eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach i Bielsku-Białej zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach oraz osób i mienia instytucji w nich znajdujących się - ZKP-1/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Katowice: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach i Bielsku-Białej zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach oraz osób i mienia instytucji w nich znajdujących się - ZKP-1/2012
Numer ogłoszenia: 105694 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach , ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, faks 032 2076010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach i Bielsku-Białej zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach oraz osób i mienia instytucji w nich znajdujących się - ZKP-1/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część nr 1 Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej wraz z obsługą dźwigu dla osób niepełnosprawnych i obsługą awiza centrali telefonicznej. Część nr 2 Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektu w Bielsku-Białej wg wymogów dla jednostek organizacyjnych objętych obowiązkową ochroną - zarządzanego przez Izbę Skarbową w Katowicach realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej oraz wszystkich instytucji w nim znajdujących się tj.: 1. Izby Skarbowej w Katowicach - Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku-Białej, 2. Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach - Ośrodka Zamiejscowego w Bielsku-Białej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Dla poszczególnych części wadium wynosi: Część nr 1 - 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), Część nr 2 - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wykonawca składający ofertę na wykonanie dwóch części winien wnieść wadium w wysokości równej sumie kwot z poszczególnych części

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) - dotyczy Części nr 1 i 2. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie złożonych dokumentów. Brak dołączonej do oferty koncesji będzie oceniane jako niespełnienie warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na realizację Części nr 1 lub Części nr 2 musi posiadać doświadczenie w przedmiocie zamówienia polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - dobrze wykonał bądź nadal wykonuje co najmniej cztery usługi ochrony obiektów biurowych każda o kubaturze: dla Części nr 1 - powyżej 6,5 tys. m3, dla Części nr 2 - powyżej 3 tys. m3. Wykonawca składający ofertę na wykonanie Części nr 1 i Części nr 2 winien posiadać doświadczenie jak dla Części nr 1. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie dołączonego wykazu usług. Brak wykazu będzie oceniane jako niespełnienie warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać na czas trwania umowy - Grupę Interwencyjną, która na wezwanie pracownika ochrony lub pracownika referatu IN posiadającego pisemne upoważnienie Pełnomocnika Dyrektora Izby Skarbowej w Katowicach ds. Ochrony Informacji Niejawnych do wezwania Grupy Interwencyjnej Wykonawcy, niezwłocznie zostanie skierowana do siedziby Zamawiającego i przybędzie w gotowości do działania w czasie nie dłuższym niż 15 minut od otrzymania wezwania. Aktualna lista osób upoważnionych przez Zamawiającego do wzywania Grupy Interwencyjnej będzie przekazywana przez Pełnomocnika Dyrektora Izby Skarbowej w Katowicach ds. Ochrony Informacji Niejawnych pracownikowi Wykonawcy wyznaczonemu do nadzoru ochrony obiektu - dotyczy Części nr 1 i 2. Pracownicy wykonujący służbę muszą być wyposażeni w: dla części nr 1 1.jednolite umundurowanie wg wzoru ustalonego przez Wykonawcę, uwzględniającego przepisy art. 20 i 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r., o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r, Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 2.paralizatory elektryczne-2 szt. (o średniej wartości w obwodzie nie przekraczającej 10 mA i energii nie przekraczającej 300 mJ.), nie zaliczane do broni. 3.pałki wielofunkcyjne-2 szt. (np. typu TOMPFA). 4.kajdanki-2 szt. 5.telefon komórkowy-1 szt. (służący do bezpośredniego kontaktu pracownika ochrony z jednostką macierzystą oraz Grupą Interwencyjną). 6.latarki elektryczne-2 szt. 7.radiotelefony-2 szt. (celem kontaktowania się pracowników ochrony między sobą). 8.książki pełnienia służby wraz z ewidencją wydawanych kart dla gości. 9.książki wydania i przyjęcia kluczy od pomieszczeń specjalnych oraz od wszystkich pomieszczeń pracownikom firmy sprzątającej. 