eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną przy ul. Poznańskiej w Czapurach, gmina Mosina

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-07

Ogłoszenie nr 105489 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.

Mosina: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną przy ul. Poznańskiej w Czapurach, gmina Mosina
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 71514


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 82424, 76270


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina, krajowy numer identyfikacyjny 63125862600000, ul. Pl. 20 Października 1, 62050 Mosina, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 618 109 500, faks 618 109 558, e-mail inwestycje@mosina.wokiss.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mosina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej wraz z salą gimnastyczną przy ul. Poznańskiej w Czapurach, gmina Mosina

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Budynek o następujących gabarytach: powierzchnia zabudowy - 1.766,83 m2 powierzchnia użytkowa - 2.247,47 m2 wysokość - 12,47 m kubatura - 19.805,34 m3 usytuowany w Czapurach, gm. Mosina przy ul. Poznańskiej. Zadanie obejmuje wybudowanie trzykondygnacyjnego budynku dydaktycznego oraz budynku sali gimnastycznej. Zamawiający przewiduje limit finansowania zadania, zgodnie z limitem wydatków na wieloletni program inwestycyjny w latach 2017-2019: 1. w 2017 r. - 3.000.000,00 zł 2. w 2018 r. - 3.500.000,00 zł 3. w 2019r. - pozostała kwota Roboty obejmują m. innymi następujący zakres prac : I. Roboty ogólnobudowlane: 1) obsługa geodezyjna 2) wycinka drzew 3) roboty wyburzeniowe 4) roboty ziemne 5) fundamenty 6) ściany i stropy 7) dach konstrukcja i pokrycie 8) posadzki 9) ścianki działowe 10) tynki 11) okładziny wewnętrzne 12) malowanie pomieszczeń 13) ślusarka 14) stolarka otworowa 15) elewacje z ociepleniem 16) izolacja fundamentów 17) opierzenia, rynny , rury spustowe 18) wejścia do budynku, pochylnie dla niepełnosprawnych II. Instalacje sanitarne 1) biały montaż 2) instalacja wodociągowa wraz z kompletem montażowym przyborów instalacyjnych 3) instalacja wodno- kanalizacyjna wraz z kompletem montażowym przyborów instalacyjnych 4) instalacja centralnego ogrzewania 5) instalacja gazowa 6) kotłownia ( opalana gazem ) 7) wentylacja mechaniczna 8) przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne, deszczowe III. Instalacje elektryczne 1) instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne 2) instalacja oddymiania 3) instalacja odgromowa i wyrównawcza 4) instalacje komputerowe 5) instalacje sygnalizacyjne i przyzywowe 6) instalacja dzwonkowa 7) instalacja nagłośnienia 8) okablowanie strukturalne IV. Roboty drogowe 1) drogi wewnętrzne 2) zieleń V. Instalacje alarmowe i monitoringu VI. Wyposażenie 1) winda 2) ławki, kosze na odpady, stojak na rowery VII. Prace formalno-prawne 1. Opracowanie dokumentacji powykonawczej Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: 1) Rysunki ze zmianami wraz z kwalifikacją zmian przez osobę uprawnioną do tego 2) Protokoły odbiorów częściowych i końcowych 3) Kompletny zakończony dziennik budowy 4) Protokóły z pomiarów i sprawdzeń. 5) Zestawienie wbudowanych, zatwierdzonych materiałów wraz aprobatami i certyfikatami 6) Inwentaryzacja geodezyjna - powykonawcza 7) Świadectwo energetyczne obiektu 8) instrukcje obsługi wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, 2. Dokonanie niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie rozruchu technologicznego, protokolarne przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem przedstawicieli Zamawiającego. 3. Przeszkolenie personelu eksploatacyjno-konserwatorskiego w zakresie budowy urządzeń, kontroli ich pracy elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznanie personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii itp. 4. Opracowanie instrukcji użytkowania obiektu 5. Opracowanie instrukcji p.poż obiektu oraz wyposażenie w podręczny sprzęt p.poż. i oznakowanie. 6. Inne protokoły lub uzgodnienia niezbędne do odbioru końcowego i przekazania obiektu do użytkowania. UWAGI: 1. Na podstawie wszystkich w/w dokumentów należy dokonać wyceny całości prac i przewidzieć jak najdokładniej wszystkie możliwe rzeczy, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. 2. Wskazana wizja lokalna Oferenta w miejscu przyszłego placu budowy oraz na istniejącym obiekcie szkolnym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45262522-6, 45111200-0, 45320000-6, 45261210-9, 45400000-1, 45431000-7, 45410000-4, 45330000-9, 45331100-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT9208407.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
CIEPŁOWNIK EKOINWESTYCJE Sp. z o.o. sp. k., biuro@cieplownik.pl, ul. Grunwaldzka 475, 62-064, Plewiska, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10642504,96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10642504,96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10642504,96
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.