eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie projektu i dostawa podestów oraz foteli dla potrzeb modernizacji widowni Sali Pod Ratuszem, zlokalizowanej w Krakowie - Rynek Główny 1.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-25

Kraków: Wykonanie projektu i dostawa podestów oraz foteli dla potrzeb modernizacji widowni Sali Pod Ratuszem, zlokalizowanej w Krakowie - Rynek Główny 1.
Numer ogłoszenia: 105626 - 2007; data zamieszczenia: 25.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Ludowy, os. Teatralne 34, 31-948 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6802100, 6802106, fax 012 6802155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu i dostawa podestów oraz foteli dla potrzeb modernizacji widowni Sali Pod Ratuszem, zlokalizowanej w Krakowie - Rynek Główny 1..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu i dostawa podestów oraz foteli dla potrzeb modernizacji widowni Sali Pod Ratuszem, zlokalizowanej w Krakowie - Rynek Główny 1. Opis przedmiotu zamówienia został określony w postaci koncepcji modernizacji sceny, która stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, w szczególności : 1. wykonanie projektu wykonawczego wymiany widowni; 2. dostawę i montaż podestów; 3. dostawę i montaż foteli teatralnych w ilości 92 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający wymogi określone art. 22 ust. 1 ustawy, w tym warunki opisane poniżej: 1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł dla każdego zamówienia, tj. wykonawca w ramach jednego zamówienia dostarczył i zamontował fotele w obiektach instytucji kultury lub wykonawca zaprojektował i wykonał prace związane z modernizacją widowni w obiektach instytucji kultury; 2 Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. II.Ocena spełniania warunków udziału zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w art. 22 ust 1 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy; 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4. Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł każde zamówienie, wraz z podaniem: a. przedmiotu zamówienia (opisu czego dotyczyło zamówienie z podaniem ilości dostarczonych foteli) b. daty rozpoczęcia i zakończenia zamówienia (miesiąc/rok) c. nazwy zamawiającego d. całkowitej wartości brutto zamówienia; 5. Dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia dla każdej dostawy wymienionej w wykazie wykonanych zamówień - niniejszy dokument winien potwierdzać jednoznacznie fakt należytego wykonania zamówienia porównywalnego z przedmiotem przetargu, tj. powinien zawierać charakterystykę zamówienia oraz opinię zamawiającego o wykonawcy potwierdzającą należyte wykonanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludowy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba lub strona internetowa zamawiającego, a także na wniosek wykonawcy za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, pokój nr 32 (sekretariat), 31-948 Kraków, os. Teatralne 34..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiazany będzie przed podpisaniem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.