Ogłoszenie z dnia 2008-05-19
Toruń: Remont sztni przy pływalni w Zespole Szkól nr 8 w Toruniu
Numer ogłoszenia: 105323 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 8, ul. Łyskowskiego 28, 87-100 Toruń, tel. 0-56 6485670, fax 0-56 6485670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola8.torun.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szkola8.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sztni przy pływalni w Zespole Szkól nr 8 w Toruniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Demontaż armatury łazienkowej, instalacji wod-kan., włącznie z demontażem przejść przez strop, skucie okładziny ściennej z płytek, demontaż posadzki lastrricowej pod natryskami w szatni dziewcząt, skucie posadzki z płytek ceramicznych demontaż lamp w remontowanych pomieszczeniach wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na posadzkach i ścianach w pomieszczeniach szatni, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych 30x30 cm, uzupełnienie płytek w pasie do 35 cm wzdłuż ścian na których dokonuje się wymiany płytek, wykonanie instalacji wod kan z wpuszczeniem rur w ściany, montaż armatury firmy PRESTO podściennej, wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych 20x30 lub 25x30, wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie farbą sylikonową ścian i sufitów powyżej płytek, wymiana drzwi wejściowych na basen na drzwi aluminiowe zgodnie z opisem w kosztorysie ślepym. 2. Całość prac należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może brać udział wykonawca który dostarczy 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z wzorem Zamawiającego. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi lub oświadczenie - wskazanie przez oferenta, jaki zakres prac zamierza powierzyć podwykonawcy. 5.W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 6.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącyh przedmiot zamówienia (prace ogólnobudowlane), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z pkt 7. 7.Dołączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie minimum 2 prac wskazanych w pkt 6, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż zaproponowana przez oferenta cena ofertowa tj: nie mniej niż 70.000 zł brutto. 8.Wykaz osób wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (w zakresie prac budowlanych, elektrycznych i sanitarnych), w tym pracowników nadzoru posiadających odpowiednie uprawnienia potwierdzone kserokopią dokumentu. 9.Dołączenie wypełnionego kosztorysu ofertowego - przedmiaru sporządzonego na podstawie otrzymanego od Zamawiającego kosztorysu ślepego. 10.Oświadczenie oferenta o akceptacji warunków umowy i zobowiązaniu się oferenta do jej podpisania w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty, oświadczenia, kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych muszą być odpowiednio podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta zgodną z podanymi w akcie rejestrowym lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwoa.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola8.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół nr 8 w Toruniu ul. Łyskowskiego 28 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkól nr 8 w Toruniu ul.Łyskowskiego 28 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych (I)
- Dostawa rękawic medycznych (I)
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osprzętu do ultradźwiękowego aspiratora chirurgicznego CUSA (R) EXCEL (II)
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Mechanicznych, Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Suraż i jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.