eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › WYKONANIE NAWIERZCHNI I WYMIANA OGRODZENIA NA TERENIE JW. NR 2568 W WĘGORZEWIE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Giżycko: WYKONANIE NAWIERZCHNI I WYMIANA OGRODZENIA NA TERENIE JW. NR 2568 W WĘGORZEWIE.
Numer ogłoszenia: 105567 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67643 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAWIERZCHNI I WYMIANA OGRODZENIA NA TERENIE JW. NR 2568 W WĘGORZEWIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nawierzchni (parkingu dla samochodów osobowych) z wymianą ogrodzenia na terenie Jednostki Wojskowej nr 2568 w Węgorzewie ul. Bema 7. Zakres robót budowlanych obejmuje: parking za budynkiem nr 44 JW. 2568 Węgorzewo ul. Bema 7: Wykarczowanie drzewa, Usuniecie warstwy ziemi urodzajnej gr 15 cm Wykonanie wykopów koparkami , ręczne plantowanie i oczyszczenie terenu z pozostałości Wykonanie trawników z siewem i nawożeniem Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie gr 10 cm Wykonanie podsypki cementowo - piaskowej z zagęszczeniem mechanicznym Wykonanie rowków pod krawężniki Wykonanie ławy z oporem pod krawężniki Ustawianie krawężników na podsypce cementowo- piaskowej Układanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr 8 cm Układanie rur fi 160 łączonych na wcisk dla sieci burzowej Postawienie studzienek kanalizacyjnych Osadzenie wpustów ulicznych Osadzenie słupków do znaków drogowych Ogrodzenie za budynkiem nr 44 JW. 2568 Węgorzewo ul. Bema 7: rozebranie starego ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych rozbiórka elementów konstrukcji betonowej cokołu wykonanie wykopów pod fundament cokołu wykonanie cokołu betonowego wykonanie ogrodzenia z paneli stalowych osadzenie słupków przy bramowych montaż bram z furtka zabezpieczenie z drutu kolczastego na słupkach plantowanie terenu wywiezienie gruzu w wyznaczone miejsce Chodnik i plac przy budynku nr 1 JW. 2568 Węgorzewo ul. Bema 7 Ręczne wykopy wąsko przestrzenne przy budynku Wykonanie izolacji przeciw wilgociowej powłoki bitumiczne Docieplenie ścian płytami styropianowymi gr 10cm Izolacja przeciwwilgociowa z foli Wymiana rur deszczowej z osadnikiem Zasypanie wykopów Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej Rozebranie chodników z płyt chodnikowych Mechaniczne wykona nie koryta na całej powierzchni Podsypka piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym Rowki pod krawężniki Wykonanie ławy betonowej zwykłej pod krawężniki Ustawianie krawężników na podsypce cementowo- piaskowej Układanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr 8 cm Przełożenie istniejącej kostki kamiennej Wywóz ziemi i gruzu Warunki realizacji zadania: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 08.05.2013r. do 14.05.2013r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Franciszkiem Zaleskim tel.874295259 lub 874295263. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 10 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia; Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład). Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Utylizację materiałów pochodzących z budowy należy ująć w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonanie utylizacji należy dołączyć do dokumentów najpóźniej w dniu odbioru robót. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującą Normą Obronną NO-04-A004-8:2006. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym, w Jednostce Wojskowej Nr 2568 w Węgorzewie przy ul. Bema 7. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 2568 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. Podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy podwykonawcy z dalszym podwykonawcą...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Transportowo Budowlany Adam RÓŻYŃSKI, ul. Marii Konopnickiej 24, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 439022,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 312580,00

  • Oferta z najniższą ceną: 312580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 488728,06

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.