eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płoskinia › Przebudowa drogi w miejscowości Stygajny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07

Ogłoszenie nr 105688 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.

Płoskinia: Przebudowa drogi w miejscowości Stygajny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 515407-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoskinia, krajowy numer identyfikacyjny 54600600000, ul. Płoskinia 8, 14526 Płoskinia, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 556 208 600, faks 0-55 620 8602, e-mail ugploskinia@braniewo.net.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ploskinia-ug.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi w miejscowości Stygajny

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SO-I. 271.9.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest; "Przebudowa drogi w miejscowości Stygajny" Charakterystyka obiektu; Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej przebiegającej łącznie na działkach 25/5, 1/20 i 14/1 znajdujących się w miejscowości Stygajny. Opisywany odcinek rozpoczyna się od skrzyżowania Drogą Powiatową nr 1342N (bez skrzyżowania) i biegnie dalej w kierunku południowym, dochodząc do zabudowań byłego Państwowego Gospodarstwa Rolnego, a także budynków mieszkalnych pracowników w/w gospodarstwa. Podstawowe wielkości powierzchni; - nawierzchnia drogi wewnętrznej (w rzucie warstwy ścieralnej, łącznie odcinki wzmacniane i poszerzane) - 7 191 m2, - nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej - 461 m2, - nawierzchnia chodników z betonowej kostki brukowej - 441 m2, - nawierzchnia poboczy - 2 204m2, - długość krawężników - 769 m. Przyjęte rozwiązania; Klasa drogi po przebudowie - D (dojazdowa), prędkość projektowa Vp = 30 km/h, obciążenie ruchem KR1. Planowany zakres prac będzie obejmował wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej o parametrach jak dla drogi klasy D. Na działce nr 25/5 planowana szerokość nowej nawierzchni wynosi 3,5 m z obustronnymi poboczami z kruszywa łamanego o szerokości minimum 0,75 m. Na działkach 1/20 oraz 14/1 - nawierzchnia asfaltowa o szerokości 5,0 m (z lokalnym poszerzeniem na łuku o promieniu 100 m) z chodnikami o szerokości 2,0 lub 1,5 m (chodniki nieprzylegające do jezdni). Ponadto przebudowie podlegają wszystkie skrzyżowania, zjazdy i dojścia na posesje. Nowa nawierzchnia na działce nr 25/5 planowana jest do wykonania w schemacie nakładki na istniejącej nawierzchni z płyt (warstwa ścieralna, warstwa wiążąca, warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego wraz z niewielkimi poszerzeniami), natomiast na dalszym odcinku na działkach 1/20 oraz 14/1 planuje się wykonanie całkowicie nowej konstrukcji nawierzchni. Odwodnienie powierzchniowe, realizowane poprzez spadki podłużne i poprzeczne kierujące wodę na przyległy teren oraz do przyległych rowów odwadniających, które będą musiały zostać wyprofilowane. Planowane jest również wykonanie oznakowania poziomego i pionowego w niezbędnym zakresie, a także barier energochłonnych. Konstrukcje podstawowych nawierzchni Nawierzchnia jezdni w miejscu nakładki na istniejących płytach drogowych: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. mini. 10 cm, - istniejąca nawierzchnia z płyt drogowych, - podłoże gruntowe. Nawierzchnia na odcinkach nowej konstrukcji: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. mini. 10 cm (lokalnie zwiększona do 15 cm na odcinku przechodzącym przez zabudowania gospodarcze), - podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem lub spoiwem hydraulicznym gr. 15 cm (z dowozu na poszerzeniach, wykonywana na miejscu na odcinkach nowej konstrukcji), - podłoże gruntowe. Nawierzchnia zjazdów: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 20 cm, - warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 20 cm, - podłoże gruntowe. Nawierzchnia chodników: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, - podbudowa zasadnicza z chudego betonu gr. 10 cm, - warstwa mrozoochronna z pospółki gr. 10 cm, - podłoże gruntowe. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót. 2. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji robót. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. 3) Wykonawca uwzględnia również likwidację placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 4) Oznakowanie robót w czasie ich prowadzenia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie. 5) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi Umową, tak długo jak będzie to konieczne, przez osobę posiadającą kwalifikacje oraz spełniającą wymagania określone w ustawie Prawo Budowlane. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu elektronicznej wersji powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 8) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, dokumentacji projektowej, przedmiarze, kosztorysie ofertowym itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Jeżeli rozwiązania równoważne będą naruszały wymogi ustawy Prawo budowlane, inne przepisy lub zasady wiedzy technicznej, spowoduje to uznanie ich za nierównoważne i odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. 3. Zatrudnienie osób na umowę o pracę; 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 1666, z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót. 2) Zamawiający ma prawo w każdym momencie realizacji zamówienia do kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia wymogu, o którym mowa powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych zamawiający ma prawo: a) żądać od Wykonawca przedłożenia w wyznaczonym terminie Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, b) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi, c) przyjmować od osób wykonujących czynności w zakresie wykonywania usługi oświadczeń odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia, d) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie kopię umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922), e) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922), f) wezwać Wykonawcę do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922). 3) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia; Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi przedłożyć Zamawiającemu dokument, oświadczenie potwierdzające zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazanych przez Zamawiającego przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę przedmiotowych wymagań Zamawiający naliczy niżej podane kary umowne: a) 500,00 zł za każdą osobę, która wykonuje czynności przy realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, b) 500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie w wyznaczonym terminie dokumentu, oświadczenia wykazanych w punkcie 2 potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233222-1,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT968916.70
WalutaPln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
POL-DRÓG Drawsko Pomorskie S.A. , gdansk@poldrog.pl, ul. Podmiejska 2, 78-500 , Drawsko Pomorskie, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1112518,91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1112518,91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1638510,74
Waluta: Pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.