eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont hydroforni w budynku F Domu Poselskiego Kancelarii Sejmu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Warszawa: Remont hydroforni w budynku F Domu Poselskiego Kancelarii Sejmu
Numer ogłoszenia: 105678 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP , ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, faks 022 6942098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Sejmu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont hydroforni w budynku F Domu Poselskiego Kancelarii Sejmu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont hydroforni w budynku F Domu Poselskiego. Podstawę realizacji zamówienia stanowi niżej wymieniona dokumentacja projektowa opracowana przez firmę AKPIA-PURT Przedsiębiorstwo Usług Rozwoju Techniki Sp. J, K. Kamiński i S-ka, 02-992 Warszawa, ul. Bruzdowa 109J: 1) Projekt budowlany - wykonawczy cz. sanitarna i konstrukcyjno - budowlana 2) Projekt budowlany - wykonawczy cz. elektryczna 3) Przedmiar robót część sanitarna i konstrukcyjno - budowlana 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - część sanitarna i konstrukcyjno - budowlana 5) Przedmiar robót instalacji elektrycznych 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - część elektryczna Przedmiar robót stanowi dokumentację pomocniczą i nie może być podstawą do ustalenia kosztów realizacji. 2. W zakresie robót sanitarnych należy dodatkowo wykonać : a) wymienić stalowe, ocynkowane kanały wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w pomieszczeniu hydroforni na nowe o przekroju 300x300mm, L=3000 mm - 2 kpl. b) zamontować na ww. kanałach wentylacyjnych klapy p.poż. o odporności ogniowej EI 120, zintegrowane z istniejącym w budynku systemem sygnalizacji pożarowej siłownikiem Belimo; c) zamontować na kanałach przepustnice regulacyjne, wielopłaszczyznowe oraz kratki wentylacyjne, stalowe, ocynkowane z poziomymi lamelami o wymiarach 225x600 - 2 szt. (montowane bezpośrednio na kanałach). d) wymienić w pomieszczeniu hydroforni grzejnik wraz z gałązkami i zaworami na typ KMP 22- 500 0,75 m wg dokumentacji technicznej na Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Poselskiego, będącej do wglądu u Zamawiającego. 3. W zakresie robót budowlanych należy dodatkowo wykonać: a) ścianę działową o grubości 12-14 cm z bloczków (np. YTONG), dzielącą w poprzek pomieszczenie magazynowe usytuowane za hydrofornią o wymiarach 2,90 x 5,40 m. b) otynkowanie i pomalowanie ściany w kolorze zbliżonym do istniejącej kolorystyki. 4. W zakresie prac elektrycznych należy w szczególności wykonać: a) zamontować gniazda serwisowe 3f i 1f i wyposażyć rozdzielnię RH w aparat różnicowo - prądowy dla zabezpieczenia ww. gniazd, miejsce montażu wskaże Inwestor, b) zasilić rozdzielnicę kablem typu JZ600 5x16; obwody odpływowe i sterownicze dla zestawu hydroforowego układać na drabinkach kablowych typu wzmocnionego DSHP200x5 o długości 30mb. Mocowanie drabinki w pozycji pionowej, trasę uzgodnić z Inwestorem, c) w celu podłączenia pomp oraz innych urządzeń, instalacje te należy układać na konstrukcji systemowej ocynkowanej. Od konstrukcji systemowych do silników pomp oraz urządzeń sterowniczych połączenia kablowe układać w stalowym ocynkowanym peschlu z odpowiednio dobranym dławikiem systemowym ocynkowanym, d) zestaw hydroforowy zasilić z rozdzielnicy RH poprzez rozłącznik bezpiecznikowy typu TYTAN, zestaw hydroforowy należy wyposażyć w: - zabezpieczenie przed zanikiem fazy; - lampkę alarmową w przypadku awarii zestawu; - woltomierz do pomiaru napięć; - lampkę sygnalizacyjną zakłócenia pracy pomp; - wyłącznik remontowy pomp; - przełącznik ręczny włącznik auto. e) instalację oświetleniową, gniazd serwisowych wykonać przewodem YKYżo5x2,5, YKYżo4x1,5, YKYżo3x1,5, z osprzętem