10.system kontroli obchodu pracownika ochrony fizycznej. 11.urządzenie napadowe współpracujące z SMA. Dla części nr 2 1.jednolite umundurowanie wg wzoru ustalonego przez Wykonawcę, uwzględniającego przepisy art. 20 i 21 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r., o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r, Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). 2.paralizator elektryczny-1 szt. (o średniej wartości w obwodzie powyżej 10 mA i energii powyżej 300 mJ.), zaliczany do broni. 3.pałkę wielofunkcyjną-1 szt. (np. typu TOMPFA). 4.kajdanki-1 szt. 5.telefon komórkowy-1 szt. (służący do bezpośredniego kontaktu pracownika ochrony z jednostką macierzystą oraz Grupą Interwencyjną). 6.latarkę elektryczną-1 szt. 7.książkę pełnienia służby. 8.książkę wydania i przyjęcia kluczy. 9.urządzenie napadowe współpracujące z SMA. Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (załącznik nr 2 do SIWZ). Brak oświadczenia będzie oceniany jako niespełnienie warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pracownicy, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia. Pracownik, który ze strony Wykonawcy będzie nadzorował sposób prowadzenia ochrony, musi posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej Zastrzeżone lub, zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz.U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228), upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej Wykonawcy do informacji niejawnych o klauzuli Zastrzeżone i aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych spełniające art. 19 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych-dotyczy części nr 1 i 2. Pracownicy wykonujący czynności ochrony muszą obowiązkowo posiadać legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni-dotyczy części nr 2. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). Brak oświadczenia będzie oceniany jako niespełnienie warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku środki finansowe lub ma zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla Części nr 1 - 90.000 zł, dla Części nr 2 - 45.000 zł. Wykonawca składający ofertę na wykonanie Części nr 1 i Części nr 2 winien posiadać na własnym rachunku środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości równej sumie kwot z Części nr 1 i 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolności finansowej innych podmiotów wówczas zobowiązany jest przedłożyć: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji środków finansowych na czas realizacji zamówienia, b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmioty, na zdolności finansowej których Wykonawca będzie polegał, posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową ww. podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Brak wymaganych oświadczeń i informacji będzie oceniany jako niespełnienie warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający nie uzna dokumentów (referencji), z których wynika jedynie, że Wykonawca wykonał lub wykonuje usługę bez określenia, że jest ona wykonywana należycie (prawidłowo, rzetelnie)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza, za swoją zgodą, korzystne dla Zamawiającego zmiany w treści umowy, w zakresie zmniejszenia ceny. 2. W przypadku zmiany przepisów ogólnie obowiązujących, dotyczących podatku od towarów i usług, Wykonawca, po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, jest uprawniony do wystawienia faktury uwzględniającej obowiązującą stawkę VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pok. 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 08:00, miejsce: 40-022 Katowice, ul. Damrota 25, pok. 112.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektów w Katowicach zarządzanych przez Izbę Skarbową w Katowicach realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej wraz z obsługą dźwigu dla osób niepełnosprawnych i obsługą awiza centrali telefonicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przez stałą bezpośrednią ochronę rozumie się ochronę przez całą dobę przez dwóch pracowników ochrony wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego. W ramach wykonywanej usługi należy prowadzić 1. stałą całodobową ochronę osób, mienia i obiektów realizowaną w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) oraz ściśle wg planu ochrony zatwierdzonego przez Dyrektora Izby Skarbowej w Katowicach, 2. obsługę dźwigu dla osób niepełnosprawnych (w razie konieczności), 3. obsługę awiza centrali telefonicznej, 4. obsługę informacyjną klientów - do kogo i w jakiej sprawie klient może się zwrócić (do której komórki), 5. wydawanie i przyjmowanie kluczy do wszystkich pomieszczeń, 6. obsługę systemów alarmowych, ppoż. oraz systemu monitoringu, 7. obsługę bram wjazdowych na teren zarządzany przez Zamawiającego, 8. wpisywanie w książkę pełnienia służby wszystkich pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu zarządzanego przez Zamawiającego od godz. 16.00 do 6.00, 9. stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w Stacji Monitorowania Alarmów (SMA). Do posiadania SMA oraz zapewnienia łączności zobowiązuje się Wykonawcę. Zamawiający bezwzględnie wymaga, a Wykonawca zobowiązany jest do zamontowania systemu kontroli obchodu pracownika ochrony fizycznej (6 punktów kontrolnych - 4 w budynkach i 2 na terenie posesji Zamawiającego) na okres zawartej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia punktów kontrolnych oraz do bieżącej kontroli raportów systemu kontroli obchodu pracownika ochrony fizycznej. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad i usterek systemu kontroli obchodu pracownika ochrony fizycznej w ciągu 12 godzin od momentu ich wykrycia. Do zadań SMA należy 1. monitoring sygnałów alarmowych podłączonych do stacji, 2. przyjmowanie meldunków od Grupy Interwencyjnej (GI) i sygnałów o zdarzeniach, 3. weryfikacja zdarzeń za pomocą technicznych środków kontaktu z pracownikami GI, 4. w przypadku nie odwołania sygnału zagrożenia, skierowanie w rejon zagrożenia GI lub zwrócenie się do Policji o skierowanie odpowiedniego patrolu, 5. odnotowanie w dokumentacji ochronnej prowadzonych czynności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa całodobowej stałej ochrony osób, mienia i obiektu w Bielsku-Białej wg wymogów dla jednostek organizacyjnych objętych obowiązkową ochroną - zarządzanego przez Izbę Skarbową w Katowicach realizowana w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej oraz wszystkich instytucji w nim znajdujących się tj.: 1. Izby Skarbowej w Katowicach-Biura Krajowej Informacji Podatkowej w Bielsku-Białej, 2. Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach - Ośrodka Zamiejscowego w Bielsku-Białej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przez stałą bezpośrednią ochronę rozumie się ochronę przez całą dobę przez jednego pracownika ochrony wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego. W ramach wykonywanej usługi należy prowadzić: 1. stałą całodobową ochronę osób, mienia i obiektu realizowaną w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), z rozporządzeniem MSWiA z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. Nr 245, poz. 1462) oraz ściśle wg planu ochrony administratora budynku oraz planu ochrony Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach - Ośrodka Zamiejscowego w Bielsku-Białej, zatwierdzonego przez Komendę Wojewódzką Policji w Katowicach, 2. kontrolę przez okno przyległego terenu oraz drzwi, 3. obsługę informacyjną klientów - do kogo i w jakiej sprawie klient może się zwrócić (do której komórki), 4. wydawanie i przyjmowanie kluczy do wszystkich pomieszczeń, 5. obsługę systemów alarmowych, ppoż. oraz systemu monitoringu, 6. obsługę bram wjazdowych na teren zarządzany przez Zamawiającego, 7. wpisywanie w książkę pełnienia służby wszystkich pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu zarządzanego przez Zamawiającego od godz. 16.00 do 6.00, 8. stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w Stacji Monitorowania Alarmów (SMA). Do posiadania SMA oraz zapewnienie łączności zobowiązuje się Wykonawcę. Pracownik przejmujący ochronę zobowiązany jest do przeprowadzenia obchodu obiektu, terenu przyległego oraz parkingu wewnętrznego przed zwolnieniem pracownika kończącego ochronę. Do zadań SMA należy: 1. monitoring sygnałów alarmowych podłączonych do stacji, 2. przyjmowanie meldunków od Grupy Interwencyjnej (GI) i sygnałów o zdarzeniach, 3. weryfikacja zdarzeń za pomocą technicznych środków kontaktu z pracownikami GI, 4. w przypadku nie odwołania sygnału zagrożenia, skierowanie w rejon zagrożenia GI lub zwrócenie się do Policji o skierowanie odpowiedniego patrolu, 5. odnotowanie w dokumentacji ochronnej prowadzonych czynności. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na broń obiektową i świadectwo broni w dniu podjęcia czynności ochronnych obiektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.