To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-07
Ogłoszenie nr 105312 - 2017 z dnia 2017-07-07 r.
Bieruń: Oświetlenie ul. Wita.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514512-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 86917-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, krajowy numer identyfikacyjny
27150489700000, ul.
Rynek
14,
43150
Bieruń, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
323 242 400, faks
322 164 777, e-mail
rzp@um.bierun.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bierun.pl
Adres profilu: www.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oświetlenie ul. Wita.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.24.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): główny przedmiot : 45316100-6 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego kody pomocnicze: 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45232200-4 Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 71355200-3 Wykonywanie badań 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: "Oświetlenie ul. Wita". 3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową elektroenergetycznej wydzielonej sieci kablowej niskiego napięcia do zasilania oświetlenia zewnętrznego wraz ze stanowiskami słupowymi i oprawami. Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty geodezyjne, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, układanie kabli zasilających, zasypanie wykopów, montaż słupów, montaż opraw oświetleniowych, zabudowę szaf oświetleniowych, zabudowę układów telemanagmentu, pomiary i sprawdzenie linii kablowych oraz instalacji uziemiającej, prace porządkowe po robotach budowlanych, odtworzenie nawierzchni, dokumentację powykonawczą. Roboty będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Oświetlenie ul. Wita" w Bieruniu. Zakres prac obejmuje: - zabudowę rozłącznika bezpiecznikowego 3 fazowego na istniejącym słupie ŻN, - ułożenie kabla YAKXS 4x35 na słupie (3m w rurze ochronnej stalowej lub grubościennej PCV), - montaż 5 sztuk słupów oświetleniowych na fundamentach prefabrykowanych, - montaż 5 sztuk opraw oświetleniowych typu TECEO 1 wraz ze sterownikiem lokalnym, - ułożenie kabla YAKXS 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe, - ułożenie rur ochronnych DVK110, - ułożenie bednarki ocynkowanej uziemiającej Fe Zn 4x25 mm2, - montaż 5 tabliczek bezpiecznikowych słupowych TB-11, - wykonanie prac towarzyszących w/w zakresowi robót zgodnie z przedmiarem, - badania i pomiary pomontażowe niezbędne dla włączenia instalacji do ruchu, - sporządzenie planu BIOZ i harmonogramu robót budowlano - elektrycznych, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej odbiorowej zgodnie z wytycznymi Inwestora, - wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ) wraz z dokumentacją projektową i przedmiarami robót oraz wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości i rękojmi w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku wykonania siłami własnymi przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje: dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp, udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ,7 ustawy pzp. 8. Zamawiający przewiduje zastosowanie wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wymagania w tym zakresie zawiera SOPZ i wzór umowy. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45316100-6
Dodatkowe kody CPV:
45311200-2,
45232200-4,
45316110-9,
45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41020.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 31593.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Dostawa pojazdu o napędzie elektrycznym na potrzeby Ekologicznego Mobilnego Laboratorium w Bieruniu
- "Modernizacja kompleksu boisk przy ul. Kadłubowej 15 w Bieruniu"
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.