eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Łódzki › Wykonanie remontu chodnika obejmującego wymianę zniszczonych płyt chodnikowych na kostkę brukową

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-16

Aleksandrów Łódzki: Wykonanie remontu chodnika obejmującego wymianę zniszczonych płyt chodnikowych na kostkę brukową
Numer ogłoszenia: 105393 - 2014; data zamieszczenia: 16.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82901 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Aleksandrów Łódzki, Pl. Kościuszki 2, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121018, 7121620, faks 042 7121780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu chodnika obejmującego wymianę zniszczonych płyt chodnikowych na kostkę brukową.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie remontu chodnika obejmującego wymianę zniszczonych płyt chodnikowych na kostkę brukową na os. Wyzwolenia w Aleksandrowie Łódzkim. Zakres robót obejmuje: 1)Rozebranie istniejącego chodnika z płyt chodnikowych o pow. 319,05 m2, 2)Rozebranie obrzeży trawnikowych o długości 298 mb, 3)Ustawienie nowych obrzeży trawnikowych o wymiarach 100x30x8 cm w śladzie dotychczasowych o długości 298 mb, 4)Wykonanie nowego chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin piachem na powierzchni 319,05 m2. 2. Wykonanie remontu chodnika obejmującego wymianę zniszczonych płyt chodnikowych na kostkę brukową w pasie drogowym ulicy Narutowicza w Aleksandrowie Łódzkim wraz z wymianą nawierzchni na wjazdach do posesji. Zakres robót obejmuje: 1)Rozebranie istniejącego chodnika z płyt chodnikowych o pow. 1.606 m2, 2)Rozebranie nawierzchni wjazdów o pow. 318,5 m2, 3) Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej o długości 640 mb, 4) Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych o grub. 10 cm na wjazdach - 324 m2, 5)Ustawienie nowych obrzeży trawnikowych o wymiarach 100x30x8 cm o długości 55 mb, 6)Ustawienie nowych krawężników betonowych na podsypce cementowo - piaskowej o długości 640 mb, 7)Wykonanie nowego chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej o grub. 5 cm z wypełnieniem spoin piachem na powierzchni 1.606 m2. 8)Wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej na wjazdach o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o grub. 5 cm - 324 m2 3. Szczegółowy obmiar oraz zakres prac znajduje się w Dokumentacji Projektowej stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją (Załącznik nr 5 do SIWZ), poleceniami Zamawiającego oraz sztuką budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. Termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały, jakiej Wykonawca udziela Zamawiającemu obejmuje okres 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie remontu chodnika obejmującego wymianę zniszczonych płyt chodnikowych na kostkę brukową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Szadek - Dariusz Szadkowski, ul.Chodkiewicza 21, 94-028 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262570,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 209478,52

  • Oferta z najniższą ceną: 184655,37 / Oferta z najwyższą ceną: 277311,19

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.