szczelnym, f) instalację połączeń wyrównawczych należy wykonać płaskownikiem miedzianym Cu20x3 układanym na wysokości ok. 1,2m od podłogi, płaskownik mocować do ściany na uchwytach systemowych. Do szyny ekwipotencjalnej (wyrównawczej) podłączyć wszystkie części metalowe urządzeń w hydroforni przewodem Lgy16 mm2 ż/o. W hydroforni należy wykonać szynę ekwipotencjalną przy rozdzielnicy RH i połączyć ją z szyną rozdzielnicy RN-FB przewodem LgYżo 35 o długości ok. 10mb. Szynę ekwipotencjalną w hydroforni wykonać z płaskownika Cu 40x 300 x 5 mm mocując ją na izolatorach żywicznych, g) do połączeń wewnętrznych w tablicy stosować przewód LgY dokonując połączeń za pomocą końcówek tulejowych rozgałęźnych z izolacją i możliwością podłączenia do aparatu, oraz indywidualnego zaciśnięcia przewodu dochodzącego i odchodzącego, przekrój przewodu w zależności od toru prądowego. Rozdzielnicę RH wyposażyć w zestaw dławików gumowych zarówno od góry rozdzielnicy jak też od dołu po 12 szt., h) wszystkie przewody zewnętrzne wprowadzać do rozdzielni poprzez listwy zaciskowe, zastosować listwy zaciskowe Phoenix Contact. Wielkość zacisków stosownie do przekroju przewodu, mocować na typowej listwie TH. Wykonaną rozdzielnicę RH przed zamontowaniem należy przedstawić do akceptacji Inwestorowi, i) wszystkie obwody od aparatów do listwy opisać przy listwie zaciskowej, j) w tablicach opisać trwale aparaty zgodnie ze schematem, k) umieścić aktualny schemat rozdzielni, l) na wewnętrznej stronie drzwiczek wykonać kieszeń na dokumentację opisać i oznakować trwale elewację zewnętrzną, m) rozdzielnicę wykonać zgodnie ze schematami dokumentacji, przy zastosowaniu typowych aparatów i obudowy, ewentualne zmiany uzgodnić na roboczo z Inwestorem. n) rozdzielnia ma być zamykana na klucz 405. 5. Wykonawca, który w swojej ofercie będzie oferował urządzenia równoważne, jest obowiązany wykazać, że są one równoważne urządzeniom określonym w dokumentacji technicznej (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót polegających na remoncie i budowie hydroforni w budynkach użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 300.000,- zł brutto każda, z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia skieruje w każdej specjalności co najmniej jedną osobę, która posiada uprawnienia do kierowania robotami w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz osobę/y, która/e posiada/ją: d) świadectwo kwalifikacyjne serii E, uprawniające do eksploatacji instalacji i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV, e) świadectwo kwalifikacyjne serii D, uprawniające do dozoru nad eksploatacją instalacji i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek mogą spełniać Wykonawcy łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody rzeczowe i osobowe wyrządzone osobie trzeciej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać każdy Wykonawca.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (należy załączyć w przypadku zatrudnienia podwykonawców) - załącznik nr 5 do oferty; - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informację o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - informacja o zastosowaniu rozwiązań równoważnych do określonych w dokumentacji projektowej wraz z dokumentami potwierdzającymi równoważność (należy załączyć w przypadku zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych) - załącznik nr 6.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty, oprócz dokumentów wyżej wymienionych, należy załączyć pełnomocnictwa - w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Biura ds. Inwestycji i Zamówień Kancelarii Sejmu, ul. Piękna 3a, 00-539 Warszawa, w godzinach: 8:00 - 16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, ul. Aleja na Skarpie 16, 00-488 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.