eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa ul. Kiwerskiej na odcinku od ul. Lektykarskiej do ul.Gombrowicza w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Warszawa: Przebudowa ul. Kiwerskiej na odcinku od ul. Lektykarskiej do ul.Gombrowicza w Warszawie
Numer ogłoszenia: 105607 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Kiwerskiej na odcinku od ul. Lektykarskiej do ul.Gombrowicza w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Kiwerskiej na odcinku od ul. Lektykarskiej do ul. Gombrowicza w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres: w branży drogowej - m.in. organizacja ruchu na czas budowy, roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, wywiezienie ziemi i gruzu z rozbiórki, wykonanie koryta, ułożenie warstw konstrukcyjnych, krawężników, ław pod ścieki z elementów prefabrykowanych betonowych, wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej, regulacja pionowa studzienek, ułożenie nawierzchni jezdni, zatok parkingowych, zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej, wykonanie chodników z płyt betonowych o wymiarach 40x40x8cm, wykonanie elementów małej architektury, urządzenie zieleni przyulicznej. W zakresie branży oświetlenie uliczne - demontaż istniejącej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego, montaż 13 nowych latarń, przestawienie 1 słupa oświetleniowego wraz z montażem nowej lampy oświetleniowej, ułożenie nowych kabli w rurze ochronnej oraz powiązanie sieci kablowych z liniami oświetleniowymi sąsiednich ulic, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Wykonanie stałej organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przekazane jako załączniki do SIWZ. Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a) ww. dokumentację projektową; b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót ; c) aprobaty techniczne lub inne dokumenty, o których mowa w art. 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych; W trakcie przebudowy ul. Kiwerskiej, tj. po zdjęciu asfaltu i podbudowy a przed ułożeniem nowych warstw konstrukcyjnych przy nieruchomości Kiwerska Nr 32 Wykonawca zobowiązany jest udostępnić teren celem wykonania przez przez Osiedle Łabędzia Sp. z o.o. przyłącza kanalizacji ogólnospławnej, na długości 4,5 mb, oznaczonej w dokumentacji projektowej (według załącznika nr 1 do SIWZ) - kolorem różowym na rysunku nr 1 - Projekt zagospodarowania terenu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana, w oparciu o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, modernizacji lub remontu drogi lub jej części o nawierzchni z kostki brukowej lub o nawierzchni z asfaltu pod warunkiem, że w ramach tego zadania były wykonywane roboty brukarskie, wraz z budową, modernizacją lub remontem oświetlenia drogi lub jej części, na łączną kwotę brutto minimum 500 000,00 zł., w tym wartość oświetlenia drogi lub jej części na kwotę brutto minimum 50 000,00 zł. W przypadku wykazania drogi o nawierzchni asfaltowej, kwota 500 000,00 zł nie obejmuje kosztu wykonania nakładki asfaltowej. Zamiennie można wykazać się realizacją dwóch zamówień, w tym: jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, modernizacji lub remontu drogi lub jej części o nawierzchni z kostki brukowej lub o nawierzchni z asfaltu pod warunkiem, że w ramach tego zadania były wykonywane roboty brukarskie - o wartości brutto minimum 450 000,00 zł. (w przypadku nawierzchni asfaltowej - bez kosztu wykonania nakładki asfaltowej) i jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, modernizacji lub remontu oświetlenia drogi lub jej części, o wartości brutto minimum 50 000,00 zł. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wyjaśnienie: przez termin budowa należy rozumieć wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu a także odbudowę, rozbudową, przebudowę obiektu budowlanego. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana, w oparciu o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. oraz o dokumenty wymienione w pkt.III.4.1) poz.1 niniejszego ogłoszenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana, w oparciu o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz aktualnie obowiązującymi przepisami lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, do sprawowania funkcji (po jednej osobie), które skieruje do realizacji zamówienia: 1) kierownika budowy w specjalności drogowej, 2) kierownika robót branżowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektroenergetycznych. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (wg wzoru w zał. 12 do SIWZ), że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa powyżej posiadają wyżej wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana, w oparciu o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. oraz o dokumenty wymienione w pkt.III.4.1) poz. 2 i 3 niniejszego ogłoszenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana, w oparciu o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)OFERTA - zgodna w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten podpisuje pełnomocnik albo wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną. 2) Zestawienie urządzeń i materiałów równoważnych (wg wzoru w zał. nr 13 do SIWZ) oraz dokument lub dokumenty, które wykażą spełnienie warunków równoważności oferowanych robót budowlanych (w tym materiałów i urządzeń) opisywanym przez Zamawiającego - dotyczy Wykonawców, którzy powołują się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przekazane jako załączniki do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ten podpisuje pełnomocnik. 3)Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza kopia. 4) W przypadku, gdy wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5) Zamawiający zaleca złożenie dokumentu, zawierającego dane aktualne na dzień upływu terminu składania ofert oraz potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowa spółki cywilnej, statut, itp.), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, którego dokument dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) Wystąpienia awarii, powstałej bez winy Wykonawcy, mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Zmiana terminu umownego, zostanie określona po usunięciu skutków awarii, 2)Wystąpienia opóźnień spowodowanych działaniem organów lub jednostek uczestniczących w procesie budowlanym, prowadzonym zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zmiana terminu zostanie określona po potwierdzeniu opóźnień. 3)Losowej przyczyny zmiany nadzoru technicznego ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego. 4)Losowej przyczyny zmiany podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego w wyniku którego, zawarto niniejszą umowę posłużył się doświadczeniem podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać się odpowiednio doświadczeniem wymaganym przez zamawiającego, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszej umowy. Zmiana podwykonawcy nie powoduje zmiany terminu realizacji zamówienia. 5)Konieczności wprowadzenia zmian terminów i wysokości fakturowania częściowego (bez zmiany kwoty umownej) w przypadku aneksowania umowy z przyczyn określonych w ust.2, punktach 1) i 2).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersję papierową SIWZ można uzyskać w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany Urzędu m.st.Warszawy, przy ul.Żeromskiego 29, pok. 385, w godz. 8.30 -15.30 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany Urzędu m.st.Warszawy, przy ul.Żeromskiego 29, pok. 385. Otwarcie w tym samym dniu o godz.10.15., sala 352..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt.III.4.1) składa i podpisuje pełnomocnik, natomiast w pkt.III.4.2) składają i podpisują wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. Dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone składa(ją) wykonawca(cy), który(rzy) spełnia(ją) warunek udziału w postępowaniu (warunek podlega sumowaniu). Oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, którego dokument dotyczy. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składa oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt III.4.1), pkt. III.4.2) oraz dokumenty w pkt III.6) niniejszego ogłoszenia, ze szczególnym uwzględnieniem aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający, określając w pkt III.3.4) oraz w pkt III.4.1 poz.2) niniejszego ogłoszenia wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydawane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej), z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r, nr 243, poz. 1623 ze zmianami), oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394 ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.