grawitacyjna: W pomieszczeniach technicznych, gospodarczych, pomocniczych, toaletach, pom. masażu, pokoju trenera i sędziego zaprojektowano wentylację grawitacyjną opartą o kształtki wentylacyjne typu Schiedel lub równoważne. W pomieszczeniach z wentylacją grawitacyjną montować drzwi z kratką nawiewną. W pomieszczeniach bez okien- wentylacja grawitacyjna wspomagana. - Mechaniczna: W pomieszczeniach sal treningowych, szatniach oraz pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych zaprojektowano wentylację mechaniczną- nawiewno-wywiewną. 2.7 Stolarka: Stolarka drzwiowa Drzwi zewnętrzne: - wejściowe do budynku- część boksu i judo- wykonać z profili aluminiowych izolowanych termicznie. Szklenie wykonać szkłem z powłoką odbijającą refleks, szkłem bezpiecznym o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/(m2xK). Profile malować proszkowo w kolorze grafitowym, - do kotłowni-stalowe, pełne w ościeżnicy kątowej, malowane proszkowo, - do magazynów-stalowe z kratką nawiewną, w ościeżnicy kątowej, malowane proszkowo . Drzwi wewnętrzne: Ścianki i drzwi aluminiowe-manualne-wykonać z profili aluminiowych nie izolowanych termicznie. Profile malować proszkowo w kolorze szarym. Szklenie szkłem bezpiecznym. Wyposażone w zamki cylindryczne oraz blokadę w pozycji otwartej - do pomieszczeń socjalnych- pełne płycinowe w ościeżnicach obejmujących-regulowanych lub kątowych, - w toaletach, pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych z wentylacją grawitacyjną- drzwi z okuciami łazienkowymi otworami wentylacyjnymi, - do sali boksu, siłowni, sal treningowych- wykonać z profili aluminiowych, nie izolowanych termicznie, profile malować proszkowo Stolarka okienna Okna PCV, szklenie wykonać szkłem z barwioną powłoką odbijającą- refleks, bezpiecznym o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/(m2xK). Ramy w kolorze szarym . 2.8 Wycieraczki Przed głównymi wejściami (do części boksu, judo) montować wycieraczki stalowe skrzynkowe wpuszczane. 2.9 Sufity podwieszane - sufit rastrowy, - sufit z płyty gipsowo-kartonowej. 2.10 Rury spustowe Woda z dachów odprowadzana poprzez otwory przelewowe przeprowadzone przez ścianki attykowe połączone z koszem przelewowym. 3.0 WYKOŃCZENIE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE 3.1 Wykończenie wewnętrzne . Posadzki/podłogi: Wykończenie podłóg w: a) W pomieszczeniach komunikacji ogólnodostępnej oraz toaletach ogólnodostępnych- płytki gresowe; b) pomieszczeniach szatni, pom. higieniczno-sanitarnych, kotłowni, pomieszczenia masażu, pom. pomocnicze, pom. gospodarcze, pokój trenera, pokój sędziego- płytki ceramiczne; c/ salach treningowych, siłowni, magazynach- wykładzina pcv- wybór w zakresie własnym. Ściany - pomieszczenia sal treningowych, pokój trenera, pokój sędziego: tynki silikatowe- malowane farbą akrylową (lateksową), - w szatni, pomieszczeniach socjalnych, pom. higieniczno-sanitarnym, pom. gospodarczych oraz toaletach ogólnodostępnych- płytki ceramiczne do poziomu +2,20; powyżej malowanie farbą akrylową (lateksową). Sufity -podwieszane: rastrowe, z płyty gipsowo-kartonowej- pokryte farbą lateksową w kolorze białym. 3.2 Wykończenie zewnętrzne: - cokół: tynk silikatowy malowany zgodnie z kolorystyką elewacji w kolorze: szary, - tynk silikatowy malowany zgodnie z kolorystyką elewacji w kolorze białym - tynk silikatowy w kolorze szarym, - okna PCV - drzwi w profilach aluminiowych, - bramy do magazynów malowane proszkowo w kolorze szarym. - płyty fasadowe HPL pokryte naturalna okleiną imitującą drewno-kolor orzech naturalny montowane w układzie poziomym. - obróbki blacharskie- blacha tytan cynk- kolor szary, kolor brązowy w okleinie drewnopodobnej- orzech naturalny, parapety kolor zbliżony do koloru stolarki okiennej, . Uwagi Wszystkie użyte w niniejszej dokumentacji nazwy producentów są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego przyjętych rozwiązań. W procesie realizacji możliwe jest zastosowanie produktów dowolnej firmy, równorzędnych technicznie, o takich samych parametrach, pod warunkiem zachowania standardu jakościowego, wytrzymałościowego itp. nie gorszego niż przywołany w dokumentacji. Zamontowane urządzenia i przyjęte rozwiązania powinny spełniać wymagania norm PN-EN 1176, PN-EN 1177 oraz posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty. Ewentualne zmiany projektowe spowodowane różnicą zastosowanego w wyniku przetargu produktu, materiału obciążają wykonawcę. 