eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych na sieci dróg powiatowych Powiatu Kartuskiego w 2017r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07

Ogłoszenie nr 105655 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.

Kartuzy: Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych na sieci dróg powiatowych Powiatu Kartuskiego w 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517157-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe: nie dotyczy

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, krajowy numer identyfikacyjny 19168725300000, ul. ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 6810715, faks 58 6811522, e-mail sekretariat@zdpk.pl, zdpk@zdpk.pl
Adres strony internetowej (URL): zdp.kartuzy.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznych na sieci dróg powiatowych Powiatu Kartuskiego w 2017r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZDP.4.2201.13.PN.2017.JC

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia w zakresie odnowy dywanikowych 1.1. Na roboty związane z wykonaniem odnowienia nawierzchni bitumicznych w ciągu dróg powiatowych składają się: - rozbiórka istniejącej nawierzchni przy użyciu frezarki do naw. bitumicznych na włączeniu do istniejącej nawierzchni - wykonanie oczyszczenia i skropienia wyciętego miejsca nawierzchni - wykonanie warstwy wyrównawczej od 50 kg/m2 do 100 kg/m2 i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 3 cm w zależności od głębokości wykonanej naprawy - wykonanie wyrównania i uzupełnienia poboczy z kruszywa naturalnego - zabezpieczenie połączeń starej nawierzchni i wykonanej naprawy poprzez oblanie krawędzi asfaltem Prace należy wykonywać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi stanowiącymi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: D-04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D-04.04.01 Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mech. - wykonanie poboczy D-05.03.05 Nawierzchnie z betonu asfaltowego Przedmiar robót: Lp Wyszczególnienie elementów rozliczeniowych Jedn. Ilość jedn. 1 2 3 4 1 Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na właczeniach m2 500,0 2 Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie m2 20000,0 3 Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową m2 20000,0 4 Wyrównanie mechaniczne istnejącej nawierzchni oraz wjazdów betonem asfaltowym t 880,0 5 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 3 cm o uziarnieniu AC8 m2 20000,0 6 Uzupełnienie i profilowanie poboczy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 m2 7800,0 Roboty będą prowadzone na sieci dróg powiatowych będących w zarządzie tut. Zarządu Dróg powiatowych między innymi: Droga nr 1907 G odc. Prokowo - Mirachowo, nr 1934 G Sulęczyno - Lipusz, nr 1913 G odc. Sulęczyno - Kołodzieje, nr 1416 G odc. Kłosowo - Kłosówko - Szemud trzy odc., nr 1931 G m. Węsiory, nr 1925 G m. Kiełpino, nr 1920 G m. Szymbark, nr 1917 G odc. Szopa - Bącka Huta, nr 1902 G m. Tuchom. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lokalizacji prowadzenia robót w przypadku zaistnienia takiej konieczności. Dopuszcza się wykonanie robót zamiennych w ramach kwoty nie przekraczającej kwoty umowy (rozliczenie na podstawie kosztorysu powykonawczego). 3. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 4. Wybrany Wykonawca zapewnia na własny koszt prawidłowe zabezpieczenie prowadzonych robót oraz ma obowiązek przestrzegać przepisów BHP przy wykonywanych pracach. 5. Wykonawca przed przystąpieniem do robót jest zobowiązany uzgodnić szczegółową lokalizację, kolejność oraz zakres wykonywanych usług na konkretnej drodze.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1048050.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe "Dromos" Sp. z o.o., sekretariat@dromos.com.pl, ul. Gdańska 26, 83-300, Kartuzy, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 679598.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 679598.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1023237.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.