eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kańczuga › Termomodernizacja budynków komunalnych użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Kańczuga - budynek Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Siedleczce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Kańczuga: Termomodernizacja budynków komunalnych użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Kańczuga - budynek Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Siedleczce
Numer ogłoszenia: 105685 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60381 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie, tel. 16 6423142, faks 16 6426630.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków komunalnych użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Kańczuga - budynek Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Siedleczce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych - termomodernizacyjnych związanych z realizacją projektu Termomodernizacja budynków komunalnych użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Kańczuga - budynek Zespołu Szkolno - Gimnazjalnego w Siedleczce. Zadnie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, działanie 2.2. Infrastruktura energetyczna.Zadanie zostało podzielone na 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń o których mowa w art. 83 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia.Część 1 - Roboty budowlano - termomodernizacyjne. Zakres zadania obejmuje: Prace zewnętrzne: - Istniejąca stolarka drewniana okienna do demontażu, nowa stolarka z PCV - Wymiana parapetów - Wykonanie elewacji budynku wraz z ociepleniem styropianem grubości 12,0 cm -wysokość budynku < 12 m- Utwardzenie terenu wokół budynku - płytka odbojowa 144,31 m2(podsypka 30,0 cm, nawierzchnia betonowa o grubości 15,0 cm). Lokalizacja: działka nr ewid. 1699/1 w m. Siedleczka. Szczegółowy zakres prac do wykonania został opisany w przedmiarze robót stanowiący załącznik do SIWZ - zał. 9a Przedmiar - roboty budowlane - termomodernizacyjne. Dodatkowe informacje: - wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę do wykonania zadania materiały, będące przedmiotem zamówienia, mają być fabrycznie nowe, z produkcji bieżącej, o najwyższej jakości, oraz nie wykazują szkodliwego działania na środowisko, - oferowane materiały do realizacji zamówienia muszą posiadać aprobaty techniczne i deklarację zgodności oraz inne niezbędne dokumenty. Część 2 - Instalacja solarna Przedmiotem zamówienia w danej części jest wykonanie instalacja kolektorów słonecznych do wspomagania przygotowywania ciepłej wody użytkowej dla potrzeb budynku Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w miejscowości Siedleczka. Zakres prac do wykonania obejmuję: 1.Wykonanie konstrukcji pod kolektory słoneczne,2.Montaż kolektorów słonecznych, na dachu budynku,3.Posadowienie bufora solarnego o pojemności 750 dm3, posadowienie i podłączenie bufora o pojemności 750 dm3 do istniejącej instalacji,4.Demontaż istniejącego zbiornika c.w.u. 1000 dm3,5.Wykonanie rurociągów solarnych łączących kolektory z buforami,6.Wykonanie rurociągów ciepłej i zimnej wody,7.Montaż grupy pompowej solarnej,8.Wykonanie prób ciśnienia instalacji c.w.u.,9.Wykonanie prób ciśnienia instalacji solarnej,10.Napełnienie instalacji solarnej czynnikiem solarnym,11.Montaż regulatora solarnego i czujników temperatury,12.Programowanie regulatora,13.Uruchomienie instalacji,14.Wykonanie instalacji AKPiA i elektrycznej,15.Roboty wyburzeniowe. Lokalizacja: działka nr ewid. 1699-1 w m. Siedleczka. Szczegółowy zakres prac do wykonania został opisany przedmiarze robót stanowiący załącznik do SIWZ - zał. 9b Przedmiar - instalacja solarna oraz dokumentacji projektowej. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub lepszych od rozwiązań- produktów, które zostały przedstawione w Przedmiarze lub projekcie instalacji, ale jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być oferta odpowiadająca lub lepsza pod względem jakości rozwiązaniom- produktom wskazanym przez zamawiającego w wyżej wskazanym opisie. Równoważność złożonej oferty oznacza, że jest ona pod względem parametrów technicznych lub jakościowych taka sama lub lepsza od rozwiązań- produktów przedstawianych przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązania- produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań- produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami- produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie- produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania- produktu wskazanego przez zamawiającego. W tym celu wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty - nazwę rozwiązania- produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań- produktów, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań- produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania- produkty według wymagań zamawiającego przedstawionych w załączniku nr 9b Przedmiar i projekcie instalacji. Dodatkowe informacje: - wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę do wykonania zadania materiały, będące przedmiotem zamówienia, mają być fabrycznie nowe, z produkcji bieżącej, o najwyższej jakości, oraz nie wykazują szkodliwego działania na środowisko, - oferowane materiały do realizacji zamówienia muszą posiadać aprobaty techniczne i deklarację zgodności oraz inne niezbędne dokumenty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 42.51.11.10 - Pompy grzewcze 45.23.12.15 - 45.23.12.15 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadnie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, działanie 2.2. Infrastruktura energetyczna.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Roboty budowlano - termomodernizacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Produkcyjno - Handlowo - Usługowa TORABUD, ul. Jarosławska 2, 37-560 Pruchnik, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1328613,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 132490,34

  • Oferta z najniższą ceną: 127456,68 / Oferta z najwyższą ceną: 189878,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Instalacja solarna.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STAMAR s-ka jawna, ul. Piłsudskiego 2, 62-504 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1328613,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60408,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 106014,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.