eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Likwidacja wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego, w szczególności odpady o kodach 17 06 01* - materiały izolacyjne zawierające azbest oraz 17 06 05* - materiały budowlane zawierające azbest

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07

Ogłoszenie nr 105492 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.

Września: Likwidacja wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego, w szczególności odpady o kodach 17 06 01* - materiały izolacyjne zawierające azbest oraz 17 06 05* - materiały budowlane zawierające azbest
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 514780-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 63126570000000, ul. ul. Fryderyka Chopina 10, 62300 Września, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 616 402 051, e-mail starostwo@wrzesnia.powiat.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wrzesnia.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Likwidacja wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego, w szczególności odpady o kodach 17 06 01* - materiały izolacyjne zawierające azbest oraz 17 06 05* - materiały budowlane zawierające azbest

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

272.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu wrzesińskiego, w szczególności odpady o kodach 17 06 01* - materiały izolacyjne zawierające azbest oraz 17 06 05* - materiały budowlane zawierające azbest. KOD CPV - 90650000-8. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: a) DEMONTAŻ wyrobów zawierających azbest, przez co rozumie się rozbiórkę elementów zawierających azbest, pakowanie, zważenie, załadunek, zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, transport odebranych odpadów przystosowanym do tych celów pojazdem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2016, poz. 1834 z późn. zm.), przekazanie odpadów do unieszkodliwienia na składowisko do tego przeznaczone. b) ODBIÓR wyrobów zawierających azbest, przez co rozumie się zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, pakowanie, zważenie odpadów, uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, transport odebranych odpadów przystosowanym do tych celów pojazdem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2016, poz. 1834 z późn. zm.), przekazanie odpadów do unieszkodliwienia na składowisko do tego przeznaczone. c) ponadto wykonawca w ramach ceny ofertowej musi zapewnić: 1) sporządzanie planu pracy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania przedmiotu umowy, 2) wykonawca zobowiązuje się zgłosić rozpoczęcie i zakończenie prac do odpowiednich organów zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac. Ponadto zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające zgłoszenie przystąpienia do prac zamawiającemu, 3) wykonawca zobowiązuje się na bieżąco przedkładać Zamawiającemu planowany (w uzgodnieniu z wnioskodawcami) do wykonania harmonogram prac zawierający terminy demontażu oraz terminy odbioru wyrobów azbestowych z poszczególnych nieruchomości, ponadto zobowiązany jest na bieżąco informować zamawiającego o zmianach w harmonogramie prac, 4) nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie miejsca pracy, 5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia prac lub w związku z nimi, 6) wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego ważenia wyrobów zawierających azbest u poszczególnych wnioskodawców oraz odbioru ich w godzinach pracy urzędu gminy właściwego dla miejsca położenia nieruchomości. Ważenie zdemontowanych i odbieranych odpadów zawierających azbest musi odbywać się w obecności właściciela nieruchomości oraz wyznaczonych przedstawicieli gminy, z tej czynności sporządzony zostanie protokół odbioru prac podpisany przez przedstawiciela wykonawcy, wnioskodawcę i upoważnionego przedstawiciela gminy, 7) do obowiązków wykonawcy należeć będzie również sporządzenie tabelarycznego rozliczenia wykonanych prac zawierającego: gminę, nazwę i adres wnioskodawcy, miejsce wykonanych prac, rodzaj wykonanych prac, ilość w Mg zdemontowanego i unieszkodliwionego azbestu, wartość wykonanych prac, 8) wykonawca dostarczy zamawiającemu karty przekazania odpadów na składowisko odpadów, którego prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwienie tego typu odpadów, w tym zestawienie kart przekazania odpadu. Karta przekazania odpadów, winna zawierać dokładne dane gminy, z której były odbierane wyroby zawierające azbest oraz wyszczególnienie ich ilości, a także poświadczenie unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonej partii odpadów) wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także odpowiada za zniszczenia własności prywatnej spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją tego zadania. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie według wniosków wpływających od osób zainteresowanych. 4. Termin wykonywanych prac musi być uzgodniony z wnioskodawcą i przekazany do osoby odpowiedzialnej za kontakty przy realizacji zadania. 5. Obszar realizacji zamówienia - nieruchomości położone na terenie powiatu wrzesińskiego. 6. Dla wyliczeń kosztów demontażu wyrobów zawierających azbest przyjmuje się, że waga płyty cementowej o wymiarach 1m x1m wynosi 15 kg. 7. Stawka VAT - 8%. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2016, poz. 1987 z późn. zm.); b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. 2017, poz. 519 z późn. zm.) c) ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 3 poz. 20 z późn. zm.) d) ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2016, poz. 1834 z późn zm.) e) rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. 2005, nr 216, poz. 1824) f) rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004, nr 71, poz. 649 z późn. zm.) g) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w którym były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. 2011, nr 8, poz. 31) h) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. 2016, poz. 290 z późn. zm.) 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace określone poniżej - w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace rozbiórkę elementów zawierających azbest, pakowanie, ważenie, załadunek, zabezpieczenie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami, uporządkowanie miejsc po usunięciu odpadów, transport odebranych odpadów przystosowanym do tych celów pojazdem zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. 2016, poz. 1834 z późn. zm.), przekazanie odpadów do unieszkodliwienia na składowisko do tego przeznaczone. 10. W związku z realizacją przedsięwzięcia planuje się wykonanie poniższych prac w zakresie przedstawionym poniżej: Lp. Rodzaj usługi Planowana ilość [Mg] 1. DEMONTAŻ 120 2. ODBIÓR 345 Podane powyżej ilości są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie przewidywanego zapotrzebowania. W przypadku, w którym faktycznie wykonana ilość nie osiągnie podanej maksymalnej wielkości orientacyjnej, wykonawca nie będzie mógł żądać odszkodowania lub wypłaty wynagrodzenia stanowiącego różnicę między wynagrodzeniem określonym w ofercie a wynagrodzeniem za faktycznie wykonany przedmiot zamówienia. Na dzień 22.05.2017r. wpłynęło do Zamawiającego 39 wniosków o sfinansowanie usuwania wyrobów zawierających azbest, w tym: 3 szt. dotyczące demontażu - łącznie 2,70 Mg oraz 36 szt. dotyczące odbioru - łącznie 105,36 Mg, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia powyższych ilości w przypadku rezygnacji osób wykorzystujących wyroby azbestowe z deklarowanego ich usunięcia. Ostateczną liczbę zgłoszonych wniosków wykonawca uzyska w dniu 31 sierpnia 2017 r,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90650000-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT189722.22
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert8
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EKO TW Sp.zo.o., , Czermin 67 a, 63-304, Czermin, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: pl
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: pl

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159405.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121224.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195858.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.