eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Zakup i dostawęa nici niewchłanialnych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Radom: Zakup i dostawęa nici niewchłanialnych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 105625 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego, ul. Tochtermana 1, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, fax 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawęa nici niewchłanialnych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zakresu określa się w granicach ok. 266 760,00 PLN netto na okres ok. 2 lat Przedmiot zamówienia: Jednowłóknowa, syntetyczna, nić poliamidowa, niewchłanialna, sterylna (nić skórna) L. P./WYMAGANY ROZMIAR/DŁUGOŚĆ NITKI W CM /OPIS PARAMETRÓW IGŁY 1.5/0,45,3/8 koła,obustronnie tnąca,16mm, +- 2 mm 2.4/0,45,3/8 koła, obustronnie tnąca,19mm, +- 2 mm 3.3/0,75,3/8 koła, obustronnie tnąca, 24mm, +- 3 mm 4.2/0,75,3/8 koła, obustronnie tnąca, 39mm, +- 3 mm 5.0,75,3/8 koła, obustronnie tnąca, 30mm, +- 3 mm UWAGA! 1. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniach jednostkowych oferowanego towaru była umieszczona jego nazwa w języku polskim. 2. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia - do oferty należy załączyć po 2 saszetki z każdego rodzaju.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Warunki szczegółowe: 1) Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2) Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed dniem wszczęcia postępowania), min 5 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3) Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę 4) Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - zał. Nr 1 do oferty. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp - zał. Nr 2 do oferty. 3.Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w warunkach szczegółowych pkt 2. ppkt 2). Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie i muszą zawierać co najmniej: wykonawcę dostawy, zakres zrealizowanej dostawy, wartość zrealizowanej dostawy, datę wykonania, odbiorcę dostawy, opinie odbiorcy wskazującą należyte wykonanie dostawy, podpis upoważnionego przedstawiciela odbiorcy dostawy - zał. Nr 4 do oferty, 4.Próbki oferowanego towaru - po 2 saszetki z każdego rodzaju. Wykonawca ma prawo do ubiegania się (na pisemny wniosek Wykonawcy) o zwrot kosztów za zużyte podczas oceny jakościowej próbki. Rozliczenie za zużyte próbki będzie się odbywało po cenach jednostkowych brutto określonych w ofercie danego Wykonawcy. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. a)deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub b)certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) lub c)zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego towaru. 7.Parafowany Wzór Umowy - zgodnie z Rozdziałem IV SIWZ. 8.Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym (zał. Nr 3 do oferty) 9.Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 9.1.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. 9.2.Informacja dla Wykonawców: 9.2.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 9.2.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Jakość (parametry mierzalne) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. Dr Tytusa Chałubińskiego ul. Lekarska 4 26-610 Radom III piętro, pok. 309 A, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:00, miejsce: RADOMSKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. Dr Tytusa Chałubińskiego ul. Lekarska 4 26-610 Radom III piętro, pok. 309 A, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.