eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pnBudowa komunalnych budynków mieszkalnych przy ul. Jana Pawła II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Wałbrzych: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: Budowa komunalnych budynków mieszkalnych przy ul. Jana Pawła II.
Numer ogłoszenia: 105460 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70182 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn: Budowa komunalnych budynków mieszkalnych przy ul. Jana Pawła II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Budowa komunalnych budynków mieszkalnych przy ul. Jana Pawła II Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje: wykonanie dodatkowych instalacji teletechnicznych (instalacja TV Sat, instalacja cyfrowej TV naziemnej, instalacja światłowodowa, instalacja komputerowa w mieszkaniach) wykonanie rurarzu instalacji teletechnicznej pomiędzy skrzynkami teletechnicznymi klatkach schodowych a studzienką teletechniczną na zewnątrz budynku w strefie wejściowej, wykonanie instalacji zasilania zmywarek. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty, w celu dokonania prawidłowej wyceny wszystkich niezbędnych prac do wykonania przedmiotu zamówienia. Niezapoznanie się Wykonawcy ze stanem faktycznym nie będzie podstawą do wnoszenia roszczeń. - Teren budowy zostanie protokolarnie przekazany Wykonawcy przez Generalnego Wykonawcę. W związku z tym Wykonawca zobowiązany będzie przestrzegać wewnętrznych procedur i uregulowań w zakresie BHP Generalnego Wykonawcy. - Wykonawca przejmuje rękojmię za wady na elementy wykonane przez Generalnego Wykonawcę, w które będzie ingerował w celu wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z § 21 ust. 2 projektu umowy. - Wykonawca usunie wszelkie szkody powstałe z jego winy w wykonywanych przez Generalnego Wykonawcę elementach w terminach uzgodnionych z Generalnym Wykonawcą, Inwestorem Zastępczym i Zamawiającym oraz przejmie rękojmię za wady na naprawionych przez siebie elementach, zgodnie z § 7 ust. 22 projektu umowy. - Wykonawca ma obowiązek sporządzić Harmonogram rzeczowo-finansowy w porozumieniu z Generalnym Wykonawcą, dostosowując kolejność wykonywanych prac do harmonogramu Generalnego Wykonawcy oraz uzyskać akceptację tego harmonogramu przez Generalnego Wykonawcę, zgodnie z § 8 ust. 1 i ust. 2 projektu umowy. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., Gen. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200919,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 239386,71

  • Oferta z najniższą ceną: 239386,71 / Oferta z najwyższą ceną: 239918,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.