eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Zamówienie z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych (2) na zadaniu inwestycyjnym o nazwieBudowa budynku o funkcji administracyjno-biurowej z wykorzystaniem istniejącej bryły, parkinku samochodów osobowych i placu manewrowego wraz z urządzeniami budowlanymi, oraz budowa myjni samochodowej na potrzeby własne, zlokalizowanego w Sieradzu, ul. 3 Maja 7.



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Sieradz: Zamówienie z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych (2) na zadaniu inwestycyjnym o nazwie: Budowa budynku o funkcji administracyjno-biurowej z wykorzystaniem istniejącej bryły, parkinku samochodów osobowych i placu manewrowego wraz z urządzeniami budowlanymi, oraz budowa myjni samochodowej na potrzeby własne, zlokalizowanego w Sieradzu, ul. 3 Maja 7.
Numer ogłoszenia: 105349 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Sieradzu, ul. 3 Maja 7, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8279972, 043 8226268, faks 043 8226267.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie z wolnej ręki na wykonanie robót dodatkowych (2) na zadaniu inwestycyjnym o nazwie: Budowa budynku o funkcji administracyjno-biurowej z wykorzystaniem istniejącej bryły, parkinku samochodów osobowych i placu manewrowego wraz z urządzeniami budowlanymi, oraz budowa myjni samochodowej na potrzeby własne, zlokalizowanego w Sieradzu, ul. 3 Maja 7..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe określone w protokole konieczności nr 2 i polegające na wykonaniu: 1) wymiany pionów kanalizacji deszczowej z żeliwnych na PCV, 2) zmiany sterowania oświetlenia garażu wraz z detektorami ruchu, 3) dodatkowej izolacji ław fundamentowych i dozbrojenia schodów zewnętrznych, 4) demontażu studni betonowej, 5) przebudowy wejścia do klatki schodowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsurcjum ENVIRO-SERWIS S.C. i BUD-TRANS reprezentowane przez lidera konsorcjum ENVIR-SERWIS S.C. Sz. Gajderowicz, W. Dziemidkiewicz, ul. Polna 6, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17432,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17432,88

  • Oferta z najniższą ceną: 17432,88 / Oferta z najwyższą ceną: 17432,88

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Inspektor nadzoru pismem z dnia 10 marca 2011 roku zwrócił uwagę na konieczność wykonania robót dodatkowych nieujętych w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót, a od których wykonania uzależnione jest zakończenie i odbiór prowadzonej inwestycji. Autor projetku potwierdził konieczność wykonania prac wskazanych przez inspektora nadzoru. Biorąc pod uwagę, że od wykonania tych robót dodatkowych uzależniony jest postęp prac nad inwestycją, zachodzi okoliczność wzmiankowana w art. 67 ust. 1 pkt 5b ustawy z dnia 29 stycznie 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.