eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 21 przy ul. Spasowskiego 14 w Koszalinie na przedszkole i żłobek miejski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07

Ogłoszenie nr 105649 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.

Koszalin: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 21 przy ul. Spasowskiego 14 w Koszalinie na przedszkole i żłobek miejski
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527576-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500000302


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin-Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 330920802, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3488600, 94 3488654, faks 94 3488625, e-mail regina.fibingier@um.koszalin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 21 przy ul. Spasowskiego 14 w Koszalinie na przedszkole i żłobek miejski

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP-5.271.1.21.2017.AB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 21 przy ul. Spasowskiego 14 w Koszalinie na przedszkole i żłobek miejski wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: "Szkoła Podstawowa Integracyjna nr 21 - zmiana funkcji na przedszkole i oddziały żłobka". ZAKRES RZECZOWY ROBÓT OBEJMUJE między innymi: Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze Roboty betoniarskie i zbrojarskie Roboty murarskie Dostawę i montaż elementów konstrukcji stalowej Roboty dekarskie Wykonanie robót izolacyjnych Roboty stolarskie i ślusarskie Roboty tynkarskie Roboty posadzkarskie Wykonanie elewacji budynku wraz z dociepleniem w technologii BSO Roboty malarskie Montaż i demontaż rusztowań Dostawę i montaż 2 dźwigów osobowych i 3 dźwigów towarowych Wykonanie wentylacji grawitacyjnej Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej Wykonanie instalacji wody zimnej, hydrantowej, ciepłej i cyrkulacji Wykonanie instalacji kanalizacji technologicznej, sanitarnej i deszczowej Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych Wykonanie wewnętrznych instalacji teletechnicznych Wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenu Wyposażenie technologiczne kuchni Wyposażenie szatni Wyposażenie pomieszczeń WC i łazienek Wykonanie zjazdu i wewnętrznej drogi pożarowej Uzupełnienie nawierzchni parkingu wewnętrznego Wymianę istniejących nawierzchni chodnikowych Wymianę istniejącego ogrodzenia terenu Urządzenie , wyposażenie i ogrodzenie placów zabaw Uzupełnienie i wykonanie nowych trawników WSKAŹNIKI TECHNICZNE BUDYNKU : ? powierzchnia zabudowy 1.280 m2 ? powierzchnia użytkowa 2.366 m2 ? kubatura 11.985 m3 WYPOSAŻENIE TECHNICZNO-INSTALACYJNE: Dźwigi: - 1 dźwig osobowy 3-przystankowy z napędem elektrycznym przeznaczony do transportu 8 osób przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych - 1 dźwig osobowy 2-przystankowy z napędem elektrycznym przeznaczone do transportu 8 osób przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych - 1 dźwig towarowy elektryczny 3-przystankowy - 2 dźwigi towarowe elektryczne 2-przystankowe Instalacje sanitarne w tym: - instalacje wewnętrzne c.o. - instalacje wewnętrzne wody zimnej, hydrantowej, ciepłej i cyrkulacji - instalacje wewnętrzne kanalizacji technologicznej, sanitarnej i deszczowej - instalacja wewnętrzna gazowa - instalacja wentylacji mechanicznej - instalacja wentylacji grawitacyjnej (przewody z rur stalowych Spiro, nasady kominowe) Instalacje elektryczne i teletechniczne w tym: - roboty demontażowe i przygotowawcze - tablice rozdzielcze i WLZ - instalacja gniazd wtyczkowych i oświetleniowa - instalacja zasilania wentylacji - instalacja telewizji RTV i satelitarnej - instalacje teletechniczne i okablowanie strukturalne - instalacja sygnalizacji pożaru SAP - instalacja oddymiania - instalacja monitoringu CCTV - instalacja SSWiN - instalacja przywoławcza - instalacja wideodomofonowa i interkomu - instalacja piorunochronna i połączeń wyrównawczych - badania i pomiary elektryczne - oświetlenie zewnętrzne Wyposażenie obiektu w tym: - wyposażenie technologiczne kuchni - wyposażenie szatni - wyposażenie pom. WC i łazienek - osłony grzejnikowe - wyposażenie placów zabaw PLANOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU: - Wykonanie zjazdu i wewnętrznej drogi pożarowej - Uzupełnienie nawierzchni parkingu wewnętrznego - Wymiana istniejących nawierzchni chodnikowych - Wymiana istniejącego ogrodzenia terenu - Urządzenie i ogrodzenie placów zabaw - Uzupełnienie i wykonanie nowych trawników Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji określa dokumentacja projektowa opracowana przez Pracownię Architektoniczną Beata Bartecka, ul. Zwycięstwa 148/408, 75-613 Koszalin, na którą składają się: 1) Projekt budowlany 2) Projekty wykonawcze poszczególnych branż 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załączniki do SIWZ. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wzorem umowy oraz warunkami zawartymi w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233000-9, 45331100-7, 45331210-1, 45333000-0, 45332000-3, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5853446.97
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Budowlano - Inżynieryjne "KOBET" Sp. z o.o., biuro@kobet.eu, ul. Połczyńska 64, 75-816, Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8182151.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8182151.89
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10185265.76
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: WYKONAWCA zamówienie wykona sam, za wyjątkiem robót w zakresie instalacji sanitarnych i wentylacji mechanicznych oraz instalacji elektrycznych i niskoprądowych, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców w tym, na których zasoby WYKONAWCA powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.