eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku nr 1, 2 i 3 Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-06

Białystok: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku nr 1, 2 i 3 Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23
Numer ogłoszenia: 105747 - 2009; data zamieszczenia: 06.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku nr 1, 2 i 3 Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku nr 1, 2 i 3 Domu Studenta Nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku przy ul. Waszyngtona 23, obejmującego: - remont budowlany pomieszczeń i korytarzy na VII i VIII piętrze budynku nr 3 z wymianą in-stalacji: elektrycznych, teleinformatycznych, SAP, wod-kan., c.o., wentylacji pomieszczeń sanitarnych (wc i łazienek), wymianą stolarki drzwiowej do pokoi i pomieszczeń, wymianą stolarki w ciągach komunikacyjnych na ognioodporną z rozkuciem istniejących otworów, - wymiana pionów wodociągowych, kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej w obrębie remontowanych kondygnacji, połączenia zakończyć poniżej stropu nad VI piętrem, -wykonanie doprowadzeń instalacji teletechnicznych i SAP do remontowanych kondygnacji, - remont budowlany pokoi gościnnych wraz z korytarzem, holu, sali projekcyjnej, przedsion-ka, pokoju cichej nauki, magazynu, korytarza i sali komputerowej na parterze w budynku nr 1 z wymianą instalacji elektrycznych, teleinformatycznych i SAP oraz wod-kan. i co..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł; (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior-czości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt b), c), d) i e) gwarancją lub poręczeniem powinno być objęte uprawnienie Zamawiającego do skorzystania z gwarancji lub poręczenia w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. Oddział w Białymstoku, numer r-ku: 40 124052 111111 000049 207392 4) Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt. 2 lit. b, c, d, e należy złożyć w formie oryginału w Kancelarii Ogólnej UMB, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (Pałac Branickich, lewe skrzydło-parter). Prosimy nie wkładać dokumentu do oferty. 5) Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert do godz. 1000. 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znaj-dzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7) Zamawiający zwróci Wykonawcy niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 8) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w określonym terminie przez Wykonaw-ców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 8, lit. b) i c), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. 10) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postę-powania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachu-nek bankowy wskazany przez Wykonawcę na formularzu ofertowym. 12) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zosta-nie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przy-czyn leżących po stronie Wykonawcy. 13) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na we-zwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przy wykonaniu prac zatrudnią pracowników nadzoru posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo bu-dowlane (t. jedn.: Dz. U. z 2006r., Nr. 156, poz. 1118 ze zm.), którzy są członkami izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o sa-morządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnie-nia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześnie obowiązujących prze-pisów, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenerge-tycznych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) zrealizowali co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty budowlane o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion 00/100 PLN) w okresie ostat-nich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; d) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion 00/100 PLN); e) znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie poszczególnych części zamówienia nastąpi w terminie 30 dni (na podstawie faktur VAT wystawionych w ostatnim dniu miesiąca) od daty ich odbioru, potwierdzonego protokołem; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp). 2) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być dołączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.): a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 usta-wy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 w do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy Wykonawca). 1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wy-konywania określonej działalności lub czynności: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); b) koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wyko-nawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną; d) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze-go Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania oferty; w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie. 1.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdol-nymi do wykonywania zamówienia: a) wykaz wykonanych ( co najmniej jedno zamówienie ) obejmujących roboty budowlane o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto każde (słownie: jeden milion 00/100 PLN) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a je-żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz załączeniem do-kumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Dokumenty te po-winny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (wg załącznika nr 4 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; b) w zakresie robót - wykaz pracowników nadzoru, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi aktualną przynależność tych osób do izby oraz posiadanymi przez nich uprawnieniami niezbędnymi do wykonywania czynności objętych zamówieniem; wykaz winien zawierać w odniesieniu do każdej z wymienionych osób następujące dane: imię i nazwisko, wykształcenie, posiadane uprawnienia (nr, rodzaj), planowana funkcja w realizacji zamówienia, - dokumenty stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie: a. posiadają wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funk-cji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane; b. są członkami właściwych izb samorządów zawodowych inżynierów budownictwa tj. zaświadczenia właściwej izby ważne na dzień składania oferty. 1.3. Dokumenty potwierdzające znajdowanie się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wyko-nawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych (co najmniej 1 000 000,00 PLN, słownie: jeden milion 00/100 PLN) lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 1 000 000,00 (słownie: jeden milion PLN), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert w postępowaniu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, z przedłożonych dokumentów musi wynikać, że warunek ten jest speł-niony przez nich łącznie). 2) Dokumenty pozostałe: a. wypełniony formularz ofertowy - ( wg załącznika nr 1 do SIWZ ); b. wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani) - wg załącznika nr 3 do SIWZ; c. oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej - wg załącznika nr 5 do SIWZ; d. oświadczenie o wysokości stawek kalkulacyjnych - wg załącznika nr 6 do SIW-Z; e. oświadczenie o udzieleniu na przedmiot zamówienia co najmniej 36 - miesięcz-nej gwarancji (wg załącznika nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy); f. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; g. oświadczenia małżonka Wykonawcy ( wg załącznika nr 8 do SIWZ ) - zgodnie z zapi-sem w uwadze poniżej: Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy wystę-pujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólno-ści majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3) Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza tery-torium RP: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej: - w ust 1, pkt.1.1., lit. a), b), c) i d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właści-wym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin ważności dokumentów zawierających oświadczenie stosuje się odpowiednio jak w ust. 3. lit. a). 4) Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie za-mówienia. 1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamó-wienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udziele-nie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umo-cowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Do-kument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii potwier-dzonej notarialnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wy-łącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregu-lowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 2. Wykonawcy występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (do-łączyć oświadczenie). 3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulu-jącej współpracę tych Wykonawców. 4. Jeżeli do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przewiduje udział Podwyko-nawców, których prace określone są w ofercie, to szczegółowe zasady w tym zakre-sie określone są w § 14 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umwb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny w Białymtoku, 15-222 Białystok, ul. A. Mickiewicza 2c, Sekcja d/s Zamówień Publicznych, pok. Nr 12A. Cena SIWZ -100.00 PLN brutto (słownie: sto 00/100 PLN).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, 15-089 Białystok, ul. Jana Kilińskiego 1, Kancelaria Ogólna UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich-parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.