eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Budowa ulic osiedlowych na osiedlu Działki o nawierzchni bitumicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Garwolin: Budowa ulic osiedlowych na osiedlu Działki o nawierzchni bitumicznej
Numer ogłoszenia: 105401 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Garwolin, ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 7863525, 6843423/466 w. 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic osiedlowych na osiedlu Działki o nawierzchni bitumicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Kwiatowa ; km od 0+009,0 do 0+250,0 i km od 350,0 do 0+436,0 ul. Asnyka; km od 0+ 537,0 do 0+ 700,0 ul. Spokojna; km od 0+ 200,0 do 0+ 428,0

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.24.71.12 - Kanały upustowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.71.12 - Roboty budowlane w zakresie kanałów upustowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20 000 Waluta PLN Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.(Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień warunek: określenie przedmiotu działalności gospodarczej zawarte w dokumentach rejestrowych muszą odpowiadać zakresowi przedmiotu zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; warunek: wykonali w ostatnich 5 latach minimum 2 zamówienia o podobnym charakterze i złożoności, tzn. wybudowanie min. 2 ulic o nawierzchni bitumicznej, powierzchni min. 1500,0 m2 każda, zrealizowane w charakterze głównego wykonawcy robót. 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; warunek: złożą oświadczenie, załączniki nr 2 do SIWZ 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: warunek: przy realizacji zamówienia zatrudnią kierownictwo robót posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, uprawnienia proponowanego przez wykonawcę kierownictwa robót budowlanych w specjalnościach, które obejmuje zamówienie wraz z aktualnymi zaświadczeniami kierownictwa robót o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - obowiązkowo muszą być dołączone do oferty; 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek: złożeniem oświadczenia o sytuacji finansowej wykonawcy na załączniku nr 4, wraz ze sprawozdaniami finansowymi za lata 2004, 2005, 2006. 6.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. warunek: złożą oświadczenie, zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ 7.udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robot. warunek: złożą oświadczenie, załączniki nr 1 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 3 pkt. II niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zgodnie z art. 26. ust.3 Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błedy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz OFERTA (wg załącznika nr 1) 2.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tylko, jeżeli dotyczy). 3.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na załączniku nr 2. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcze¬śniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia - na załączniku nr 3. Wykonawca musi wykazać kierownictwo robot posiadające uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz spełniające wymagania ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego przez siebie kierownictwa robót wraz z zaświadczeniami o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9.Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy - na załączniku nr 4, uwzględniający ostatnie 3 lata działalności (2004, 2005 i 2006 r.), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z całego okresu prowadzenia działalności. Do powyższego oświadczenia należy dołączyć sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10.Doświadczenie zawodowe, wykaz wykonanych zamówień, tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - na załączniku nr 5, z podaniem rodzaju zamówienia, zakresu, wartości, okresu realizacji oraz nazw, adresów i telefonów poprzednich zamawiających wraz z opiniami (referencjami) uzyskanymi od poprzednich zamawiających, stwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością (należy wskazać zamówienia zrealizowane w charakterze głównego wykonawcy) w tym zawarte minimum 2 zamówienia - wybudowanie ulic o nawierzchni bitumicznej, powierzchni min.1500,0m2 każda. 11.Wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - informacja na załączniku nr 6, jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców. Wykonawca musi wykazać rodzaj powierzonej części zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. 12.Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 13. Kopia dokumentu wadialnego potwierdzona za zgodność z oryginałem. 14. Kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonych formularzy ofertowych tj. załącznika: nr 9/9.1; 9/9.2; 9/9.3.; 9/9.4 ) oraz kosztorys ofertowy na roboty uzupełniające ( wg. załącznika 9/9.5). W przypadku gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on na dokumencie nie dotyczy i taki dokument dołącza do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.garwolin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Garwolin 08-400 Garwolin, ul.Staszica 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 11:30, miejsce: Urzad Miasta Garwolin ul. Staszica 15 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.