eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie rekultywacji terenu stacji paliw wraz z demontażem infrastruktury paliwowej w K-1953 Miedwie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-19

Szczecin: Wykonanie rekultywacji terenu stacji paliw wraz z demontażem infrastruktury paliwowej w K-1953 Miedwie.
Numer ogłoszenia: 105306 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4452000, 4452026, fax 091 4452024, 4452029, 4331054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rekultywacji terenu stacji paliw wraz z demontażem infrastruktury paliwowej w K-1953 Miedwie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu rekultywacji terenu stacji paliw wraz z demontażem infrastruktury paliwowej w K-1953 Miedwie. 2. Zakres wykonania: - Likwidacja infrastruktury stacji paliw; - Wydołowanie zbiorników paliwowych; - Utworzenie poletka na składowany materiał rozbiórkowy; - Utworzenie płyty bioremediacyjnej; - Wydobycie zanieczyszczonego gruntu; - Wydobycie i utylizacja zanieczyszczonej wody; - Badanie gruntu; - Oczyszczenie gruntu metodą ex situ, metodą bioremediacji na płycie bioremediacyjnej; - Niwelacja terenu; - Odtworzenie nawierzchni betonowej; - Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Sposób wykonania zamówienia został określony w: - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik do SIWZ nr 5. - Przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ nr 6. - Projekcie budowlano - wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ nr 7. - Projekcie rekultywacji stanowiącym załącznik do SIWZ nr 8. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu zatwierdzonego programu gospodarki odpadami zezwalającym na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów o kodzie 19 13 07* i 17 05 03* w okresie do 30 dni od dnia otwarcia ofert. 5. W przypadku niedostarczenia w/w programu w określonym terminie Zamawiający rozwiąże umowę z Wykonawcą z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. 6. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mapy terenu objętego zamówieniem. 7. Obszar i wielkość zanieczyszczeń może różnić się od danych posiadanych przez Zamawiającego. 8. Wszystkie dokumentacje powinny być dostarczone w trzech egzemplarzach i oprawione w twardą okładkę. 9. Wszystkie dokumentacje powinny być przekazane Zamawiającemu również w formie elektronicznej, w jednym egzemplarzu. 10. Za szkody powstałe w wyniku prac odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 11. Wykonawca przedstawi na życzenie Zamawiającemu certyfikaty na zastosowane materiały. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania własnych badań w celu sprawdzenia skuteczności rekultywacji. 13. Za utylizację powstałego odpadu (ścieki ropopochodne, szlam z czyszczenia zbiorników i rurociągu) odpowiada wykonawca. 14. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi między innymi: a) ustawą z dnia 04 lutego 1994 r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U.2005 Nr 228, poz. 1847 ze zm. ), b) ustawą z dnia 18 lipca 2001r. - Prawo wodne (Dz.U. Nr115, poz. 1229), c) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 grudnia 2002 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi dalekosiężne do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. 2003 Nr 1, poz. 8), d) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 03 października 2005 r. w sprawie szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (Dz.U.2005 Nr 201, poz. 1673), e) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie standardów jakości gleby oraz standardów jakości ziemi (Dz.U. Nr 165, poz. 1359),Szacunkowa wartość zamówienia: 342 923,62 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 PLN. Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy (ZNWU) - nie będzie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy PZP o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 UPZP oraz nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, US, KRUS. Ocena: Spełnia / Nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z tytułu określonego w art. 22 Ustawy PZP, zawierające treść jak w załączniku nr 2 do SIWZ - Oświadczenie; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie usług umożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3. Kopia aktualnego zatwierdzonego programu gospodarki odpadami zezwalającym na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów o kodzie 19 13 07* i 17 05 03* lub kopię wniosku złożonego do właściwego Urzędu o zatwierdzenie programu gospodarki odpadami niebezpiecznymi o kodzie 19 13 07* i 17 05 03*; 4. Kopia decyzji zezwalającym na prowadzenie działalności w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07* i 17 05 03* lub kopię umowy z podmiotami posiadającymi decyzję na transport i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 19 13 07* i 17 05 03* wraz z kopią decyzji wystawioną na dany podmiot. 5. Kopie uprawnień geologicznych kat. IV lub V. dla dwóch osób przewidzianych do nadzoru technologicznego; 6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu laboratorium lub umowy z podmiotami posiadającymi laboratorium mające: - certyfikat wdrożonego systemu jakości lub certyfikat akredytacji w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 oraz z 2005 r. Nr 64, poz. 565 i Nr 267, poz. 2258), lub - uprawnienia do badania właściwości fizykochemicznych, toksyczności i ekotoksyczności substancji i preparatów nadane w trybie ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz.U. Nr 11, poz. 84, z późn. zm.). Należy załączyć oświadczenie i kopię certyfikatu lub uprawnień; lub umowę z podmiotami posiadającymi laboratorium wraz z kopią certyfikatu lub uprawnień wystawionych na laboratorium. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i wykonawców. Wymagane jest wykonanie minimum jednej usługi o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, potwierdzonej dokumentami wystawionymi przez Inwestora bezpośredniego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.rzi.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jak w punkcie I.1) Opłata za SIWZ: na wniosek 115,00 PLN opłacona w kasie RZI lub za zaliczeniem pocztowym; ze strony internetowej - nieodpłatnie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba RZI Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.