eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Wykonanie zagospodarowania terenu przy PCUZ w Polkowicach w ramach zadania Wykonanie małej architektury przy PCUZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Polkowice: Wykonanie zagospodarowania terenu przy PCUZ w Polkowicach w ramach zadania : Wykonanie małej architektury przy PCUZ
Numer ogłoszenia: 105366 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zagospodarowania terenu przy PCUZ w Polkowicach w ramach zadania : Wykonanie małej architektury przy PCUZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z :· wykonaniem remontu istniejących nawierzchni bitumicznych · budową nowego parkingu przy ul. K.B. Kominka· budową ciągów komunikacyjnych i przeciwpożarowych (chodniki, dojazdy, oznakowanie pionowe)· demontażem wyeksploatowanych elementów zagospodarowania terenu· wykonaniem remontu istniejących elementów małej architektury· wykonaniem nowych elementów małej architektury takich jak oczko wodne, pergola, schody terenowe· wykonaniem remontu sieci kanalizacji deszczowej· wykonaniem instalacji oświetlenia terenuLokalizacja - teren pomiędzy ul. Głogowską a ul. K.B. Kominka w Polkowicach - Dz. nr 73/4, pow. 27.791,00 m2 - powierzchnia zabudowy obiektów kubaturowych ok. 3.770,00 m2 Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej ST i przedmiarze robót. W skład w/w dokumentów wchodzi :1. Projekt budowlany2. Projekt wykonawczy branży architektonicznej3. Projekt wykonawczy branży drogowej4. Projekt wykonawczy branży instalacji sanitarnych5. Projekt wykonawczy branży instalacji elektrycznych6. Inwentaryzacja staniu istniejącego7. Inwentaryzacja zieleni8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ST)9. Przedmiary :1. Przedmiar nr1 - drogi2. Przedmiar nr2 - architektura3. Przedmiar nr3 - instalacje sanitarne4. Przedmiar nr4 - instalacje elektryczne Dokumentacja projektowa wykonana została przez : Strzelecki Biuro Architektoniczne, ul. Leśna16, 65 - 794 Zielona Góra.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 126.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20.000zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki:- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,- wykażą należyte wykonanie co najmniej dwóch zadań budowlanych, które dotyczyłyby budowy warstw konstrukcyjnych podbudowy wraz z nawierzchnią utwardzoną z kostki betonowej lub kostki brukowej lub mieszanki mineralno-bitumicznej dróg lub placów manewrowych o łącznej powierzchni nawierzchni minimum 6.000 m2, z czego co najmniej jedno zadanie musi obejmować wykonanie co najmniej 4.000 m2 nawierzchni, realizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót ( np. referencje),- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,- dysponują własnymi środkami lub posiadają zdolność kredytową w wysokości minimum 630.000 zł, należy to przedstawić w formie informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,- skierują do realizacji niniejszego zamówienia osobę na stanowisko kierownika budowy przynależącego do właściwej izby budowlanej i posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami w branży budowlanej bez ograniczeń,- skierują do realizacji niniejszego zamówienia osoby przynależące do właściwej izby budowlanej i posiadające uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do prowadzenia robót w branży:§ drogowej,§ instalacji sanitarnych,§ instalacji elektrycznych;- posiadają i przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Z 2001 r. Nr 62, poz.628). W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego w/w zezwolenie, którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zm.),- udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,- wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ,b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,e) wykaz wykonanych co najmniej dwóch zadań budowlanych, które dotyczyłyby budowy warstw konstrukcyjnych podbudowy wraz z nawierzchnią utwardzoną z kostki betonowej lub kostki brukowej lub mieszanki mineralno-bitumicznej dróg lub placów manewrowych o łącznej powierzchni nawierzchni minimum 6.000 m2, z czego co najmniej jedno zadanie musi obejmować wykonanie co najmniej 4.000 m2 nawierzchni, realizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót ( np. referencje),f) informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 630.000 zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek; ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy; w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,h) kopię uprawnień budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej bez ograniczeń, i) kopie uprawnień budowlanych osób, posiadających uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do prowadzenia robót w branży:§ drogowej,§ instalacji sanitarnych,§ instalacji elektrycznych;j) kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby budowlanej, wystawionych dla osób pełniących funkcje kierownika budowy i kierowników robót na przedmiotowym zadaniu,k) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zm.). W przypadku braku takiego zezwolenia należy złożyć oświadczenie o zatrudnieniu w tym zakresie podwykonawcy posiadającego w/w zezwolenie, którego należy wykazać w wykazie osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a nadto należy złożyć oświadczenie, mocą którego zobowiążą się do przedłożenia w terminie nie później niż przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, uwierzytelnionych kopii umowy z podwykonawcą oraz wystawionego na rzecz podwykonawcy aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 ze zm.),l) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynność,m) kserokopia dowodu wniesienia wadium podpisana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela, dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu do wglądu członkom komisji przetargowej, w trakcie otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.