eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Wykonanie termomodernizacji szpitala PCM S.A. w Prudniku



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Prudnik: Wykonanie termomodernizacji szpitala PCM S.A. w Prudniku
Numer ogłoszenia: 105429 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne S.A. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4067800, 0608492885, fax 077 4067800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji szpitala PCM S.A. w Prudniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -dostawa i wymiana 122 szt. okien drewnianych na okna PCV o powierzchni 266,22m2 wraz z nawiewnikami; -dostawa i wymiana okien drewnianych w ilości 116szt. na okna drewniane o powierzchni 351,78m2; -dostawa i wymiana 1 szt. drzwi na drzwi PCV na powierzchni 3,47m2; -wykonanie docieplenia stropu nad druga kondygnacją o powierzchni 1350,69m2 wełną mineralną o gr 20cm; -wykonanie docieplenia dachu nad częścią gospodarczą na powierzchni 156,80m2 wełną mineralna o gr. 20cm. -wykonanie innych robót towarzyszących przy powyższych pracach m.in. tynkowanie, malowanie starych tynków wewnętrznych ścian, malowanie tynkowanych ościeżnic, wykonanie pomostu na strychu, wmurowanie wewnętrznych parapetów, omalowanie ościeża i uprzątnięcie miejsca robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja prawna i finansowa: Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) - pozyskane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Wykonawca musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 pkt 1-9 i ust 2 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 roku z późniejszymi zmianami. - Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.Doświadczenie zawodowe: ·Udokumentowanie wykonania zadań za okres ostatnich pięciu lat licząc do dnia złożenia oferty w niniejszym postępowaniu posiadane doświadczenie w wykonawstwie robót o charakterze: roboty budowlane wykonywane w budynkach użyteczności publicznej związane z wymianą lub montażem okien lub drzwi o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. Zamawiający sprawdzi spełnienie powyższego warunku, na podstawie analizy przedłożonych wraz z ofertą dokumentów tj. \Wykazu wykonanych robót budowlanych oraz potwierdzeń, że wyszczególnione w wykazie roboty zostały należycie wykonane. Z dokumentów tych musi jednoznacznie wynikać, spełnienie przedmiotowego warunku. Zamawiający nie będzie uwzględniał zadań opisanych niejednoznacznie lub niewłaściwie. ·Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. musi wykazać, że dysponuje osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o których mowa w art. 14 ust. 1 pkt 2, zgodnie z przepisem art. 12 ust. 2 Prawa budowlanego. Zamawiający sprawdzi czy wykonawca zamierza powierzyć kierowanie robotami osobie, która posiada stosowne uprawnienia. Podstawą oceny spełnienia niniejszego warunku będzie Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać, uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy. 3Zadeklarowanie wykonania przedmiotu zamówienia w okresie nie dłuższym niż do dnia 15.10.2007r. 4.Udzielenie na wykonane roboty min. 36-miesięcznej gwarancji. 5.Oferent musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\. Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6.Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie dokumentów złożonych przez oferenta w ofercie (wymienionych w części IV SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Wypełniony szczegółowo formularz oferty na załączniku nr I wraz z kosztorysami ofertowymi Oferenta wyliczonymi według obowiązujących przepisów oraz przekazanych przez Zamawiającego przedmiarów robót uwzględniających wymagane roboty budowlane, z uwzględnieniem szczegółowej specyfikacji technicznej, projektu budowlanego i niniejszej SIWZ; 1.2.Dane dotyczące wiarygodności prawnej oferenta: a)wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osobę upoważnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta; w przypadku oferenta będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki; b)Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielem/ami firmy lub jeżeli jest on /oni wymieniony z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym, o którym mowa w ppkt a) i z niego wynika pełnomocnictwo); Do niniejszego pełnomocnictwa nie ma zastosowania Ustawa o opłacie skarbowej, tym samym nie ma obowiązku wniesienia przez Oferenta opłaty skarbowej; c)oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2004, Nr 19 poz. 177) - załącznik nr III wraz z zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, albo rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; d)wykaz osób i podmiotów jakimi będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. III, (w dokumencie tym wykonawca zobowiązany jest przedstawić informacje dotyczące kluczowego personelu, planowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia - co najmniej informacje dotyczące kierownika budowy), e)uprawnienia budowlane osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania ofert, zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. f)zaakceptowany projekt umowy wraz z Kartą Gwarancyjną - zał IV i VI, g)wskazanie części zamówienia, które Oferent zamierza przeznaczyć podwykonawcom - zał IX; h)wykaz dotychczas zrealizowanych robót - zał nr X z udokumentowaniem, że zostały wykonane w sposób należyty; i)harmonogram rzeczowo-finansowy - zał. Nr VII; j)oświadczenie o przejęciu obowiązków kierownika budowy - zał. Nr V; k)Oświadczenie zawierające wyszczególnienie zastrzeżonych informacji (dokumentów) stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania z podaniem ich rodzaju oraz numeru strony oferty na której są zawarte, w przypadku gdy oferent dokonuje zastrzeżenia (załącznik nr I). l)Oferta wspólna niezależnie od kompletu dokumentów jakie składa Pełnomocnik, winna zawierać od poszczególnych wykonawców występujących wspólnie, następujące dokumenty : oświadczenie z art. 22 i 24; odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; wykaz zrealizowanych zadań (doświadczenie zawodowe). Natomiast oferta składana przez spółkę cywilną, niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę winna zawierać od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: odpis z właściwego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pozostałe wymagania dotyczące oferty wspólnej znajdują się w części VI-11. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: ·nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ·nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, ·nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.2.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 2., są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Szpitalna 14 48-200 Prudnik.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego ul. Szpitalna 14 48-200 Prudnik.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: częsciowe dofinansowanie ze środków WFOŚ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.