eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie zabezpieczenia p.poż. budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Piłsudskiego 47 w Bielsku-Białej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07

Ogłoszenie nr 105624 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.

Bielsko-Biała: Wykonanie zabezpieczenia p.poż. budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Piłsudskiego 47 w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523172-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny 072181741, ul. Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 33 4971680, faks 33 4971786, 8227539, e-mail inwest@um.bielsko.pl, inwest.jp@um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zabezpieczenia p.poż. budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Piłsudskiego 47 w Bielsku-Białej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IN-III.271.1.24.2017.KS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z wykonaniem zabezpieczenia p.poż budynku Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Piłsudskiego 47 w Bielsku-Białej, t.j. zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż systemu sygnalizacji pożaru (SSP), awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, wydzieleń przeciwpożarowych oraz malowanie ścian i sufitów, obejmujące w szczególności: A: - opracowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, Postanowieniem Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 31 marca 2016r., ekspertyzą techniczną, programem funkcjonalno-użytkowym - dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń p.poż. (koncepcji, dokumentacji wykonawczej), - wykonanie na podstawie projektu wykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego systemu zapewniającego pełną ochronę obiektu poprzez SSP oraz ochronę korytarzy i klatki schodowej dla awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, - dostawę, zainstalowanie i zaprogramowanie centrali SSP, - dostawę i zainstalowanie nowych urządzeń inicjujących przekazywanie informacji o wystąpieniu pożaru do centrali alarmowej systemu sygnalizacji pożaru, - dostawę i zainstalowanie sygnalizatorów głosowych, - dostawę i montaż lamp oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, - dostawę i montaż kurtyn p.poż. - budowę nowego okablowania: pętli dozorowej linii sterowniczych, lamp oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, zaworu bezpieczeństwa instalacji hydrantowej, - przebudowę wyłącznika głównego na wyłącznik przeciwpożarowy wraz z jego sterowaniem - odtworzenie pomieszczeń po demontażu i montażu do stanu pierwotnego, - zintegrowanie systemu z istniejącym systemem oddymiania w obiekcie oraz trzymaczami elektromagnetycznymi i kurtynami p.poż. - przetestowanie systemu pod kątem poprawności działania, uruchomienie i wykonanie pomiarów okablowania, sporządzenie pomiarów i protokołów - wydzielenie pomieszczeń przewidzianych na oddział przedszkolny na parterze jako odrębnej strefy bezpiecznej - malowanie pomieszczeń na I i II piętrze budynku oraz wymiana posadzki parkietowej w małej sali gimnastycznej przeznaczonej na odział przedszkolny - wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. B: - dostawę i montaż drzwi p.poż. - malowanie pomieszczeń na parterze budynku oraz korytarza w piwnicy budynku - opracowanie dokumentacji powykonawczej - przygotowanie scenariusza pożarowego dla obiektu, - wykonanie nowej Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu uwzględniającej specyfikę pracy i możliwości nowego systemu SSP oraz oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego zatwierdzonej przez osobę uprawnioną odrębnymi przepisami w tym zakresie, - przeszkolenie pracowników placówki z zakresu obsługi i eksploatacji SSP oraz oświetlenia ewakuacyjnego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45312100-8
Dodatkowe kody CPV: 45214000-0, 45400000-0, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT635351.87
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MAKPOŻ Katarzyna Midor, , ul. Dobra 7, 43-325, Łodygowice, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 775194.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 775194.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 775194.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.