eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. oraz Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-19

Ogłoszenie nr 10561 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.

Słupsk: Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. oraz Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 355444-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o., Redzikowo 16B, 76-200 Słupsk, osoba do kontaktu Pan Andrzej Miecznikowski tel. 59 841 25 55 Kompleks Basenowo - Rekreacyjny w Bytowie Spółka z o.o., ul. Adama Mickiewicza 15, 77-100 Bytów, osoba do kontaktu Pan Krzysztof Zwara tel. 58 822 15 00

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 22056895400000, ul. Redzikowo  , 76200   Słupsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 841 25 55, faks 59 841 25 55 wew. 36, e-mail prezes@parkwodnyredzikowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.osir.slupsk.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Gminna Spółka Prawa Handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Zamawiającym upoważnionym do wspólnego przeprowadzenia postępowania jest Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz na podstawie zawartego porozumienia w imieniu Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. Każdy z Zamawiających zawarł odrębną umowę wynikającą z niniejszego zamówienia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. oraz Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. w Parku Wodnym Redzikowo oraz Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie Spółka z o.o. w roku 2017 obejmująca w szczególności: 1.1. Ośrodek Sportu i Rekreacji Gminy Słupsk Spółka z o.o. 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2) wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w "zakresie obowiązków ratownika", który stanowi Załącznik Nr 10 do SIWZ, 3) przestrzeganie instrukcji stanowiących Załączniki Nr 9-12 do SIWZ, 4) obsługę ratowniczą pływalni, w skład której wchodzą: a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,3 do 1,8 m) z sześcioma torami dla zawodników, b) basen rekreacyjny o kształcie półkola, którego głębokość zmienia się od 0 do 1,3 m z dwoma torami do nauki pływania, c) zjeżdżalnia wodna o długości 57 m, d) gejzer wodny, bicze ozdobne, sztuczna rzeka, e) 2 whirpoole, f) lądowisko zjeżdżalni i przyległa niecka, g) brodzik dla dzieci o głębokości 0,35 m, h) basen zewnętrzny kolisty o średnicy 10, m i głębokości 1,5 m. 5) aktualnie obowiązujące godziny otwarcia Parku Wodnego Redzikowo: a) poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00 b) sobota - niedziela, święta 8:00 - 22:00 Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Parku Wodnego Redzikowo. 6) wymaga się, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Parku Wodnego Redzikowo była zgodna z wytycznymi Załącznika Nr 12 do SIWZ - Stanowiska ratowników-strefy OSiR Redzikowo, 7) Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany będzie w szczególności do: a) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie Parku Wodnego Redzikowo, b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, c) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi, d) wykonywania wszystkich obowiązków określonych w "zakresie obowiązków ratownika", stanowiących Załącznik Nr 10 do SIWZ, e) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązującego Regulaminu Parku Wodnego Redzikowo (Załącznik Nr 9 do SIWZ), przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z pływalni, o obowiązujących na terenie Parku Wodnego Redzikowo przepisach, f) zapewnienia ciągłości obsady stanowiska ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt oraz przerwy technologicznej, g) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania, h) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, i) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, j) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym "Dziennika pracy ratowników" i "Dziennika pracy punktu sanitarnego", k) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach, określonych w Załączniku Nr 10 i 12 do SIWZ, l) przestrzegania procedur obowiązujących w Parku Wodnym Redzikowo, m) zapewnienia, aby każdy ratownik realizujący przedmiot niniejszego zamówienia, posiadał: ? aktualne uprawnienia nadane przez organizację ratowniczą posiadającą zgodę na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydane przez Ministra Właściwego do Spraw Wewnętrznych, ? zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, ? zaświadczenie o odbytym badaniu lekarskim, ? orzeczenie o odbytym badaniu do celów sanitarno - epidemiologicznych, ? zaświadczenie o odbyciu aktualnego szkolenia BHP 8) szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 25 360 a) do wyliczeń przyjęto następujące założenia: ? planowana przerwa technologiczna - 12 dni, ? dni świąteczne, w których pływalnia będzie nieczynna: 8 dni b) przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu ofertowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy 1.2. Kompleks Basenowo - Rekreacyjny w Bytowie Spółka z o.o. 