eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Gmina Słomniki zamieszcza ogłoszenie w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach pn:Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach w ramach projektu Od bierności do aktywności

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-15

Słomniki: Gmina Słomniki zamieszcza ogłoszenie w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach pn:Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach w ramach projektu Od bierności do aktywności
Numer ogłoszenia: 105776 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słomniki , ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gmina Słomniki zamieszcza ogłoszenie w imieniu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach pn:Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Słomnikach w ramach projektu Od bierności do aktywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTEGRACJA Nazwa projektu - Od bierności do aktywności Priorytet -VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie- 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Uczestnikami projektu są osoby korzystające z POMOCY Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z Gminy Słomniki w wieku aktywności zawodowej, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, niepełnosprawne lub posiadające niewielkie gospodarstwo rolne. Przedmiot zamówienia realizowany będzie ściśle w 4( czterech) ZADANIACH z podziałem na II Etapy: I Etap - rok 2013 II Etap - rok 2014 ZADANIE I - PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE- dyżur prawnika 4 godziny miesięcznie przez okres 8 miesięcy ( planowany okres kwiecień- listopad 2013 i 2014 roku)- po 32 godziny/etap Etap I- w roku 2013 - z porad prawnika może korzystać 29 uczestników oraz ich otoczenie ( rodzina) Etap II- w roku 2014 - z porad prawnika może korzystać 28 uczestników oraz ich otoczenie ( rodzina) ZADANIE II- KURS PRAWA JAZDY KAT. B Etap I- w 2013 roku Dla 3-ch uczestników projektu termin - termin II - IV kwartał -2013 Etap II w 2014 Dla 3-ch uczestników projektu termin - termin II - IV kwartał -2014 Wykonawca winien wycenić szkolenie uczestnika obejmujące szkolenie teoretyczne i szkolenie praktyczne wraz z materiałami szkoleniowymi. ZADANIE III - SZKOLENIE ZAWODOWE Kasa fiskalna- 90 godzin szkolenia Etap I - w roku 2013 Szkolenie z obsługi kasy fiskalnej- dla 26 uczestników Etap II - w roku 2014 Szkolenie z obsługi kasy fiskalnej- dla 25 uczestników lub inne szkolenie zawodowe (ogrodnik, wózek widłowy, mała księgowość) ZADANIE IV SZKOLENIA O TEMATYCE DOTYCZĄCEJ PODNIESIENIA KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNO- ZAWODOWYCH (DBAŁOŚĆ O ZDROWIE I HIGIENĘ) - 20 GODZIN ETAP I- W 2013 ROKU Szkolenie dla 29 uczestników w 2013 roku ETAP II Szkolenie dla 28 uczestników w 2014 roku Wykonawca winien w ofercie wycenić koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń i kursów, koszty dojazdów instruktorów, koszty materiałów szkoleniowych, koszty związane z opracowaniem i wydaniem uczestnikom kursów zaświadczeń o uczestnictwie w szkoleniach. Salę lokal na przeprowadzenie szkoleń zapewnia Zamawiający. Kurs prawa jazdy przeprowadzany jest w siedzibie lokalu Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 85.30.00.00-2, 22.45.40.00-7, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia zadanie 1, 2,3. Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych zadanie 1,2,3. Decyzja o przyznaniu akredytacji przez kuratora oświaty zadanie 1,2,3. Wypis z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców zadanie 2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

IV. Zmiany umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian do umowy w tym przedłużenia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wystąpienia okoliczności, które nie wynikają z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakończenia realizacji może nastąpić tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający wyrazi zgodę na przedłużenie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany treści i warunków umowy mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia: a) wady lub zmiany w przedmiocie programu realizacji o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, b) zawieszenia przez Zamawiającego wykonywania usługi, c) zmian w przedmiocie programu w wyniku zmian przepisów prawa, d) siły wyższej, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; e) rezygnacji z części usługi przez Zamawiającego/ wprowadzenie usług zamiennych, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, f) zmiany wartości umowy w sytuacji zmiany urzędowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka może nastąpić od dnia wejścia w życie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. g) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy / Zamawiającego h) Konieczności zmian w zakresie podwykonawstwa tj. wprowadzenie podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca oświadczył w ofercie iż wykona przedmiot zamówienia bez udziału podwykonawców, Każdorazowo wniosek o zmianę umowy składany przez Wykonawcę/ Zamawiającego musi wpłynąć do Zamawiającego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie przed planowanym wprowadzeniem zmian. We wniosku o zmianę warunków umowy należy podać czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany, Zmiany do umowy muszą być wprowadzane aneksem w formie pisemnej po wcześniejszym zaakceptowaniu przez Zamawiającego/Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slomniki.pl/www
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach. Ulica Kościuszki 64 Kod 32-090 Słomniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słomnikach Kościuszki 64 32-090 Słomniki dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROGRAM OPERACYJNY - KAPITAŁ LUDZKI - AKTYWNA INTEGRACJA Nazwa projektu - Od bierności do aktywności Priorytet -VII. Promocja integracji społecznej Poddziałanie- 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE I - PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dyżur prawnika 4 godziny miesięcznie przez okres 8 miesięcy ( planowany okres kwiecień- listopad 2013 i 2014 roku)- po 32 godziny/etap Etap I- w roku 2013 - z porad prawnika może korzystać 29 uczestników oraz ich otoczenie ( rodzina) Etap II- w roku 2014 - z porad prawnika może korzystać 28 uczestników oraz ich otoczenie ( rodzina.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE II- KURS PRAWA JAZDY KAT. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I- w 2013 roku Dla 3-ch uczestników projektu termin - termin II - IV kwartał -2013 Etap II w 2014 Dla 3-ch uczestników projektu termin - termin II - IV kwartał -2014 Wykonawca winien wycenić szkolenie uczestnika obejmujące szkolenie teoretyczne i szkolenie praktyczne wraz z materiałami szkoleniowymi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE III - SZKOLENIE ZAWODOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kasa fiskalna- 90 godzin szkolenia Etap I - w roku 2013 Szkolenie z obsługi kasy fiskalnej- dla 26 uczestników Etap II - w roku 2014 Szkolenie z obsługi kasy fiskalnej- dla 25 uczestników lub inne szkolenie zawodowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE IV SZKOLENIA O TEMATYCE DOTYCZĄCEJ PODNIESIENIA KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNO- ZAWODOWYCH (DBAŁOŚĆ O ZDROWIE I HIGIENĘ) - 20 GODZIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE IV SZKOLENIA O TEMATYCE DOTYCZĄCEJ PODNIESIENIA KOMPETENCJI I UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNO- ZAWODOWYCH (DBAŁOŚĆ O ZDROWIE I HIGIENĘ) - 20 GODZIN ETAP I- W 2013 ROKU Szkolenie dla 29 uczestników w 2013 roku ETAP II Szkolenie dla 28 uczestników w 2014 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 85.30.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.