eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa i instalacja sprzętu audiowizualnego w Muzeum Poznańskiego Czerwca 1956 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Poznań: Dostawa i instalacja sprzętu audiowizualnego w Muzeum Poznańskiego Czerwca 1956 r.
Numer ogłoszenia: 105407 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 26504 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Muzeum Walk Niepodległościowych w Poznaniu, ul. Woźna, 61-777 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8517288, fax 061 8517288.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja sprzętu audiowizualnego w Muzeum Poznańskiego Czerwca 1956 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa i wykonanie usługi instalacji sprzętu audiowizualnego w Muzeum Poznańskiego Czerwca 1956 r Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera: - Dokumentacja techniczna- załącznik nr 1 - Zestawienie urządzeń- załącznik nr 3 Użyte w specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nazwy oraz znaki towarowe stanowią wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Na cały zakres przedmiotu zamówienia wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji od daty realizacji zamówienia. W okresie gwarancji w razie awarii wykonawca zobowiązuje się do przywrócenia ciągłości pracy dostarczonego przedmiotu zamówienia w czasie 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 398645 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Image Recording Solutions Sp. z o. o., ul. Arkuszowa 190, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 396033,00
  • Oferta z najniższą ceną: 396033,00 / oferta z najwyższą ceną: 396033,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.