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni, 2) kontrolę nad przestrzeganiem postanowień regulaminów obiektu przez wszystkich jego użytkowników, które stanowią Załącznik nr 13 do SIWZ, 3) przestrzeganie instrukcji, które stanowią Załącznik nr 13-17 do SIWZ, 4) obsługę ratowniczą pływalni, w skład której wchodzą: a) basen sportowy o długości 25 m i szerokości 12,5 m (głębokość niecki zmienia się od 1,35 m do 1,8 m) z 6 torami dla zawodników, b) basen rekreacyjny (227,30 m2 lustra wody) o głębokości od 0,90 m do 1,20 m z atrakcjami: ? dzika rzeka, ? wewnętrzna zjeżdżalnia rodzinna, ? leżanki z masażami, ? masaże poziome i pionowe, ? ławeczki, ? gejzery wodne, ? dwa tory do nauki pływania, c) brodzik dla dzieci (25,17 m2 lustra wody) o głębokości od 0,140 m do 0,35 m wraz ze zjeżdżalnią "słonik", d) dwa baseny jacuzzi, e) dwie zjeżdżalnie zewnętrzne o długości 71 i 63 m z oddzielnymi hamowniami, 5) aktualnie obowiązujące godziny otwarcia Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie: a) poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00 b) sobota - niedziela, święta 8:00 - 22:00 Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w godzinach otwarcia (funkcjonowania) Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie. 6) wymaga się, aby liczba ratowników pełniących dyżur w wyznaczonych strefach Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie była zgodna z wytycznymi Załącznika nr 16 do SIWZ Stanowiska Ratowników - Strefy Bytów i Załącznika nr 17 do SIWZ - Planowane godziny pracy Bytów, 7) Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zobowiązany będzie w szczególności do: a) kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego na terenie Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie, b) udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej w godzinach otwarcia obiektu, c) zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni stosownie do obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 656) wraz z aktami wykonawczymi, d) wykonywania wszystkich obowiązków określonych w "zakresie obowiązków ratownika", stanowiących Załącznik Nr 14 do SIWZ, e) prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązujących Regulaminów Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytówie (Załącznik Nr 13 do SIWZ), przepisów BHP i ppoż., w tym pouczania grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych korzystających z pływalni, o obowiązujących na terenie Kompleksu Basenowo - Rekreacyjnego w Bytowie przepisach, f) zapewnienia ciągłości obsady stanowiska ratowniczych na pływalni w godzinach pracy pływalni z wyłączeniem wybranych świąt oraz przerwy technologicznej, g) zapewnienia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy za kontrolę i nadzór prawidłowości realizacji powierzonego zadania, h) bieżącego wyposażenia ratowników w stroje i obuwie zgodne z wymogami BHP, i) dbania o stanowisko ratownicze oraz konserwację powierzonego sprzętu, j) prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w tym "Dziennika pracy ratowników" i "Dziennika pracy punktu sanitarnego", k) przestrzegania zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach, określonych w Załączniku Nr 14 do SIWZ, l) przestrzegania procedur obowiązujących w Kompleksie Basenowo - Rekreacyjnych w Bytowie, m) zapewnienia, aby każdy ratownik realizujący przedmiot niniejszego zamówienia, posiadał: ? aktualne uprawnienia nadane przez organizację ratowniczą posiadającą zgodę na wykonywanie ratownictwa wodnego, wydane przez Ministra Właściwego do Spraw Wewnętrznych, ? zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, ? zaświadczenie o odbytym badaniu lekarskim, ? orzeczenie o odbytym badaniu do celów sanitarno - epidemiologicznych, ? zaświadczenie o odbyciu aktualnego szkolenia BHP 8) szacunkowa ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) wynosi: 20 400, a planowane godziny i liczba ratowników została określona w załączniku nr 17 do SIWZ a) do wyliczeń przyjęto następujące założenia: ? planowana przerwa technologiczna - 7 dni, ? dni świąteczne, w których pływalnia będzie nieczynna: 4 dni b) przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratowniczej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny. W oparciu o szacunkową ilość godzin ratowniczych powinna zostać obliczona cena ofertowa. Cena ofertowa służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej, natomiast rozliczenia następowały będą według faktycznej ilości godzin ratowniczych na podstawie cen jednostkowych przedstawionych w formularzu ofertowym. Szacunkowa ilość godzin ratowniczych nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy 2. Usługi stanowiące przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie harmonogramu zgodnie z zapisami wzoru umowy, stanowiącej Załącznik Nr 8 i 8A do SIWZ. 3. Usługi będące przedmiotem zamówienia winny być wykonywane w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 656). 4. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych nie będzie to leżało w interesie Zamawiających. 5. W związku z ograniczeniem przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiających. 6. Rozliczenie w toku realizacji zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane zabezpieczenie ratownicze i cenę jednostkową zadeklarowaną w ofercie. 7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 i 8A do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71317200-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT702873.60
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Słupskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe,  ,  ul. Szczecińska 99,  76-200,  Słupsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 868982,40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 868982,40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 899184,00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.