4. Instalacja elektryczna i teletechniczna Do wykonawcy robót elektrycznych należy: - dostawa kompletnych rozdzielnic wraz z ustawieniem, regulacją i uruchomieniem - dostawa i ułożenie elektroenergetycznych kabli i przewodów zasilających do rozdzielnic - dostawa i ułożenie kabli i przewodów odpływowych - pomiary rozdzielnic. - montaż drabinek i koryt kablowych - wykonanie bruzd - dostawa kabli i przewodów - ułożenie kabli i przewodów - pomiary kabli i przewodów - dostawa opraw i łączników - przygotowanie podłoża pod zamontowane oprawy - montaż opraw i łączników - pomiary elektryczne opraw - montaż urządzeń sterujących oświetleniem awaryjnym - wykonanie otworów w ścianach dla osadzenia puszek - montaż puszek podtynkowych 5. Instalacja sanitarna W skład niniejszej części wchodzą następujące roboty: -roboty ziemne -montaż rurociągów, osprzętu i elementów montażowych do armatury, -montaż armatury sanitarnej, -roboty przygotowawcze i wykończeniowe. a) dla instalacji kanalizacji sanitarnej: -montaż rurociągów kanalizacji sanitarnej w posadzce, -montaż rurociągów kanalizacji sanitarnej (poziomy i piony), -montaż zaworów powietrznych -montaż rewizji, -montaż przejść przez ściany i stropy, -montaż syfonów powietrznych. -montaż wywiewek dachowych b) dla przyborów sanitarnych: - montaż stelaży ze spłuczka podtynkową, - montaż miski ustępowej wiszącej, - montaż deski ustępowej, - montaż pisuaru, - montaż brodzików , - montaż wpustów ściekowych, - montaż wpustów podłogowych, - montaż zlewozmywaków, - montaż syfonów zlewozmywakowych, - montaż przyborów sanitarnych dla niepełnosprawnych c) instalacji zimnej i ciepłej wody W skład niniejszej części wchodzą następujące roboty: - montaż rurociągów prowadzonych w posadzkach i bruzdach oraz podwieszanych sufitach - montaż zaworów odcinających - płukanie i próby szczelności - montaż armatury czerpalnej - montaż izolacji dla rurociągów - montaż przejść przez ściany i stropy. d) instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji W skład niniejszej części wchodzą następujące roboty: - montaż central nawiewno-wywiewnej podwieszanej z wymiennikami krzyżowymi, - montaż wentylatorów dachowych - montaż przewodów wentylacyjnych okrągłych i prostokątnych - montaż czerpni i wyrzutni wyprowadzonych na dach - montaż osprzętu wentylacyjnego (nawiewników, wywiewników, tłumików, przepustnic) - montaż izolacji akustycznej i termicznej kanałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 18000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy roboty o podobnym charakterze o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót wydanych przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia następującymi osobami: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:posiada - środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000 zł; - polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1 000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu umownego oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego z powodu: - działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności o czas trwania działania siły wyzszej, - wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych; bądź atmosferycznych o czas trwania tych warunków, - nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy o czas trwania tych zadrzeń, - decyzji służb Nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót takich jak wstrzymanie budowy, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane, - wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, b) zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku: - zmiany kierownika budowy w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, pod warunkiem przedstawienia w jego zastępstwie osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia, zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, pomimo, że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego, Wykonawca nie przedstawił zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mosir.pila.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Sekretariat MOSiR, ul. Bydgoska 76, 64-920 Piła I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.